Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Schrijver ID's » jorinloveth schrijversID

jorinloveth schrijversID

1 2 3 4 5 6
jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 8 juni 2010 - 20:24:
Naam: Jorinde
Leeftijd: 19
Hoe ik eruit zie: klik
Ik schrijf over: Vroeger Tokio Hotel, nu andere bands en youtubers
Ik schrijf sinds: Najaar 2008

Mee bezig


Voorlopig niets, hopelijk wel iets in de toekomst!



Pauze


Our own Humanoid World
Hoe dat de ‘Welcome to Humanoid city’ tour het leven van Makbule, Tosca en Jorinde totaal veranderde

Losing Control
En wat als dat gene wegvalt waar jij steeds op terugspringt?
Gaat alles dan nog wel goed?
En wat als je dan de controle verliest?
De controle over jezelf, je leven en de wereld


Afgewerkt


Scream (till you feel it)
Noa valt in een depressie na de dood van haar vader.
ze komt ook op het randje van een eetstoornis.
Noa wordt naar een revalidatie centrum gestuurd.
Daar leert ze een jongen kennen.
Eigenlijk is hij wereldberoemd, maar voor haar is hij haar beste vriend.
Samen zouden ze gaan vechten om er weg te mogen, hun verdriet te verwerken en te vechten tegen de verdomde cijfers op de weegschaal.

Our last days
Bill lag in het ziekenbed. De chemotherapie maakte hem moe, ziek en uitgeput. Een dokter was hem net slecht nieuws komen brengen. De oorzaak van alle tranen die nu over zijn wangen liepen. Zelfs het huilen deed pijn, alles deed pijn.
De dokter had hem verteld dat hij zou sterven. Hij had nog amper een maand. Misschien iets langer, misschien korter. Dat kon niemand echt zeggen, maar wat men wel kon zeggen was dat hij het niet zou overleven.
Zijn adoptie moeder was ook op de hoogte gebracht. Ze kwam eerder van haar werk.
Het nieuws had ook de ‘Make a wish fondation’ bereikt.
Ze zouden Bill zijn laatste wens in vervulling laten gaan.
Bill wist dat hij geadopteerd was, dat had zijn adoptie moeder hem jaren geleden al verteld en ze had hem verteld dat Bill nog een broer had, een tweelingbroer om preciezer te zijn.
Bill had die broer nog nooit ontmoet, hij was afgestaan bij zijn geboorte.
En zijn laatste wens was zijn tweelingbroer ontmoeten en met hem zijn laatste dagen doorbrengen. Hij wilde zijn laatste dagen doorbrengen met echte familie.

The Suicide mission
Zelfmoord plegen lijkt makkelijk, maar dat is het niet.
Je hebt altijd kans om het te overleven.
Of je hebt angst om jezelf om het leven te brengen.
Dit is mijn verhaal, mijn plan om mijn leven voorgoed achter me te laten.

Dat sterven zo moeilijk kon zijn, had ik nooit geweten.

American smile, German tears
Voor de miljoenste keer vroeg ik me af waarom ik deze lelijke outfit toch heb aangetrokken. David staarde me waarschuwend aan toen ik ‘nee’ zei. Zijn blik zei dat ik als ik het niet aantrok ze me niet meer leuk zouden vinden. Dat de media me zou uitlachen als ik iets aantrok dat ik zelf had gekozen en ik wil niet uitgelachen worden. Door niemand niet, maar toch lacht mijn diepste in mij mezelf uit omdat de media mij in zijn greep heeft. Dat ik maar niet kan ontspannen aan iets dat ik zelf heb gecreëerd.

Verbeelding
Hoe Bill langzaam, maar zeker gek werd.
En hoe niemand zijn verhalen geloofde over alles wat hij zag en hoorde.
En hoe er langzaam aan kapot ging

Welcome home
Bill beland in het huis van Shanaya en Maurits.
Hij voelde zich er zo thuis.
Het was lang geleden dat hij zich ergens nog zo thuis had gevoeld.
Maar wat als Tom erachter komt waar hij zit?
Zou Bill dan moeten vertrekken?
Kan hij wel vertrekken als hij verliefd is?

A freak of nature
Bill is het buitenbeentje op school en thuis. Met al zijn stiefzussen, Stiefbroers, halfzusjes en zijn idiote tweelingbroer is het behoorlijk druk thuis. Na lang afzien en fake glimlachjes opzetten om zijn ouders niet ongerust te maken besluiten zijn ouders hem op internaat te sturen, zou hij daar wel gelukkiger worden?

“Obsessie”ť
Bill werd toen hij klein was gescheiden van zijn broer, sinds toen besloot hij om geen woord meer te zeggen. Mensen dachten dat er iets mis was met zijn hersenen. Ze stopte hem dan maar in een instelling. Hij vertikte het om wat te zeggen. Op z’n zevende schreef hij bladen vol met zijn broer zijn naam. De naam van een persoon die hij in geen jaren meer had gezien. De naam van een persoon waarvan hij eigenlijk geen beeld had. Hij kreeg een obsessie voor zijn verloren tweelingbroer.

Woordloze Relatie
Na een hevige ruzie besluiten de Kaulitz twins om Tokio Hotel stop te zetten en weg te gaan van elkaar. Al 3 jaar hebben ze elkaar niet gesproken, ergens doet het bij hen beide pijn. Toch is medelijden ver te zoeken bij hun beide.

Blauw
Wat betekent de kleur blauw nu voor Bill? Hij weet goed genoeg wat het voor hem is, enkel hij durft en wilt er met niemand over praten. Hij durft er zelfs niet over te praten met zijn beste vriendin.
En wat als je dan nog eens te weten komt dat de grootste pestkop op school zijn geheim kent?
En wat als dan die pestkop nog eens belangrijk wordt voor hem?

Villa 13
-De lange villa reeks in Hollywood is zeer bewoond met veel beroemde sterren. Behalve villa 13. Die staat al jaren leeg. Tot op een dag 2 jongens er zich vestigen. Al zo lang dat het huis leeg staat vertelt men veel dingen over het huis. Het zou vervloekt zijn. De jongens geloven niets van de roddels. Tot dat er in het huis veel gebeurt. Zoals wantrouwen, jaloezie, drank, ruzies, wapens, gokken, vrouwen en... afscheid.

Stranger en Aliën
Twee totaal verschillende personen die elkaar kennen van internet.
Ze willen maar één ding en dat is aanvaard worden door de maatschappij en familie.
Zouden ze elkaar kunnen helpen?

Wir Wollen lieber träumer sein
Hilary had op een brute manier een zoon gekregen, genaamd Josh. Ze wilde daarom niet dat haar zoontje zijn echte vader kende. Haar beste vriendin Katy was de beste vriendin die ze kon wensen. Ze was er altijd voor haar, ook toen ze voor een platencontract ging. Dankzij Katy maakte ze kennis met haar super grote idool, Tom. Al snel werd duidelijk dat Tom goed met Josh kon omgaan.

The World behind my wall
Lang geleden toen Bill nog jong was, kreeg hij even genoeg van zijn success en kneep er even tussenuit. Hij maakte daar kennis met een meisje Naleigh. Ze was niet alleen aardig maar ook bloedmooi. En toch was Bill niet verliefd, maar Naleigh liet Bill één ding inzien: hij mocht niet opgeven, wat er ook gebeurt. Naleigh liet Bill inzien hoe de wereld achter zijn muur van succes was. Toen hij terugkeerde naar Duitsland kwam de nieuwe tour er natuurlijk aan. Op het tweede concert van die tour trok een speciaal meisje zijn aandacht. Daardoor struikelde hij en bezeerde zijn voet. Hij mocht nooit meer optreden. Zijn wereld stortte in elkaar, maar dat ene meisje liet hem inzien dat hij de wereld achter zijn muur van succes altijd al had.

Our Sweet(?) Sixteen
Over Laura en Lauri die totaal anders worden behandeld door hun ouders.
Voor Lauri gaat het op een dag te ver.

Tokio Hotel hotel in Tokio
Faith (9 jaar) word weg gehaald bij haar ouders
en gaat naar Tokio
Daar word ze geplaatsd in een weeshuis
met de naam 'Tokio Hotel'
Het weeshuis is opgericht door Tokio Hotel
En omdat het zo luxeus is lijkt het meer op een hotel


one-shot's


Op de rand
Afscheidsbrief
The scars will stay forever
The dance of love
Los zand
Shoppen in Brussel
Merry X-mas my brother
Like we are, will never die
De nacht van rette mich
De zoen van zonsondergang
My humanoid birthday
Tom en Tosca
Tosca's Birthday




Binnekort


///



ijstheetjuh3
ijstheetjuh3

ijstheetjuh3 is offline

[762]
ijstheetjuh3 zei op 2 juli 2011 - 22:30:
Ik denk net jou verhalen te kunnen volgen met heel veel inhalen, loop ik weer achter en nu weet ik niet meer welke ik moet en welke ik al heb gelezen

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 6 juli 2011 - 22:16:
Nieuw verhaal online:
Losing Control

NovaFlowne
NovaFlowne

NovaFlowne is offline

[1453]
NovaFlowne zei op 6 juli 2011 - 22:23:
Dude je hebt bijna 20 dingen afgerond. o.o

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 10 juli 2011 - 22:24:
^oh, echt? lol,dat is eigenlijk best veel :']

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 24 juli 2011 - 15:17:
RED. staat niet meer op pauze!

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 19 aug 2011 - 23:37:
Nieuwe one-shot
Dirty things with Tom and Tosca

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 23 aug 2011 - 20:13:
Nieuwe one-shot
Why so serious?

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 19 feb 2012 - 23:19:
Update
Ik ben een vervolg aan het voorbereiden op 'American smile, German tears'. Het is nog niet zeker, maar ik werk eraan! Ik hou jullie wel op de hoogte!

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 23 feb 2015 - 0:32:
Heb dit maar eens geupdate en een recente foto van mezelf er bijgezet haha. Ik hoop weer actief te gaan schrijven dus jullie horen nog wel van mij!

NovaFlowne
NovaFlowne

NovaFlowne is offline

[1453]
NovaFlowne zei op 23 feb 2015 - 11:01:
Hou mij ook zeker op de hoogte!

Jou verhalen waren altijd zo heerlijk.



1 2 3 4 5 6