Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen ιn schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Schrijver ID's » Kayley's SchrijversID

Kayley's SchrijversID

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 7 juni 2010 - 21:18:
Naam: Kayley.
Leeftijd: 21.
Actief sinds: 25 maart 2009.
Foto: bonk.

{A C T I V E}

• You Keep Blurring In My Mind •

"Nog één keer," hadden ze gezegd.
"Gewoon, om zeker te zijn," hadden ze gezegd.
En nu is heel de tijdlijn naar de knoppen.

[Harry Potter, tien delen]


{H I A T U S}

• I've Come To Burn Your Kingdom Down •

Na vier lange jaren op Zweinstein heeft Harry Potter meer geleerd
dan de som van al zijn vakken. Hij heeft moed ontdekt, vriendschappen
gesmeed, verliezen geleden en liefde gevonden. Zonder het te beseffen,
waren een golfkarretje en een gebroken arm zijn toegang tot een
wondere, haast magische wereld die "Het Leven" heet.

[Harry Potter]


{D I S C O N T I N U E D}

• Third World War •

Wanneer de Derde Wereldoorlog uitbreekt, houdt een groep vrienden zich aan elkaar vast om te kunnen overleven. Niemand had kunnen voorspelen dat ze een cruciale rol zouden spelen in het einde van de strijd.
[Tokio Hotel en FanFic-insert]

• Flesh For Bones •

Nadat haar moeder sterft is Katniss Everdeen gedwongen in haar geboortestad te blijven om voor haar zusje te zorgen, ver weg van de legerbasis die haar toevluchtsoord werd toen ze instortte onder de druk. Daarbij komt Johanna Mason, de mysterieuze verschijning die ze maar niet van zich af kan schudden.
[The Hunger Games]

• Paper Hearts •

Tom is verliefd op Bill, en nog niet zo'n beetje ook. Maar hij durft het niet te zeggen, bang voor wat er daarna met Bill zal gaan gebeuren. Tom wil alleen maar dat Bill gelukkig is, alleen maar dat. Daarom maakt hij de ene verkeerde keuze na de andere, en Bill merkt niet dat er iemand achter al dat plotse geluk zit. Iemand die er zelf kapot aan gaat.
[Tokio Hotel]

• Oorzaak en Gevolg •

Tom is verliefd op Bill, en als hij dat opbiecht gaan de poppen pas echt aan het dansen.
[Tokio Hotel - bedacht en geschreven met Nadezhda]

• Rose •

Het vervolg op Bite.
Julia is nog steeds een vampier, nog steeds verliefd op Tom. Maar er is wél heel wat veranderd. En die veranderingen brengen dingen met zich mee die hen te boven gaan, die zo drastisch, gevaarlijk en overheersend zijn, dat niets meer hetzelfde zal blijven.
[Tokio Hotel - bedacht en geschreven met Suki]


{F I N I S H E D}

• Vijf klootzakken •

Newt leeft op en van het internet: hij is een fanboy, een fanartiest en heeft van zijn livestream een rondhangplekje voor eenzame zielen gemaakt. Dat hij ooit nog eens het onderwerp zou worden van wat alleen maar in fanfictie zou kunnen gebeuren... Nee, dat had hij nooit verwacht.
[The Maze Runner]

• Bite •

Julia is een vampier. Ze woont samen met nog drie soortgenoten, de broer Demitri, Stefano en Huyen. Vooral met Demitri heeft ze veel problemen, omdat hij onuitgesproken haar vriendje is. Als ze dan haar oog laat vallen op sterveling Tom Kaulitz zijn de poppen helemaal aan het dansen.
[Tokio Hotel - bedacht en geschreven met Suki]

• Last Dance •

Over Bill Kaulitz, de rockster, en Nona, een koppige danseres, en hoe hun werelden samenvloeien en over hoe daar meer brokken van komen dan hij gewild had.
[Tokio Hotel]

• Locked Up •

Voor een nieuw spelprogramma, genaamd Locked Up, worden zes beroemdheden en zes onbekende meisjes samen in een huis gezet, waar een soort Big Brotherachtige eenheid genaamd "X" hen opdrachten geeft en hen tot het uiterste drijft.
[Multi-fandom en FanFic-insert]

• My Lips Don't Lie •

Wanneer Tom beseft dat hij gevoelens heeft voor zijn broertje Bill, intense gevoelens die broederliefde ver te boven gaan, panikeert hij.
[Tokio Hotel]

• Boys and Girls •

Elena was vroeger beste vrienden met Bill en Tom Kaulitz, maar ze verhuisden en sindsdien is haar leven helemaal veranderd. Maar nu zijn ze terug, en weet ze niet wat voor houding ze daar tegenover moet aannemen. Het helpt niet dat ze gevoelens begint te krijgen voor Bill, ook al is ze samen met een meisje.
[Tokio Hotel]

• Run Away Star •

Het verhaal van Elle, een Tokio Hotel-haatster die door een speling van het lot plots Bill Kaulitz van de menigte moet verbergen. Stuit het niet dan botst het wel, dus kan dit wel goed eindigen?
[Tokio Hotel]

• Jolene •

Tom denkt de ware liefde gevonden te hebben. In alles dat ze doet, voelt hij een bepaalde soort liefde. Maar sommige dingen zijn te ingewikkeld om te doorstaan.
[Tokio Hotel]

• Speechless •

Hoe de ooit zo onbreekbare band van Andreas en Bill
door één sms'je kan afbrokkelen.

[Tokio Hotel]

• You Belong With Me •

Julie en Tom zijn beste vrienden, en zoals in vele verhalen is ook deze shot er eentje waarin het meisje stiekem al een tijdje verliefd is op Tom. Er komt echter iets tussen, genaamd Erin.
[Tokio Hotel]


{S T A N D A L O N E S}

• A Stellar Monument to Loneliness •

Deze stand alones zijn van na mijn terugkeer naar FanFic, en zijn van een hoger niveau dan de meeste verhalen die ik voor mijn pauze geschreven heb.

• Stand Alones •

Deze stand alones zijn van voor mijn pauze van FanFic.

• Schrijfwedstrijden •

Deze stand alones zijn voor wedstrijden geschreven.

• make me feel alive (shatter me) •

500.

• Dribs and Drabbels •

Dit zijn kleine dingetjes, word wars/prompt van meetings,
stukjes verhaal die het nooit tot de versie online hebben
geschopt, eerste versies, etc. Als een
Extra-menu zoals bij DVDs.



Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 11 jan 2016 - 15:56:
Finished: +1.


• Vijf klootzakken •
[The Maze Runner, AU, vijf hoofdstukken, 6,5K woorden.]

Hiatus: +1.


• I've Come To Burn Your Kingdom Down •
[Want ik wil 'm eerst herschrijven voor ik er aan verder ga.