Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » WK-topic

WK-topic

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 11 juni 2010 - 18:03:
Zoals de titel het zegt: hierbij een topic voor de voetbalgekken onder ons... Geen idee of die er überhaupt zijn. x)



TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 15 juni 2010 - 19:10:
Dat mag jij vinden

LxKaulitz
LxKaulitz is offline

[3065]
LxKaulitz zei op 15 juni 2010 - 19:22:
voor wie zijn we? noord-korea?
of brazilie.

ik doe met m'n zusje mee voor brazilie.

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 15 juni 2010 - 19:24:
Noord-Korea gaat winnen!
Nice, ik ga tegen je strijden Lau

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 15 juni 2010 - 19:35:
Noord- Korea, omdat ze koele ogen hebben 8D

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 15 juni 2010 - 19:41:
Ook echt alleen daarvoor x'D

Faramir
Faramir

Faramir is offline

[266]
Faramir zei op 15 juni 2010 - 19:51:
Dude, ze gaan op de kunstacademie of op de universiteit niet vragen wat een offside is, wat bazel jij nou o_o

@Yazz: Mag ik je zus geniaal vinden?x']


Wie heeft het over een kunstacademie of universiteit???
Maar ik hoop voor je dat je dat wel weet wat dat is.
Maar ik geef gewoon mijn mening dat is geen gebazel dat jij nou niet tegen een meningsverschil kan is niet mijn probleem.

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 15 juni 2010 - 19:53:
Okee, break.
Hier heb ik geen zin in.
@Faramir, je mag je mening geven, maar jouw mening komt zo over, dat je dit ook moet kennen/kunnen/of moet zijn.

Maar ik hoop voor je dat je dat wel weet wat dat is.

Dit is een goed voorbeeld.

Faramir
Faramir

Faramir is offline

[266]
Faramir zei op 15 juni 2010 - 20:03:
Het is -------------> na mijn mening <--------------------------- wel handig als je weet waarover je praat. En ik heb nergens in de regels gelezen dat je niet mog hopen dat iemand weet wat buitenspel is. Maar in mijn vorige reactie zetten ik er toch duidelijk denk ik bij dat aangeeft dat ik mijn mening geef over bepaalde voetbalzaken en als dat nou zo overkomt ligt de fout niet bij mij want het is gewoon een mening over dat mensen wat meer geinteresseerde zouden moeten zijn in voetbal maar blijkbaar mag ik dat niet zeker omdat dat "overkomt" dat ik gelijk zeg dat mensen het moeten kennen/kunnen of moeten zijn.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 15 juni 2010 - 20:05:
Het is -------------> na mijn mening <--------------------------- wel handig als je weet waarover je praat. En ik heb nergens in de regels gelezen dat je niet mog hopen dat iemand weet wat buitenspel is. Maar in mijn vorige reactie zetten ik er toch duidelijk denk ik bij dat aangeeft dat ik mijn mening geef over bepaalde voetbalzaken en als dat nou zo overkomt ligt de fout niet bij mij want het is gewoon een mening over dat mensen wat meer geinteresseerde zouden moeten zijn in voetbal maar blijkbaar mag ik dat niet zeker omdat dat "overkomt" dat ik gelijk zeg dat mensen het moeten kennen/kunnen of moeten zijn.


Misschien moet je het dan anders verwoorden

Ik weet ook weinig tot niks van voetbal, maar ik kijk wel. Veel wedstrijden zelfs.;3.
Maar oke.

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 15 juni 2010 - 20:07:
Ik ben hier echt klaar mee.
Blijkbaar zie jij het begrip 'mening' anders dan ik.
Jouw hopen komt gewoon over als: ik mag hopen dat je het weet, of anders..
Maar goed, blijkbaar lees ik het anders.

Laten we het hierbij houden. De wedstrijd begint zo.

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 15 juni 2010 - 20:13:
Wow, dude.
Dit is geen mening meer, het voelt alsof je nu mijn haren uit mijn hoofd zou kunnen trekken. Je bent zo heilig overtuigd van je mening dat het in jouw ogen waarschijnlijk een feit lijkt.

En trouwens, ik zeg dat ik niet veel over voetbal weet, en daarom zou ik best nog wel mee kunnen praten, ik weet wel í­ets. En ik heb nergens gezegd dat wat ik zeg goed is. Dus wil je alsjeblieft niet zo fucked-up doen. Een mening, dat houdt in dat niet iedereen daar mee eens moet zijn. En als je een mening geeft, respecteer die van een ander dan ook, anders wil ik de jouwe ook niet aanhoren.
En ik houd het hier bij, ik heb geen zin in gedoe, zoals Yazz zegt.

Faramir
Faramir

Faramir is offline

[266]
Faramir zei op 15 juni 2010 - 20:16:
Dat is maar een klein detail.
Als ik "denk ik" of "na mijn mening" in een zin zet ja dan kan ik dat weleens zien als een mening ik weet niet hoe jij dat ziet maar ik zie dat toch als een mening.
Ik mag hopen dat je weet, of anders... Of anders wat?
En weer wordt een onbekend iemand weer benadeelt maar dat is meestal op dit soort forums dan gaan ze verdedigen wie het bekendst is van de ruzie en dan drijven ze andere in een hoekje met z'n allen tegen één zo eerlijk zijn ze tegenwoordig.
Zo komt het ----> na mijn mening <---- over.

En die reactie hierboven reageer ik maar niet op
----> ik denk <----- dat dat het verstandigst is.
Maar het is wel handig als je dingen gaat noemen, noem dan wel feiten en ga dan geen verhalen verzinnen.

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 15 juni 2010 - 20:18:
hé. mensen. ssht.

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 15 juni 2010 - 20:20:
Absoluut niet!
Vergelijk FanFic alsjeblieft niet met sites zoals Quizlet.
Wij ontvangen iedereen met open armen, maar ik sta achter mijn mening.
En niemand trekt hier een partij.
Yazz doet haar taak als mod, ik bescherm mijn mening en zorg ervoor dat dit niet uit de hand loopt. We hebben het over voetbal, en ik wil dat het bij voetbal blijft.
Je zit ons heel erg te vooroordelen, en probeert alweer je mening als de enige 'juiste' naar voren te brengen.

En nu alsjeblieft weer over voetbal, want anders kunnen we weer uren door!

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 15 juni 2010 - 20:22:
Dat is maar een klein detail.
Als ik "denk ik" of "na mijn mening" in een zin zet ja dan kan ik dat weleens zien als een mening ik weet niet hoe jij dat ziet maar ik zie dat toch als een mening.
Ik mag hopen dat je weet, of anders... Of anders wat?
En weer wordt een onbekend iemand weer benadeelt maar dat is meestal op dit soort forums dan gaan ze verdedigen wie het bekendst is van de ruzie en dan drijven ze andere in een hoekje met z'n allen tegen één zo eerlijk zijn ze tegenwoordig.
Zo komt het ----> na mijn mening <---- over.

Oooh.. das zo niet waar.
En hoe kan jij weten wie ik langer ken of niet?
Ik ben niet voor niets mod [en ik vind dat ik dat mag zeggen] en ik weet wat rechtvaardigheid is.
Het is gewoon dat je zo over komt, dat jouw mening telt en je hier stug aan vast houdt..
Maar goed, dit gaat buiten het WK om.
Als dit zo door gaat, dan sluit ik deze en open ik wel weer een nieuwe voor een schone lei, als we toch kinderachtig gaan doen.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20