Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Schrijver ID's » CosmicPurple's SchrijversID

CosmicPurple's SchrijversID

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 7 juni 2010 - 16:43:

Naam: Captain Dorothy
Leeftijd: 24
Woonplaats: Aleka's attic
Foto: link

Over mezelf:
"The color purple just wants to be loved like all the other colors."
|| Lives on: writing, liquor, love, watermelon ||
|| Catchphrase: "Whiiii", "YEAHbuddy", "don't make me hurt you" ||
|| Personality: self-proclaimed superhero ||
|| Has something to say about: everything ||
|| Sings to herself: anywhere ||
|| Hysterical and punderful : all the time ||
|| Pierced: right nipple ||
|| Tattooed: dragonfly on left hip ||
|| Drinks: rum&coke with three limes, gin-tonic, whiskey ||
|| Always: carries a book with her ||
|| Sometimes: spazzes out and causes hug-related trauma ||
|| Never: has a clue what's going on ||


[Actief]

|| Finnick [HG] ||
“Nothing in the world is more flexible and yielding than water.
Yet when it attacks, none can withstand it, because they have no way to change it.
So the flexible overcome the immovable, the yielding overcome the powerful.”

- Lao Tzu

|| Speed of darkness [TF] ||
Fanfic gebaseerd op de tv-series "The Flash" en "Arrow".
Inzending voor de FanFic Schrijft-uitdaging: 7K in 7 dagen.
Voor wie de series nog niet gezien heeft tot en met Flash s01e09 en Arrow S03e09: spoiler alert. Voor wie de series volgt: I will sink all your ships and put a sword through all your feels. U weze gewaarschuwd.


[Sporadische updates mogelijk]

|| The Westermarck Effect [TH][TC] ||
Een jong koppel gaat met ruzie uit elkaar na de geboorte van hun tweelingzoontjes. Ze besluiten elk één van de kinderen op te voeden en elkaar nooit meer te zien.
Achttien jaar later zit Tom Kaulitz in zijn laatste jaar aan de kunstacademie van Berlijn. Zijn rustige leven wordt volledig door elkaar geschud wanneer de nieuwe jongen, Bill Lohmann, in zijn klas terecht komt.
Fascinatie, vriendschap en een onverklaarbare aantrekkingskracht drijft de twee jongens steeds dichter naar elkaar toe. Kunnen ze hun karakterverschillen overwinnen? Wat voelt Bill precies voor zijn nieuwe maatje en kan Tom de cocon van geheimhouding doorprikken? En wat als hun ouders elkaar ook nog eens ontmoeten?

|| New York street girl vs. Tokio Hotel [TH] ||
New York. The Big Apple. De stad waar alles mogelijk is. Wie het hier maakt, staat op de top van de wereld. En wie het hier niet maakt… nou, er is altijd wel ergens een plaatsje vrij.
Dit is mijn wereld. Wolkenkrabbers, beton, lichtreclames en die sfeer die je nergens anders ter wereld kan voelen. Mijn stad.
Ik ben een New Yorker zonder echte thuis, zoals er zoveel zijn. Jongeren die van de stad hun slaapkamer maken, die elke dag de show van hun leven dirigeren op de stoeptegels, die elke straathoek en elk verkeerslicht kennen als de binnenkant van hun hand. Die slapen, eten, lachen en ademen op het ritme van deze prachtige, bruisende metropool. Dat ben ik.
Ik ben een New York Street Girl.
En dit is mijn verhaal...


[Voor eeuwig in limbo]

|| Leaves That Fall [RP] ||
Het leven van River Phoenix.
Choices are, for one and all,
All we are is, leaves that fall.


|| Perfidia [RP] ||
"Perfidia" (Spanish for "perfidy", as in faithless, treacherous or false) is the title of a popular bolero song about love and betrayal.
Havana, Cuba. Tegen een achtergrond van sensuele muziek, zwoele dagen en broeierige nachten speelt zich het eeuwenoude verhaal af van verlangen, ontrouw en de zoektocht naar iets waar alleen ons hart een naam aan kan geven.
Zij, het meisje, de vrouw uit alle dromen. Trots op haar ongrijpbaarheid.
Een mysterie, een lach, een dans.
Hij, de jongen, de man met een droom. Gelooft in ware liefde.
Een zoektocht, een blik, een lied.

|| Polaroid [TH] ||
Het vervolg op Nothing lasts Forever. Wat er gebeurde met Mona, Bill, Marek, Flo, en de anderen. Hoe het verhaal verderging na de kaft van het boek.
Een polaroid is een instantfoto, een gevangen moment, een flits uit een herinnering. Elk hoofdstuk is een ander moment in de tijd van de weken, maanden, misschien wel jaren die volgden op Nothing lasts Forever. Hoogtepunten of dagelijkse gebeurtenissen, geposeerde foto’s of toevallige shots. Een verzameling van kortverhalen over de personages, samen of alleen. En niet enkel door de ogen van Mona, dit keer kijkt ieder op zijn of haar beurt door de camera.

|| Roadtrip [TH] ||
Eén auto, twee vriendinnen, en een zomer vol gekke plannen.
Een band achterna reizen? Waarom niet. Cliché, tot het zover is.
En niks gaat volgens plan.

|| Lost in Neverland ||
Drie boezemvriendinnen hebben één gedeelde passie. Fanfiction schrijven. Elk vrij moment spenderen ze aan hun computer, achter hun schrijfblok of in hun eigen hoofd. Ze komen zo vaak ze kunnen samen in een vergeten tuinhuis in het park en hebben daar een soort clubhuis van gemaakt. Ze doopten het ‘Neverland’ en noemen zich de Girl Castaways.
Maar hoe echt is hun verbeeldingswereld? Is het mogelijk om zo sterk in de fantasie van jezelf en elkaar te gaan geloven dat je erin verdwaalt? Of nog meer, dat de verhalen buiten je hoofd tot leven komen en je erin kan ronddwalen, dat je jouw eigen personage wordt? En hoeveel inspraak heb je dan nog?
Is een verhaal sterker dan zijn eigen schrijver? Hoe dun is de grens tussen Neverland en de echte wereld? En wat gebeurt er na het einde?

|| Histoire d'amour [TH][Georg] ||
De Duitse jongen uit Londen verhuisde naar Parijs. Hij was net 21 geworden en besloot dat dit een goede leeftijd was om alles achter te laten. Zijn moeder huilde en zijn veertienjarige broer beet wanhopig op zijn trillende onderlip, maar zijn besluit stond vast.
Alleen de vader begreep de beslissing van zijn oudste zoon. Hij had immers net hetzelfde gedaan, al die jaren geleden, toen hij Berlijn achter zich liet en naar Engeland trok.
Met een strak gezicht nam hij afscheid, greep achter zijn rug naar de hand van zijn vrouw. De jongen rechtte zijn schouders en liep zonder omkijken de straat uit. Een glimlach trok over het vermoeide gelaat van de vader. Ja, zijn Georg zou zich er wel uit redden.

|| Forever and Always [TH] ||
Een meisje, vier jongens. Een bandje in wording en hun enige fan.
Hoe beste vrienden overal en altijd kunnen ontstaan, en soms zelfs hun hele leven onafscheidelijk blijven. Ondanks alles..

|| Believe [TH] ||
Vijf schrijfsters van FanFic.nl, vijf vertaalde verhalen in een bundel.
Eén onderwerp, één band.
De simpelste magie, het mooiste geschenk.
De kracht van het geschreven woord.
Of hoe relatief het begrip realiteit is als men in fantasie gaat geloven.

|| Criminal [TH][Tom/Bill] ||
July 2013
Soledad, Monterey County, California.
Salinas Valley State Prison.
A prison where gang leaders call the shots.
Nearly 200 gang-related attacks each year.
One new inmate.
Wrongly convicted of attempted murder.
Time to serve: eight years.
His plan: get out and get even.
Revenge converts a little right into a great wrong.

|| Through Your Eyes [TH] ||
Vier beste vriendinnen voeren voor de grap een bezweringsritueel uit tijdens een logeerpartijtje. Het ritueel dat ze kiezen heet de body switch en verandert een persoon zeven dagen en zeven nachten lang in zijn of haar evenbeeld van het andere geslacht.
Maar wat als het ritueel niet zo’n grote grap is als ze dachten? Wat als het zelfs effectief werkt? En wat als de jongens waarin ze veranderen de laatste personen op aarde zijn waaraan ze zich zouden verwachten…? Wat zou jij doen?

|| Burn After Reading [TH][Tom] ||
Wat als hij plots haar dagboek in handen krijgt?
Een dagboek met meer dan alleen dromen, angsten en wensen?
Wat als de pagina’s hem meer vertellen dan hij wil weten?
Wat als zij via het papier smeekt om niet naar haar op zoek te gaan?
Doet hij het dan toch? Ondanks alles?


[Afgewerkt]

|| Boy Toy [TK] ||
Een slash-verhaal. Pairing: Tom Kaulitz/Ayumu [zelfverzonnen personage]
Tom is in dit verhaal 27 jaar oud en Tokio Hotel bestaat niet meer.
Ayumu is 19 jaar oud.
WARNING: explicit content. Dit verhaal bevat [onvrijwillige] seksscènes die redelijk uitvoerig worden beschreven, aangezien het daar toch voornamelijk om draait. Als je daar niet tegen kan, ga je beter iets anders doen.

|| Treasure [TH][Bill][3-Shot] ||
Een tropisch eiland. Een strakblauwe hemel. Een parelwit strand.
Een meisje, een jongen, een liefde.
Een verleden, een heden, en een oceaan ertussenin.
Geheimen, angsten, en een handvol dromen.
Te quiero, mi tesoro.

|| The fine line between Love and Hate [TH] ||
Aislinn is zeventien en Tokio Hotel hater. Wat als zij plots tegen wil en dank met de jongens en hun fans geconfronteerd wordt? Kan ze haar mening herzien? En kunnen de jongens zelf omgaan met iemand zoals zij?

|| Fear [TH][Bill][7-Shot] ||
Angst is menselijk. We zijn allemaal wel ergens bang voor. Het monster onder het bed, een slecht rapport, spinnen...
Een fobie is meer dan zomaar een angst. Fobieën zijn zo sterk dat ze je leven overheersen. Je kan niet meer functioneren als je met het onderwerp van je angst wordt geconfronteerd.
Soms groei je er overheen. Soms blijf je je hele leven bang. En soms ruil je de ene angst gewoon in voor de andere.

|| Waking The Demon [TH] ||
Wat als jouw leven plots een vreselijke wending neemt, en je er niets aan kan veranderen?
Wat als jouw hele wereld van het ene moment op het andere onder je voeten verdwijnt?
Wat als jouw realiteit een eeuwenoude leugen blijkt te zijn?
Wat als blijkt dat jij zonder dat je het wilt deel gaat uitmaken van een vreselijk, demonisch geheim?
Wat als jij plots degene bent die de hele mensheid kan verdoemen...?
Alsof gewoon Bill Kaulitz zijn nog niet genoeg was...

|| Spring Nicht [TH][Bill][5-Shot] ||
Vande is vijftien jaar oud, enig kind, voelt zich niet thuis bij haar ouders en haar enige vriend op de hele wereld is Bill Kaulitz, haar schoolkameraad. Vande en Bill houden elkaar overeind in een wereld die hen systematisch probeert te kraken, maar zolang ze elkaar hebben vinden ze de moed om door te gaan. Maar als Vande er langzaam onderdoor gaat, kan Bill haar niet altijd helpen.
Een verhaal over vriendschap, liefde, het gevoel met z’n tweeën tegen de hele wereld te moeten vechten, en de geur van lelies.

|| From Berlin With Love [TH][Tom/Bill] ||
Leonie en Anouchka zijn beste vriendinnen sinds de kleuterschool. De dag na de diploma-uitreiking schrijven ze zich in aan de Universiteit van Berlijn en een week later proppen ze al hun spullen in de auto van Leonie en vertrekken richting Duitsland. Geen ouders, geen gezeur, studeren in een leuke stad, een eigen appartementje en je beste vriendin als kamergenoot. Kan het nog beter?
Misschien wel…

|| Missing Pieces [TH] ||
Dit is niet één verhaal, dit is de geschiedenis van alle levens die elkaar kruisten in dat ene jaar waarin alles veranderde. Niet mijn verhaal. Ons verhaal. De legpuzzel van dat ene jaar dat het knooppunt van ons verleden en onze toekomst werd, alleen wisten we het toen nog niet.
En ik zal je één ding zeggen: het is niet zomaar een liefdesverhaal. Ik kan het weten. Ik was erbij.

|| Scar Tissue [TH] ||
Dit verhaal gaat over Katrina, een meisje van zeventien. Katrina woont in België, gaat naar school, houdt van muziek en lezen, en is niet echt bezig met vrienden en vriendinnen. Ze is liever op haar eentje, en had dan ook nooit problemen op school. Tot ongeveer een jaar geleden. Nu wordt ze zo goed als elke dag gepest, uitgescholden en in elkaar geslagen door een paar jongens. Waarom? Omdat ze een Tokio Hotel-fan is.
Op een dag, na een zoveelste aframmeling van de vier jongens, besluit ze om wraak te nemen.

|| Schuilen onder de Regenboog [TH][Tom/Bill] ||
Schoonheid zit niet aan de buitenkant, en regenbogen zijn waterdicht.

|| Teenage Wasteland [TH][TC] ||
Een verhaal met veel tranen, verdriet en verlangen. En vooral onmogelijkheid. Omdat liefde nu eenmaal niet te vatten is in één woord, of in een miljoen woorden, maar soms wel in één persoon. En heel soms is net de persoon waar je het meest van houdt ook degene op wie je niet verliefd zou moeten worden.
En wat dan?

|| The track of summer [TH] ||
Zoek het pad tussen verleden en toekomst.
Vind de waarheid achter leugens en geheimen.
Stap op de trein, of net niet.
Erken je littekens.
Luister nog eens naar dat ene liedje.
Elk jaar heeft een zomer.

(Nothing Lasts Forever, revised.)

|| Fairytale Gone Bad [TH][16+] ||
Rebecca "Becky" Fontane, the real Cinderella story. Het leven is geen sprookje, en happy endings zijn voor dromers. De echte wereld is hard en lelijk. Maar zelfs haar verhaal is het vertellen waard. Omdat ze het overleefde.

|| Highway To Hell [TH] ||
Misschien ben ik gewoon gek aan het worden. Misschien zit het alleen tussen mijn oren. Misschien is het allemaal niet echt. Dat dacht ik eerst ook, helemaal in het begin. Maar nu weet ik wel beter. Niet ik, maar iets in de wereld om me heen is gestoord. En dat ‘iets’ heeft zich in onze tourbus genesteld.


[Stand Alone's]

|| 1000 Meere [TH][Tom] ||
|| Still Here [TH][Bill] ||
|| Black and White [TH] -
|| Holding on with broken hands [TH][TC] -
|| Vlinderogen [TH][Tom] ||
|| Not Alone [TH][Tom] ||
|| Running in the rain [TH][Tom] ||
|| I've got a new tattoo [TH][Bill][16+] ||
|| Issues [TH][Tom] ||
|| Black [TH][Tom] ||
|| Little Smirk [TH][Bill] ||
|| Going Down [TH][Tom] ||
|| Ishmael [TH][Bill] ||
|| What love can do [TH][Gustav] ||
|| Cocoon crash [Bam Margera/Bill Kaulitz] ||
|| Born To Run [Ac.] ||
|| Best Friends [Ac.] ||
|| Not good enough for truth [Ac.] ||
|| You're Gone [Ac.] ||
|| Amphetamine [TH][Bill] ||
|| Yasmine [lyrics] ||
|| About me... [lyrics] ||
|| Broken [lyrics] ||
|| Honderd kleuren wit [SW] ||
|| Onbereikbaar [SW] ||
|| Solovlucht [SW] ||
|| Kristy, are you doing okay? [SW] ||
|| Suicide Blonde [SW] ||
|| All the lilacs in Ohio [SW] ||
|| The wings that carry you home [SW] ||
|| Marley Caruso [SW] ||
|| In The Sun – Joseph Arthur [SW] ||
|| Letter of surrender [SW] ||
|| Minder dan niks [SW] ||
|| Vijftig snaren en een ziel [SW] ||
|| Susie’s Inferno [SW] ||
|| 22–11–1963 [SW] ||
|| Nyctophobia [SW] ||
|| Dear Lucy [SW] ||
|| Slapdash [Prompts] ||
|| Gedichten ||


© WafflePope Productions



NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 18 juni 2010 - 16:44:
Schat, je link naar Treasure leidt naar Roadtrip ^^'

lOveYouX
lOveYouX

lOveYouX is offline

[1262]
lOveYouX zei op 19 juni 2010 - 18:07:
En Spreid my wings?

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 20 juni 2010 - 12:32:
En Spreid my wings?

Die is van jou, nerd x)

lOveYouX
lOveYouX

lOveYouX is offline

[1262]
lOveYouX zei op 20 juni 2010 - 12:43:
(...)
Die is van jou, nerd x)

en van jou ook hoor ^^ jij hebt hem gemaakt!

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 11 juli 2010 - 15:17:
Nieuw verhaal: Boy Toy

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 9 maart 2014 - 19:18:
Na bijna vier jaar: netjes bijgewerkt.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 9 maart 2014 - 19:20:
Waaauuuuw ö

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 9 maart 2014 - 19:23:
Wauw als in: oh jee, deze waslijst is de definitie van geen leven hebben, of als in: na vier jaar is er niet eens zoveel veranderd?

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 9 maart 2014 - 19:25:
Mijn wauw is meer als in HOLY mother of Jezus dat is echt veeeeeel! Maar zoooo goed!

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 9 maart 2014 - 19:26:
Wauw, als in: ik ben onder de indruk hoe veel verhalen je geschreven hebt en hoe weinig ik er van gelezen heb. Veel schrijven staat niet gelijk aan geen leven. :3

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 9 maart 2014 - 19:33:
Mweh, mijn limbo-lijst is wel een beetje beschamend lang :x
Aprrrrt, ik heb heel veel verschillende levens op papier. In real life: not so much.

Bella01
Bella01

Bella01 is offline

[527]
Bella01 zei op 9 maart 2014 - 19:35:
*Gasp*
Holy Nuggets

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 4 jan 2015 - 18:56: