Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 65

Offtopic 65

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
miniboesz
miniboesz is offline

[1055]
miniboesz zei op 9 juni 2010 - 17:12:
65 is een mooi getal, toch?



LxKaulitz
LxKaulitz is offline

[3065]
LxKaulitz zei op 9 juni 2010 - 20:28:
People, help!
Voor mijn krant, vul in:

De [...] krant van Holland.


Waar is het voor dan? :3

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 9 juni 2010 - 20:29:
@Daantje: De meest oranje krant van Holland. Waarvoor is het? :x

butcherknife
butcherknife

butcherknife is offline

[195]
butcherknife zei op 9 juni 2010 - 20:40:
ik denk voor haar Nederlands

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 9 juni 2010 - 20:41:
De WK krant van Holland?
Nah, sorry, ik weet niks.;3

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 9 juni 2010 - 20:44:
Nee, een krant uit de Gouden Eeuw :x -1629-
Voor NL ja.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 9 juni 2010 - 20:45:
Eh.
Oh.
Dan is het een goeie vraag.
De Gouden krant van Holland?
nee, die is stom.
Eh. Eh. -kraak-
geenidee:x

[oh, was het sarcastisch? Of niet? damn, oké, ik ben al stil.]

KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 9 juni 2010 - 20:50:
People, mijn zusjes hebben de hoofdvogel afgeschoten

Ik zit rustig mijn Natuurwetenschappen te leren op mijn kamer met Tokio Hotel op de achtergrond, en dan hoor ik mijn ma ineens schreeuwen, boven mijn muziek uit. Ik wist dat die in de kelder zat, dus dat wilde zeggen dat ze wel HEEEL hard moest schreeuwen, en dus heel kwaad was.
Ik ga voorzichtig een kijkje nemen en wat blijkt?
Mijn zusjes hadden het idee om de kelder een ander kleurtje geven! Ze hadden doodleuk een pot verf gehaald uit de werkkamer van mijn pa en zijn beginnen schilderen, zonder er ook maar iets over te zeggen tegen mijn ouders. Hun kleren hingen vol, de vloer lag vol en ook de kasten.
Gevolg: voor de oudste geen pc voor een maand, voor de kleinste geen donderdagtrainingen meer dit seizoen, en allebei moeten ze hun verjaardagsfeestjes afblazen (en dus tegen al hun vrienden zeggen dat ze niet meer mogen komen)

Wat heb ik toch idoten van zussen...

LxKaulitz
LxKaulitz is offline

[3065]
LxKaulitz zei op 9 juni 2010 - 20:52:
People, mijn zusjes hebben de hoofdvogel afgeschoten

Ik zit rustig mijn Natuurwetenschappen te leren op mijn kamer met Tokio Hotel op de achtergrond, en dan hoor ik mijn ma ineens schreeuwen, boven mijn muziek uit. Ik wist dat die in de kelder zat, dus dat wilde zeggen dat ze wel HEEEL hard moest schreeuwen, en dus heel kwaad was.
Ik ga voorzichtig een kijkje nemen en wat blijkt?
Mijn zusjes hadden het idee om de kelder een ander kleurtje geven! Ze hadden doodleuk een pot verf gehaald uit de werkkamer van mijn pa en zijn beginnen schilderen, zonder er ook maar iets over te zeggen tegen mijn ouders. Hun kleren hingen vol, de vloer lag vol en ook de kasten.
Gevolg: voor de oudste geen pc voor een maand, voor de kleinste geen donderdagtrainingen meer dit seizoen, en allebei moeten ze hun verjaardagsfeestjes afblazen (en dus tegen al hun vrienden zeggen dat ze niet meer mogen komen)

Wat heb ik toch idoten van zussen...


.... cool :x

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 9 juni 2010 - 20:56:
People, mijn zusjes hebben de hoofdvogel afgeschoten

Ik zit rustig mijn Natuurwetenschappen te leren op mijn kamer met Tokio Hotel op de achtergrond, en dan hoor ik mijn ma ineens schreeuwen, boven mijn muziek uit. Ik wist dat die in de kelder zat, dus dat wilde zeggen dat ze wel HEEEL hard moest schreeuwen, en dus heel kwaad was.
Ik ga voorzichtig een kijkje nemen en wat blijkt?
Mijn zusjes hadden het idee om de kelder een ander kleurtje geven! Ze hadden doodleuk een pot verf gehaald uit de werkkamer van mijn pa en zijn beginnen schilderen, zonder er ook maar iets over te zeggen tegen mijn ouders. Hun kleren hingen vol, de vloer lag vol en ook de kasten.
Gevolg: voor de oudste geen pc voor een maand, voor de kleinste geen donderdagtrainingen meer dit seizoen, en allebei moeten ze hun verjaardagsfeestjes afblazen (en dus tegen al hun vrienden zeggen dat ze niet meer mogen komen)

Wat heb ik toch idoten van zussen...
*plat*

KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 9 juni 2010 - 21:02:
oeh, extra straf!!
de rest van de kelder moet op hun kosten verder geschilderd worden -die kelder is best groot....- en de kleren die onder de verf zitten moeten ze ook nog eens allemaal betalen aan mijn ouders...

Ik doe nooit nog iets zonder te vragen!!

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 9 juni 2010 - 21:04:
People, mijn zusjes hebben de hoofdvogel afgeschoten

Ik zit rustig mijn Natuurwetenschappen te leren op mijn kamer met Tokio Hotel op de achtergrond, en dan hoor ik mijn ma ineens schreeuwen, boven mijn muziek uit. Ik wist dat die in de kelder zat, dus dat wilde zeggen dat ze wel HEEEL hard moest schreeuwen, en dus heel kwaad was.
Ik ga voorzichtig een kijkje nemen en wat blijkt?
Mijn zusjes hadden het idee om de kelder een ander kleurtje geven! Ze hadden doodleuk een pot verf gehaald uit de werkkamer van mijn pa en zijn beginnen schilderen, zonder er ook maar iets over te zeggen tegen mijn ouders. Hun kleren hingen vol, de vloer lag vol en ook de kasten.
Gevolg: voor de oudste geen pc voor een maand, voor de kleinste geen donderdagtrainingen meer dit seizoen, en allebei moeten ze hun verjaardagsfeestjes afblazen (en dus tegen al hun vrienden zeggen dat ze niet meer mogen komen)

Wat heb ik toch idoten van zussen...

Wie gaat er nu vrijwillig schilderen?? *facepalm*
Op-slui-ten! Op-slui-ten!

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 9 juni 2010 - 21:05:
@Anke: ik neem aan dat jij ontzettend veel leedvermaak hebt met popcorn?

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 9 juni 2010 - 21:06:
POPCORN.
ikruikpopcorn.

KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 9 juni 2010 - 21:08:
Het is zonder popcorn, maar ik vind het idd wel grappig dat ik nu nog de enige ben met een verjaardagsfeestje en uitzicht op een leuke zomervakantie ^^

en, @Dorien, idd, OPSLUITEN!!!!

LxKaulitz
LxKaulitz is offline

[3065]
LxKaulitz zei op 9 juni 2010 - 21:10:
Het is zonder popcorn, maar ik vind het idd wel grappig dat ik nu nog de enige ben met een verjaardagsfeestje en uitzicht op een leuke zomervakantie ^^

en, @Dorien, idd, OPSLUITEN!!!!


dat..dat is oneerlijk geen verjaardagsfeestje :3



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13