Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Nieuws » Mededeling: nieuwe mods

Mededeling: nieuwe mods

1 2 3 4 5
CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 10 juni 2010 - 20:52:
Dit is geen aanmeldingstopic

In overleg met Rutger is er besloten binnenkort weer modverkiezingen te houden. Yas en ik zijn [zoals jullie wel merken] de enige mods die echt actief zijn op het forum en hier elke dag aanwezig zijn om naar jullie vragen te luisteren, rommel op te ruimen, bekvechters een schop te verkopen en wat nog allemaal. Maar FanFic groeit, en wordt stilaan wel erg druk. Met ons tweetjes trekken we het niet meer. Daar hebben we Rutger attent op gemaakt.
Alle oude minder actieve mods hebben een bericht gekregen en het is waarschijnlijk dat een paar van hen zullen opstappen als ze hier niet meer aandacht aan gaan besteden, want op deze manier wordt het gewoon te gek. Het staat vast dat er binnenkort dus nieuwe modverkiezingen zullen worden georganiseerd, om onder de actieve users naar geschikte mods te zoeken.
We kunnen jullie nog niet vertellen wanneer de inschrijvingen precies van start zullen gaan en hoeveel mods we zoeken, dit is gewoon een nieuwsbericht aan jullie om het forum in de gaten te houden als je je wilt aanmelden.
Reacties in dit topic gelden niet als aanmelding, dit is gewoon een mededeling. Yas en ik willen alvast eens peilen wie er geïnteresseerd is.

Belangrijk: we zijn op zoek naar mensen die deze functie ernstig nemen. Mod zijn is meer dan een gekleurde username en mensen van het forum schoppen. Bedenk dat er ook een verantwoordelijkheid bij komt kijken.

Liefs, Do en Yas



TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 28 juli 2010 - 15:46:
Nee, leeftijd maakt niet uit, die archiestalker [?] was ook twaalf, of iets in ie richting.. maar daar horen we ook niets meer van :']
Ik ben nu juist druk. Sigh.

LxKaulitz
LxKaulitz is offline

[3065]
LxKaulitz zei op 28 juli 2010 - 15:50:
Nee, leeftijd maakt niet uit, die archiestalker [?] was ook twaalf, of iets in ie richting.. maar daar horen we ook niets meer van :']
Ik ben nu juist druk. Sigh.


Okee.

Naja ik heb een enorm bericht aangepast op de eerst pagina.
So we'll see.

(: succes/sterkte with all ur jobs and stuff.

achiestalker
achiestalker

achiestalker is offline

[57]
achiestalker zei op 2 aug 2010 - 21:40:
Nee, leeftijd maakt niet uit, die archiestalker [?] was ook twaalf, of iets in ie richting.. maar daar horen we ook niets meer van :']
Ik ben nu juist druk. Sigh.

Rutger heeft even geleden een PB gestuurd en ik zei dat ik niet meer mee wou doen .

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 2 aug 2010 - 22:36:
Weetje ik wil me ook wel opgeven voor dat mod zijn. De kansen die je krijgt moet je aanpakken, of je nu wint of verlies VOETBAL-.-'' (a)

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 2 aug 2010 - 22:52:
Ja, ik ga me ook opgeven. Lijkt me een ongelofelijk gevoel, mod zijn van mijn favoriete website, ook al weet ik dat het niet altijd zo leuk is. Dat neem ik er dan wel bij. x)

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 2 aug 2010 - 22:55:
Ik ben er klaar voor ! zoals Spongebob altijd zegt.

LxKaulitz
LxKaulitz is offline

[3065]
LxKaulitz zei op 3 aug 2010 - 8:00:
Ik trek me terug x)

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 3 aug 2010 - 10:42:
Hmm, ik ga me ook aanmelden.

Conflate
Conflate

Conflate is offline

[519]
Conflate zei op 3 aug 2010 - 13:05:
Als die inschrijvingen komen ga ik me denk ik ook aanmelden.

Automatisch
Automatisch

Automatisch is offline

[578]
Automatisch zei op 8 aug 2010 - 12:23:
Als die inschrijvingen komen ga ik me denk ik ook aanmelden.

Jolien
Jolien

Jolien is offline

[703]
Jolien zei op 9 aug 2010 - 19:23:
Eigenlijk had ik rond 25 augustus 2009 al aangegeven bij Rutger dat het modschap voor mij helemaal niet meer hoefde, na bepaalde gebeurtenissen en dergelijke. :'

Maargoed, heb dus een hele tijd geleden om Rutger's PB geantwoord dat hij mij gerust kon ontmodden, zoals een jaar geleden, maar ik ben nog steeds mod, zie ik zo net. :'D

MerelxMooi
MerelxMooi

MerelxMooi is offline

[8]
MerelxMooi zei op 10 aug 2010 - 10:34:
Ik zou best mee willen doen
Kan nie wachten wanneer die verkiezingen zijn =D
x

lOveYouX
lOveYouX

lOveYouX is offline

[1262]
lOveYouX zei op 10 aug 2010 - 12:14:
Eigenlijk had ik rond 25 augustus 2009 al aangegeven bij Rutger dat het modschap voor mij helemaal niet meer hoefde, na bepaalde gebeurtenissen en dergelijke. :'

Maargoed, heb dus een hele tijd geleden om Rutger's PB geantwoord dat hij mij gerust kon ontmodden, zoals een jaar geleden, maar ik ben nog steeds mod, zie ik zo net. :'D

Oeei ja das idd wel een tijdje geleden ^^

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 10 aug 2010 - 16:12:
mod zijn lijkt me echt niets voor mij x']

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 10 aug 2010 - 23:02:
Ook niet voor mij :"D



1 2 3 4 5