Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Brief aan ... [5]

Brief aan ... [5]

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
AnotherZero
AnotherZero

AnotherZero is offline

[1166]
AnotherZero zei op 31 mei 2010 - 20:48:
raw.



neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 21 juni 2010 - 17:04:
Sharona&Yvette,

Ik mis jullie <3

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 21 juni 2010 - 17:09:
Sebastiaan
Jou ga ik lekker niet missen!
Nah!
Voel de steek.

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 21 juni 2010 - 17:11:
Grieks & Geschiedenis

Blaaaaahblaaaahblaaah. Name me something more boring? ><

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 21 juni 2010 - 18:31:
Kutkinders @ school,

Het doet best pijn als je eigen naam is veranderd in een scheldwoord.

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 21 juni 2010 - 18:44:
Brood
shame on you..

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 21 juni 2010 - 18:51:
Mama
Ja. Ik blijf chagrijnig. Alleen om jou te pesten. Inderdaad. Je hebt me door.
Heb je dan ní­ets door?
Wat je me 'misdaan' hebt, zoals jij het blijkbaar noemt, nou, ik heb een waslijst voor je. Mij de schuld geven van elk wissewasje, meningsverschil, stofnest, lege verpakking rijst/spaghetti/rozijnen, alles wat er ook maar mogelijk fout kí n zijn in dit huis. Zeuren over mijn kleren - ik bepaal zelf wel wat ik aantrek, alsjeblieft dankjewel.
Alsjeblieft?


Broer
HOUD JE MOND. Serieus, als je nog één keer zoiets tegen me zegt, sla ik je, en een van die bloedirritante vrienden van je kan je in geuren en kleuren vertellen dat ik daar inderdaad toe in staat ben.
'Rust', 'hoffelijkheid', 'geduld', 'beleefdheid' - ik wist niet eens dat je de betekenis van die woorden wist, en nu krijg ik ze op mijn bord alsof í¬k ze niet ken? Ja, ik ben een tikkeltje ongeduldiger dan jij, maar maakt me dat meteen onbeschaafd?
Arrogant, hypocriet, schijnheilig í­ets, jouw gedrag bevestigt alleen maar mama's idee dat ik sowieso overal de schuld van heb!
Je hebt zelfs mijn zin in koffie verpest. Dank je wel.


Sokkenla
Val niet uit elkaar, alsjeblieft. Papa is niet thuis en de rest van de bewoners hier zijn net zo technisch ingesteld als mijn balpen.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 21 juni 2010 - 19:27:
Pim
ROT OP!
Ik haat je, ik haat je echt.
Snap je dan echt niet dat je me pijn doet met die kutopmerkingen van je? Kinderachtig rotkind.
En weet je waarom ik dat niet laat zien? OMDAT IK DAT NIET DURF! Omdat jij dan wéér kutopmerkingen gaat maken. Ga een boksbal kopen. OF NEEM DIE GODVERDOEMDE PILLETJES VAN JE IN. Al geloof ik niet dat het aan je stómme ADD ligt, jí­j bent het gewoon.
Ik wil helemaal niet huilen om wat jij zegt, maar toch doe ik het. Je wordt bedankt. Ik haat je. Ik ga je nooit meer normaal aankijken, nu heb je het voor elkaar, en ik ga er géén spijt van krijgen, dat verdien je niet meer.
En ik zet mijn muziek niet zachter, vergeet het lekker, zet je scheldwoorden maar zachter. Of uit.
Ik ga je geen 'brieven' meer schrijven. Ik heb er onderhand wel genoeg aan jou verspild.

Mezelf
Stop met janken.
Jezus.

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 21 juni 2010 - 19:33:
Julia
ssht. jijbentlief. <3
enenenen. later,alszijnkinderengeenkoekjesvanjoukrijgen, omdathetzí­jnkinderenzijn, danhaathijzichzelfook. wedden? ^^

Papa
wiljijscheidenmetmama,endaneengay-triootjewordenmetdietvschilder
metdebaardenTillLindemann? alsjeblieft? enmagikdanbijjouwonen?

Mama
sorry.
maarTillendemanwiensvrouwKathwrenheetzijnbeterehuisgenootjesdanjij.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 21 juni 2010 - 19:44:
Iedereen
Sorry. Het spijt me echt. Ik weet dat ik een rotkind ben. Ik weet dat ik me aanstel. Ik weet dat ik gelukkig zou moeten zijn.
Sorry dat ik jullie heb lastiggevallen met mijn miezerige probleempjes. Misschien ben ik stom , achterlijk en sneu. Misschien vinden jullie het ook. Zeg het dan gewoon , wil je? Ga niet doen alsof je me aardig vind. Dank je wel.

Rianne
Jezus. Wat ben jij een rotkind.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 21 juni 2010 - 20:08:
Rianne
Ik vind jou wel lief<3
Je bent gewoon een leuk persoon, oké.
Amen.

Kol
Dankje. <3
Ik denk dat ik zijn kindjes wel koekjes geef, maar hém niet.
Die kinderen doorstaan dan al zo'n kwelling met hem.

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 21 juni 2010 - 20:10:
ohja. da'swaar. :x

danmoetjeeenfamiliebarbequehoudenenhemdatdinglatenopbouwen, endanloopjelangsendanlaatjehemschrikken,endatvaltdatdingesopzijnteen,
endanmoethijnaarhetziekenhuis,endankrijghijgeenhamburger.

ja. ssht. datslaatnergensop. ikweethet.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 22 juni 2010 - 15:35:
Teringwijs van Frans,

Dit is echt belachelijk! Hallo, we hebben [of nee, ik heb, sorry] één stukje uit hoofdstuk 6 klassikaal gelezen, en nu hebben we donderdag een proefwerk over ALLE stof van hoofdstuk 6!? Sorry, maar dat slaat nérgens op!
Ik begrijp best dat we tijd zat hadden om de boel te stampen, als we het vrijdag te horen kregen, maar goed, ik was toen ziek en hoorde het pas vandaag. Feestje!
Ik heb geen tijd om te leren, vandaag moet mijn project af zijn [Nee, dat kan niet eerder] en morgen moet ik naar orkest [en als ik zeg moet, bedoel ik ook echt moét].
Bedankt, u ben echt geweldig! [Aangezien ik niet denkt dat u sarcasme begrijpt: dat was heel erg sarcastisch bedoelt!]

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 22 juni 2010 - 20:04:
M

taszz, wat ik in jou heb gezien zeg, je bent echt
een raar kind ^.- heb niks gedaan weetjewel
weirdo en je begint op een wijf telijken. dus
F#KYOU en je shit. i dont need it anymore.

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 22 juni 2010 - 21:34:
Sebastiaan
Zielige meeloper.
Kheb echt met u te doen.

Pieter
Klootzak.
Ge zegt misschien wel stomme dingen tegen me, toch laat ik er mijn dag niet meer door verpesten, want dat zijt ge niet waard.
Ik hoop dat ge stikt in u zielig leven.

Sandro
Vandaag was echt lachen x'D
eerst in de voormiddag zwaaien als de paus naar die kindjes van basisschool
een lolly krijgen van onze klastitularis XD
elkaar nat maken tijdens klaspoets
mensen op onze armen laten schrijven
klassenvoetbal kijken en die voetballende leerkrachten uitlachen [en de leerkrachten die overdreven supporterde]

Dan naar Genk en de hele tijd rondlopen
Winkel in, winkel uit x']
bekende mensen tegenkomen XD

En toen had ik in een krantenwinkeltje de bravo gevonden en toen was ik hyper en toen lachte jij met mij en spoorde me aan dat boekje te kopen XD
maar er stond geen TH in, en dan is het nutteloos dat ik het koop, want ik kan dus absoluut geen Duits XD

en dan je schoen die in de fontein viel XD
die blijft toch het beste XD
nu gaan we een groep op facebook oprichten
"Mijn schoen viel in de fontein in genk" XD
G E N I A A L !

en dan in de standaard boekenhandel vroeg je als ik een trauma wilde en toen wees je naar de kop van S.O.S. Piet XD
en dan ik die zat te kwijlen naar boeken die ik allemaal wilde hebben XD
En dan creepy pedo's die naar ons keken o.o
en ook nog een dude die naar me zat te kwijlen in de bus ><
En dan langs mijn toekomstige school rijden =D
en dan al praten over volgend schooljaar over onze nieuwe scholen XD
damn, we hebben vakantie nu en praten alweer over school XD

Twas kei leuk, en ik kijk kei hard uit naar zaterdag =]

DreamWriter
DreamWriter

DreamWriter is offline

[395]
DreamWriter zei op 22 juni 2010 - 21:45:
Meneer Lammens
Kijk. Je moet iets weten. Natuurwetenschappen is niet mijn beste vak. Ní­ét.
En ja, ik had mijn examenperiode ook liever afgesloten met het beste examen Duits ooit. Dus, kijk er alsjeblief niet vreemd van op dat ik serieus de mist in ga voor jouw vak.
En ook al weet ik dat je hier waarschijnlijk never-nooit-niet zal komen, misschien leest God deze digitale brief wel. En misschien krijg je een ingeving, pas je je examen in drie honderdste van een seconde aan en zorg je dat je me geweldig kan delibereren en ik alleen een vakantietaak voor Wiskunde heb.
Maar met misschien kom ik er niet. Ik weet best dat ik zou moeten leren, maar hey, zou jij erin slagen om bijna honderd blaadjes op maximum vijf uur te leren? Want sorry, nachtwerk gaat boven mijn pet. En je mag ook niet vergeten dat ze vandaag ons terras kwamen aanleggen, en dat die jongeman met zijn kranen, slijpschijven en prachtige ogen onder mijn raam als een geoliede machine al zijn spieren liet rollen.
Dus, alsjeblief, meneer Lammens, laat me slapen en geef een leuk, makkelijk examen. Ik wil echt niet blijven zitten.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20