Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Justin Bieber.

Justin Bieber.

1 2 3 4 5 6 7 8
realchick
realchick

realchick is offline

[80]
realchick zei op 1 juni 2010 - 18:54:
hahah ja ik vraag me serieus of hier überhaupt
Justin Bieber fans zitten, of dat ik een
lonely Belieber ben XD



MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 4 juni 2010 - 16:42:
Ik vind ook vooral het imago dat hij heeft gekregen, en al het gedoe eromheen niet zo leuk. Toen ik voor het eerst van hem hoorde was hij hier [volgens mij] nog niet bekend, ik had wat akoestische videos op youtube gezien. De oude versie van Where Are You Now enz. Toen vond ik hem best leuk, maar nu niet meer zo.
Maargoed. Meningen verschillen, en ik vind het onzin om opeens anders tegen jou te gaan doen omdat je hem leuk vind

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 4 juni 2010 - 17:48:
Ik ben btw vooral fan van de parodieen die van hem gemaakt worden


WAHAHA ja man x]

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 4 juni 2010 - 19:11:
ik zag net een filmpje van JB waar hij tegen een deur liep x']
toen moest ik even lachen

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 4 juni 2010 - 22:57:
The kid got a car o.o
om dat maar even gemeld te hebben.
@Jorin: ghehe, dat filmpje zag ik. Ik kreeg flashbacks van toen ik zelf tegen een ruit liep. Wat was ik blij dat ik dat ní­et voor camera heb gedaan o.o

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 6 juni 2010 - 16:55:
Laat Ladygagafan maar, ze is 11.
(zegt iemand anders die 11 is o.o)


Het is meer zo dat ze verkeerde dingen op de verkeerde manier zegt. Ze lijkt best agressief, maar als je haar beter kent is ze echt heel lief ^^


-On Topic-
Tjah, smaken verschillen x].
Maarja ik ken ook genoeg mensjes die niet van GaGa houden

XAngelGiirlX
XAngelGiirlX is offline

[811]
XAngelGiirlX zei op 7 juni 2010 - 16:32:
(...)

Het is meer zo dat ze verkeerde dingen op de verkeerde manier zegt. Ze lijkt best agressief, maar als je haar beter kent is ze echt heel lief ^^


-On Topic-
Tjah, smaken verschillen x].
Maarja ik ken ook genoeg mensjes die niet van GaGa houden


Ik
Maar ik respecteer wel x'D
En de posters die geef ik aan een vriendin van mij x'D

LxKaulitz
LxKaulitz is offline

[3065]
LxKaulitz zei op 7 juni 2010 - 19:28:
NEE JOH.
dat kind van 3 dat gaat huilen om hem o.o
mijn hemel.

Freaking
Freaking

Freaking is offline

[333]
Freaking zei op 8 juni 2010 - 19:17:
Ik ben geen fan, maar ik kan ook niet zeggen dat ik hem haat, want ik ken hem niet.
Ik vind hem alleen een beetje té plastic, té nep.

LxKaulitz
LxKaulitz is offline

[3065]
LxKaulitz zei op 8 juni 2010 - 19:45:
Ik ben geen fan, maar ik kan ook niet zeggen dat ik hem haat, want ik ken hem niet.
Ik vind hem alleen een beetje té plastic, té nep.


ik snap dat dus niet,
wanneer mensen iemand 'te nep' noemen.

somebody explain.. het zijn ook maar mensen

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 8 juni 2010 - 19:56:
NEE JOH.
dat kind van 3 dat gaat huilen om hem o.o
mijn hemel.

Ik zag dat filmpje. Ik keek like .

LxKaulitz
LxKaulitz is offline

[3065]
LxKaulitz zei op 8 juni 2010 - 20:45:
(...)
Ik zag dat filmpje. Ik keek like .


o.o dat was echt ziek!
DAT KIND IS 3!
alsof ze nu al last van dr hormonen heeft.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 8 juni 2010 - 22:23:
Dat kind van drie dat gaat huilen is gewoon onbeschrijflijk apart. En dat ze dat gaan filmen... ik vraag me af waarom.

Maar weet je wat het is met Justin Bieber? (in mijn geval) Hij kan zingen, dat is gewoon zo, zijn stem is goed, liedjes zijn catchy, maar het doet niets met me. Het raakt me niet, wekt geen interesse.
En ik denk dat mensen met te weinig hobby's bepaalde celebrity's gaan 'haten'. Vooral diegenen die haatgroepen etc. oprichten. Dan denk ik: waarom zou je zo veel moeite doen voor een artiest/groep/whatever die je niet leuk vindt? Eerlijk gezegd vind ik dat nergens op slaan.
Danku voor het lezen van mijn speech *kuch* amen.

LxKaulitz
LxKaulitz is offline

[3065]
LxKaulitz zei op 8 juni 2010 - 22:29:
Dat kind van drie dat gaat huilen is gewoon onbeschrijflijk apart. En dat ze dat gaan filmen... ik vraag me af waarom.

Maar weet je wat het is met Justin Bieber? (in mijn geval) Hij kan zingen, dat is gewoon zo, zijn stem is goed, liedjes zijn catchy, maar het doet niets met me. Het raakt me niet, wekt geen interesse.
En ik denk dat mensen met te weinig hobby's bepaalde celebrity's gaan 'haten'. Vooral diegenen die haatgroepen etc. oprichten. Dan denk ik: waarom zou je zo veel moeite doen voor een artiest/groep/whatever die je niet leuk vindt? Eerlijk gezegd vind ik dat nergens op slaan.
Danku voor het lezen van mijn speech *kuch* amen.



Amen, praise the lord.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 9 juni 2010 - 14:39:
Dat kind van drie dat gaat huilen is gewoon onbeschrijflijk apart. En dat ze dat gaan filmen... ik vraag me af waarom.

Maar weet je wat het is met Justin Bieber? (in mijn geval) Hij kan zingen, dat is gewoon zo, zijn stem is goed, liedjes zijn catchy, maar het doet niets met me. Het raakt me niet, wekt geen interesse.
En ik denk dat mensen met te weinig hobby's bepaalde celebrity's gaan 'haten'. Vooral diegenen die haatgroepen etc. oprichten. Dan denk ik: waarom zou je zo veel moeite doen voor een artiest/groep/whatever die je niet leuk vindt? Eerlijk gezegd vind ik dat nergens op slaan.
Danku voor het lezen van mijn speech *kuch* amen.


I agree with you.
Met alles

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 9 juni 2010 - 17:16:
Dat kind van drie dat gaat huilen is gewoon onbeschrijflijk apart. En dat ze dat gaan filmen... ik vraag me af waarom.

Maar weet je wat het is met Justin Bieber? (in mijn geval) Hij kan zingen, dat is gewoon zo, zijn stem is goed, liedjes zijn catchy, maar het doet niets met me. Het raakt me niet, wekt geen interesse.
En ik denk dat mensen met te weinig hobby's bepaalde celebrity's gaan 'haten'. Vooral diegenen die haatgroepen etc. oprichten. Dan denk ik: waarom zou je zo veel moeite doen voor een artiest/groep/whatever die je niet leuk vindt? Eerlijk gezegd vind ik dat nergens op slaan.
Danku voor het lezen van mijn speech *kuch* amen.


amen.



1 2 3 4 5 6 7 8