Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Grappige opdrachten

Grappige opdrachten

miniboesz
miniboesz is offline

[1055]
miniboesz zei op 14 juni 2010 - 22:07:
Hey,

Aanstaande zaterdag vier ik mijn verjaardagsfeest en de hele klas ias uitgenodigd, nu houd ik een spel waarin overal opdrachten worden verstopt, die opdrachten moeten grappig, en leuk om te doen zijn, het moet ook in een groep van ong 6 kinderen kunnen. Nu ben ik totaal ideeenloos, en om een half uur/3 kwartier vol te krijgen met 2 opdrachten gaat niet lukken, nu qwil ik jullie vragen of jullie nog wat weten, alvast bedankuut.



LxKaulitz
LxKaulitz is offline

[3065]
LxKaulitz zei op 14 juni 2010 - 23:08:
Welke groep zit je dan?

miniboesz
miniboesz is offline

[1055]
miniboesz zei op 15 juni 2010 - 12:41:
Wat bedoel je met groep? als je bedoelt de groepen voor het spel, dat weet ik nog niet, maar tussen verschillende groepen is geen verschil. Miss ga ik beetje vals spelen met de groepjes :3

LxKaulitz
LxKaulitz is offline

[3065]
LxKaulitz zei op 15 juni 2010 - 13:42:
As in, school.

miniboesz
miniboesz is offline

[1055]
miniboesz zei op 15 juni 2010 - 15:28:
8.

LxKaulitz
LxKaulitz is offline

[3065]
LxKaulitz zei op 15 juni 2010 - 15:29:
Ehm ik vrees zoiezo niet dat ik je kan helpen.
Toen ik in groep 8 zat was het enige spel nog doen durf of de waarheid.

V0nneke
V0nneke

V0nneke is offline

[146]
V0nneke zei op 15 juni 2010 - 15:46:
Ik weet niet of het wedstrijdjes moeten zijn, maar als het zo is dan kan het zo zijn. Anders doe je het niet tegen mekaar maar gewoon zo.

Zet 2 (grote) bakken/tijltjes met water langs mekaar en dan moet je om de beurt met alleen je mond (en je handen dus op je rug) de appel die erin ligt pakken. Of snoepjes. Welke groep het eerste klaar is heeft gewonnen

Offeeeh...Maak allemaal kleine briefjes en laat personen iets uitbeelden (als het geen wedstrijd moet zijn dan doe je dat ook, maar dan maar gewoon één keer Je kan ook een bepaalde cartoon uitbeelden met je stem, zonder het te zeggen zeg maar )

Wikkel iemand van het groepje in in wc-papier, als een mummie dus, zonder het wc papier te scheuren. Zo kan je afspreken wie er het eerste een rol opheeft gewonnen is.

Verzin een andere tekst op een liedje met bepaalde woorden erin. En dan echt onzinnige woorden. Zoals zakdoek, wieldop, schoenveter en etui, ik noem maar iets. Dan moet je heel creatief zijn

Bedoel je zoiets?
Ik kan opzich nog wel meer verzinnen als je wilt

miniboesz
miniboesz is offline

[1055]
miniboesz zei op 15 juni 2010 - 16:14:
Ty Yvonne =] dat soort dingen heb ik idd nodig, ty.

KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 15 juni 2010 - 17:05:
oehoeh!!
je zet op een tafel twee bakken met water tegenover elkaar, daarslangs zet je twee bakken met bloem. In elke bak leg je een snoepje en dan moeten er twee personen tegenoverelkaar staan en met hun handen op hun rug eersr de knikker uit de bak met water halen en dan de knikker uit de bak met bloem
LACHEN GEGARANDEERT!!!!

Je gaat in een cirkel zitten met elk een blikje/glas drinken. De eerste persoon zegt iets (bv, Ik heb een hond) en bij wie dat geld (in dit geval dus een hond heeft) moet drinken, en om stoer te zijn moet je ALTIJD drinken.
(echt lachen, zegt er een meisje 'ik ben verliefd op mijn buurjongen', de stoere jongens drinken )

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 15 juni 2010 - 19:57:
oehoeh!!
je zet op een tafel twee bakken met water tegenover elkaar, daarslangs zet je twee bakken met bloem. In elke bak leg je een snoepje en dan moeten er twee personen tegenoverelkaar staan en met hun handen op hun rug eersr de knikker uit de bak met water halen en dan de knikker uit de bak met bloem
LACHEN GEGARANDEERT!!!!


Dat is leuk met een appel in een bak vla.