Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Favoriete videoclips

Favoriete videoclips

1 2 3 4 5 6 7 8
CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 25 mei 2010 - 21:14:
De titel zegt het allemaal.
Post de link, en vertel ons waarom je deze clip zo geweldig vindt.

Tata <3



LxKaulitz
LxKaulitz is offline

[3065]
LxKaulitz zei op 10 mei 2011 - 17:52:
http://www.youtube.com/watch?v=nhBorPm6JjQ

Rihanna's California King Bed.
Love the clip <3

Klik

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 10 mei 2011 - 19:15:
Tsja.
Nou, omdat. Het is Paul mcCartney ja? En ik vind dat nummer geweldig. De videoclip ook, omdat hij gewoon zo mooi laat zien hoe ze alles inspelen.
En omdat het beeld zo korrelig en slecht is.

ijstheetjuh3
ijstheetjuh3

ijstheetjuh3 is offline

[762]
ijstheetjuh3 zei op 10 mei 2011 - 19:36:
Flyleaf - All Around Me

Al die kleuren die naar beneden komen, vind ik zo vet Ö

Bullet For My Valentine - Waking The Demon

Het is BFMV en gewoon die is zo cool, die einde enzo, die begin en ja gewoon Ö

LxKaulitz
LxKaulitz is offline

[3065]
LxKaulitz zei op 13 mei 2011 - 18:42:
George Michael - Outside.

MWHUAHAA. 'Cause it's awesome.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 3 juli 2011 - 19:57:
Coldplay - Every Teardrop Is A Waterfall
Mhii, it's so colourful, ik word er blij van. <3

Westwick
Westwick is offline

[129]
Westwick zei op 9 juli 2011 - 8:55:
Coldplay - Every Teardrop Is A Waterfall
Mhii, it's so colourful, ik word er blij van. <3

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 20 juli 2011 - 19:23:
Ik denk dat ik net. mijn nieuwe favoriete videoclip gevonden heb, want. dit is zooo lief.

Plain White T's - 1, 2, 3, 4

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 20 juli 2011 - 19:32:
Ik denk dat ik net. mijn nieuwe favoriete videoclip gevonden heb, want. dit is zooo lief.

Plain White T's - 1, 2, 3, 4
Die is echt heel schattig. In de derde of zo heb ik die een tijd lang elke dag gekeken, want het is gewoon zo snoezig ^^

LxKaulitz
LxKaulitz is offline

[3065]
LxKaulitz zei op 20 aug 2011 - 21:05:
Lykke Li - Possibility live

i love it.

Afterlife
Afterlife

Afterlife is offline

[153]
Afterlife zei op 27 okt 2011 - 10:43:
http://www.youtube.com/watch?v=fyMhvk[url]Omdat het een supermooie clip is van Coldplay! <3[/url]

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 27 okt 2011 - 14:16:
Heart Heart Heartbreak - Boys Like Girls
'dunno, really. Ik word er gewoon vrolijk van. <3

Ennehm;
Hot Chelle Rae & New Boyz - I Like it Like that
Just. Awesome.<3

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 27 okt 2011 - 14:16:
dubbel

Afterlife
Afterlife

Afterlife is offline

[153]
Afterlife zei op 27 okt 2011 - 15:53:
De clip van Coldplay!<3[url]http://www.youtube.com/watch?v=1G4isv_Fylg[/url]

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 9 mei 2012 - 12:56:
Ed Sheeran - Lego House
Wat een schande dat deze video er nog niet tussenstaat! Ik vind hem echt ge-wel-dig. Waarom?
1. Simpel. RUPERT<3
2. Eerst de clip kijken, DAN pas dit lezen! Ik vind het geweldig hoe de clip in elkaar zit. Eerst laat het je denken dat Rupert simpelweg zijn mede-ginger Ed speelt. (Hij beweegt zijn lippen trouwens echt PERFECT mee.)
Dan, na ruim tweeënhalve minuut, blijkt het echter totaal ergens anders over te gaan: Rupert speel niet Ed, maar een fan die ongelooflijk geobsedeerd is met Ed. Waar het ook bij hem onschuldig begon met het overschrijven van songteksten en de muziek leren spelen, escaleert het steeds meer. Ik vind de momenten dat hij door zijn zelfgemaakte fotoboek bladert en gaat kauwen op Eds kauwgompje echt prachtig. Maar zijn (sowieso al vrij ongezonde) obsessie slaat door (ik denk op het moment dat hij de tourbus binnen sneakt en het helicoptertje van Lego laat vallen), en de fan overtuigt zichzelf er van Ed ook daadwerkelijk te zijn.

Ik vind het mooi hoe je voordat je ontdekt dat Rupert niet Ed speelt, dingen heel erg anders ziet dan ze eigenlijk zijn. Eerst lijkt het alsof Rupert op een bankje songteksten aan het schrijven is, later blijkt dat hij Eds teksten aan het overschrijven is. Eerst lijkt hij gewoon een schilderij op te hangen, wat past bij de tekst van het liedje ("If things go right, we can frame it, and put you on a wall." ), later blijkt het een foto van Ed te zijn. Eerst lijkt hij gewoon in de camera te zingen, dan blijkt dat hij tegenover een stel poppen zit, waar hij op een van de hoofden een foto van Ed heeft geplakt.
3. Ruperts acteerskills. Ja, deze noem ik apart van punt één, want. Ik wilde het gewoon nog een keer apart noemen. He is so insanely talented.
Hoe hij eerste gefrustreerd en boos zijn gitaar kapotslaat, en daarna de kapotte resten huilend in zijn armen neemt: het is gewoon zo goed gedaan. Of bij 3:10, wanneer hij eerst in verlegenheid gebracht lijkt door wat hij Ed dan ook in zijn gedachten tegen hem heeft laten zeggen, en hij een seconde later opeens heel serieus kijkt en zachtjes slikt.
Het einde vind ik ook zooo goed geacteerd, wanneer hij Ed voor het eerste in levende lijven ziet, nog geen meter van hemzelf vandaan.
Ik kan hier nog wel even over doorgaan en nog meer voorbeelden noemen, maar ik denk dat ik jullie hier ernstig mee verveel.

Ja. Lang verhaal. Conclusie: Deze videoclip is geweldig.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 9 mei 2012 - 14:19:
Ik dacht, hè, tien mei? Maar het is nog helemaal geen tien mei. 2011 dus. [/offtopic]



1 2 3 4 5 6 7 8