Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » WK-topic II

WK-topic II

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 15 juni 2010 - 20:46:
[spreekt voor zich]



CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 5 juli 2010 - 13:10:
Duitsers spreken geen Spaans.

4passions
4passions

4passions is offline

[103]
4passions zei op 5 juli 2010 - 13:48:
En Casillas staat ook weer op scherp... Duitsland mag oppassen ^^


Vind je??....hmmm

Dat Piqué niet speelt staat me ook niks aan! Dat is echt rot Puyol is er nog wel maar ik moet eerlijk toegeven zijn Wk is nog niet zo goed(in tegenstelling tot dat vn Pique)
Ramos daarentegen staat goed, Xavi, Iniesta....Ik hoop dat ze het halen vn de duitsters

4passions
4passions

4passions is offline

[103]
4passions zei op 5 juli 2010 - 13:49:
**Almania(denk ik) a casa!!***

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 5 juli 2010 - 14:07:
Ik vind dat Casillas zich heeft herpakt vergeleken met het begin, ja.
En Ramos is my man! ^^ Ik heb de buurt bij elkaar geschreeuwd toen hij die schoen in zijn gezicht kreeg!

Faramir
Faramir

Faramir is offline

[266]
Faramir zei op 5 juli 2010 - 15:40:
Als Bert Elia op die Ramos zet dan rent hij hem denk ik zo weg maar Bert is Bert en hij zet waarschijnlijk gewoon kuijt op die Sergio Ramos en Kuijt rent dan de hele tijd met hem mee zodat hij het ook wel moeilijk krijgt.
Maar ik denk als je Elia erop zet dat hij het dan nog moeilijker krijgt.

4passions
4passions

4passions is offline

[103]
4passions zei op 5 juli 2010 - 16:08:
@CosmicPruple: XDXD ik sprong ook schreeuwend uit de zetel, maar dat deed ik een tijd terug ook toen Pique hetzelfde overkwam...
Casillas moet in mijnj ogen nog steeds beter. Torres begint zich ook te herpakken, maar het is niet genoeg...

@Faramir, voor je Kuijt of Elia tegen Ramos uitspeelt, moeten de spanjaarden eerst om de duitsers heen...
En de Nederlander..jullie dan dus eigenlijkXD tegen Uruguay met Forlí n...Maar ik denk ergens dat hun dat moet lukken
Elke match moet gespeeld worden!

Faramir
Faramir

Faramir is offline

[266]
Faramir zei op 5 juli 2010 - 19:34:
Ja, maar ik gaf slechts even een klein voorbeeld als Spanje in de finale zal komen.
En nu moet Diego Forlan het team Uruguay alleen op zijn schouders dragen en dat is een moeilijke taak voor hem.

Ik ben wel benieuwd naar de wedstrijd Duitsland - Spanje. Maar ik denk zelf dat Duitsland uiteindelijk wel wint ondanks het verlies van één van hun waardevolste spelers Thomas Müller.

Maar eerst Nederland - Uruguay.
Ik gok dat het 2 - 0 voor Nederland word.
Wat denken jullie dat het morgen word?

MightGuy
MightGuy

MightGuy is offline

[295]
MightGuy zei op 5 juli 2010 - 23:24:
Dik winst voor Nederland. Ze hebben Ghana al 4-0 afgemaakt, en Uruguay moest nog vals spelen om te winnen. Wordt een eitje.

Waarschijnlijk gaat Spanje Winnen, Duitsland speelt al een tijdje aardig; maar Spanje blijft een van de beste. Vooral nu Puyol en Fabregas in de basis gaan, Nederland zal het nog moeilijk hebben.

Finale wordt Nederland - Spanje, nou maar hopen dat Persie het nodige geleerd heeft bij Chelsea. Hij had nog zo'n mooi seizoen bij hun, en komt die vervolgens zo lame spelen voor Nederland.

Faramir
Faramir

Faramir is offline

[266]
Faramir zei op 5 juli 2010 - 23:25:
Van Persie speelt bij Arsenal
Maar ik denk dat Duitsland in de finale komt.

MightGuy
MightGuy

MightGuy is offline

[295]
MightGuy zei op 5 juli 2010 - 23:31:
Jezus, Begin mijn verstand te verliezen. Ik bedoelde Robben, maar werd verward met Persies voornaam

Faramir
Faramir

Faramir is offline

[266]
Faramir zei op 5 juli 2010 - 23:32:
Robben speelt bij Bayern Munchen
En hij speelt uitstekend naar mijn mening hij had het alleen wat moeilijk tegen Brazilië omdat hij drie Brazilianen op zich af kreeg toen hij de bal kreeg.

MightGuy
MightGuy

MightGuy is offline

[295]
MightGuy zei op 5 juli 2010 - 23:33:
Hij speelde van 2004 tot 2007 bij Chelsea, ik vond dat zijn top seizoenen.

Faramir
Faramir

Faramir is offline

[266]
Faramir zei op 5 juli 2010 - 23:35:
Bij Bayern speelt hij beter na mijn mening omdat hij beter met zijn schot uitkomt en zo kan hij ook beter naar binnenkomen en beter op doel schieten dat heeft Van Gaal heel goed gezien.

MightGuy
MightGuy

MightGuy is offline

[295]
MightGuy zei op 5 juli 2010 - 23:39:
Dezelfde snelheid heeft hij nu niet meer, iedereen wordt wel oud. Ik vind zelf dat Robben nu te veel ''valt'' in vergelijking met zijn eerdere seizoenen. Maarja, hij blijft een van de beste spelers.

Faramir
Faramir

Faramir is offline

[266]
Faramir zei op 5 juli 2010 - 23:43:
Nou dat valt nog wel mee denk ik en zoveel valt hij niet meer als eerst.
Maar Robben is wel één van de spelers in het Nederlands elftal die het verschil kan maken en hij is nu ook slimmer geworden en heeft nu andere dingen dan zijn snelheid geleerd om een mannetje uit te spelen.

Ik vindt dat Robben nog goed in vorm is, bij Chelsea zakte hij op een gegeven moment een beetje weg maar bij Bayern is hij tot nu toe nog goed in vorm.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20