Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Verkeerd verbonden!

Verkeerd verbonden!

1 2
lOveYouX
lOveYouX

lOveYouX is offline

[1262]
lOveYouX zei op 10 juni 2010 - 22:33:
Gistere avond kreeg ik telefoon van een vreemde nummer, dus pak ik op
'Dag schat' (hij klonk net als mijn vriend)
Dus antwoord ik 'Dag schat, waarom bel je me nog zo laat?'
'Omdat ik jou stem nog eens wilde horen!'
'Waarom bel je met een raar nummer ?'
'Met dit nummer bel ik jou toch altijd?'
'Nee'
'Ja'
5 min. Later
'Met wie spreek ik?'
'Julie'
'Oei verkeerd verbonden '
'Daag' ....
Lol, ik kwam niet meer bij van het lachen na dit gesprek

Wat zijn jullie leukste ervaring met bellers die verkeerd verbonden zijn?



MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 3 aug 2010 - 20:13:
Ik werd eerst heel vaak gebeld door een garagebedrijf. Die dachten dat ik een zekere meneer nogwat was. Na de derde keer zei die vent: "Ja, sorry, we hebben het verkeerde nummer, denk ik." ZOU JE DENKEN? x.x (daarna belden ze nog vijf keer)

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 3 aug 2010 - 23:19:
Trouwens even terugkomend op mijn reactie, wij zijn ook meerdere keren gebeld door mensen die dachten dat wij de fysiotherapie waren. En ook een oude vrouw die een vriendin wilde spreken, maar ik noem mijn voornaam en vertel dan dat ze verkeerd hebben gebeld, misschien moet ik jullie methode maar eens gebruiken

KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 10 aug 2010 - 15:48:
wij wonen op nummer 41A (geen flat, bijna een villa), en steeds als een van mijn zusje of ik een feestje geeft moeten we de buren van nr 41 verwittigen, dat hagen ze een blad op de deur waarop staat 'voor het feestje van anke/eline/linde moet je doorrijden, het is dat huis op de andere hoek'
anders staan al onze vrienden altijd daar

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 10 aug 2010 - 15:52:
Ik ben wel eens op mijn mobiel gebeld door iemand die dacht dat ik de dierenarts was. x'D

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 10 aug 2010 - 16:00:
ik werd heel vaak gebeld door een Franse vrouw
en dat soms midden in de nacht><

Technicolor
Technicolor

Technicolor is offline

[160]
Technicolor zei op 10 aug 2010 - 17:38:
Mijn vader is ooit van gsm nummer veranderd en mijn gsm was pat en mijn opa vond zijn nummer niet met zijn 'nieuwe' gsm dus we pakken dat adres kaartje en ik stuur zo:"papa kan jij een andere broek meebrengen en een pilletje tegen de buikpijn? x shelsy" zo 5minuten later krijgen we antwoord:"sorry meisje maar je hebt het foute nummer, ik ben jou vader niet" toen hebben mijn oma en ik 3minuten plat gelegen.-opa zat bij zijn vogels-

PandaPirate
PandaPirate

PandaPirate is offline

[39]
PandaPirate zei op 11 aug 2010 - 22:52:
Hahah,
geniaal x3

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 12 aug 2010 - 10:37:
ik werd pas gebelt door zo gast ik zo hoi? zegt hij met wie spreek ik. ik zeg suki
zegt hij wie? ik schreeuw half SUKI! hangt hij op -____- die dombo had me wakker gebelt.!

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 12 aug 2010 - 14:23:
Als ik mijn mobiel kwijt ben, bel ik mezelf met de telefoon van iemand anders om hem terug te vinden. Maar toen kreeg ik een nieuw nummer, belde ik dat, nam één of andere gekke man op. Ik nog een keer proberen, hetzelfde effect. Ik ging dan maar zoeken zonder te bellen, vind ik hem in mijn jaszak. Ik helemaal bang. XD
Zo'n week later, of zo, was ik hem weer kwijt, belde ik weer, nam weer die man op. Dus ik hing weer op, kom ik er eindelijk achter dat ik het verkeerde nummer bel.



1 2