Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » FanFiction promoten » Lorraine Bonouvrie [TheEyesofaStranger]

Lorraine Bonouvrie [TheEyesofaStranger]

1 2
TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 23 juni 2010 - 23:08:
Leute.
Ik ben echt al een eeuwigheid opzoek naar Lorraine.. maar het is gewoon lastig met haar rode haar.
Misschien willen jullie meehelpen met zoeken?
Ze moet rood [beet je lang] haar hebben, groene ogen en sproeten.. liefst ook wat bleek.

Ik heb nu deze gevonden, is die goed?




VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 24 juni 2010 - 22:29:
Yazz, ik ja, je hebt gelijk. Ik verbeeld de rest liever, dat zorgt ervoor dat ik me als lezeres beter kan inleven. Ik bewerk ook vaak alles in mijn hoofd, zoals je weet.
Mijn beeld van Rain heeft wel iets weg van het plaatje dat recent nog wordt gebruikt, omdat ik er natuurlijk naar gekeken heb.
Voor mij is het gezicht het belangrijkst, ik wil haar emoties kunnen uitbeelden/verbeelden op haar gezicht. Een lijf is niet nodig. Niet voor mij in ieder geval.

Bill, nou bij hem snap ik het. In mijn hoofd is hij perfect, de vampier Bill. Omdat ik Bill zelf eenmaal heel knap vind, vind ik vanzelfsprekend jouw vampier Bill versie ook heel mooi. Sowieso. Het heeft gewoon een 'stranger' sfeertje eromheen. Maar natuurlijk snap ik het als je het anders wilt hebben.

Anyways, ik heb het niet zo met plaatjes, zelf zoek ik ze ook meestal om de lezeressen een beter beeld te geven, meestal komen ze niet overeen met de personage in mijn hoofd, niet volledig ten minste.

Maakt niet uit welk meisje je kiest, Rain blijft Rain (:
Amen.

GOD WAT EEN SPEECH!O.O

NovaFlowne
NovaFlowne

NovaFlowne is offline

[1453]
NovaFlowne zei op 25 juni 2010 - 10:55:
Mag ik eerlijk zijn?
Ik vind haar niet bij het beeld passen dat ik van Rain heb, de originele plaatje vind ik goed? Die ene die je in je inleiding had. Persoonlijk geef ik nooit om plaatjes, omdat ik meer van verbeelden en mijn eigen fantasie gebruiken houd, maar deze Rain vind ik niet zo aantrekkelijk met haar gezicht vol donkere sproeten.
Snorry.

Ik ga ook even voor je zoeken als ik tijd heb binnenkort (:


Je ontneemt me de woorden uit de mond. Precies. :'
Maar wat iedereen zegt, het is jou verhaal, dus je moet het zelf weten. Ik geef ook niet zoveel om de plaatjes, nou, omdat die bij mij ook nooit kloppen. Heel misschien een klein ding.

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 25 juni 2010 - 11:53:
Oké oké, duidelijk! Hahaha..
Ik zal haar niet veranderen. Ik dacht alleen dat het fijner was voor jullie, maar jullie hebben het tegendeel bewezen :']
Maar ik wil alleen Bill veranderen omdat ik het haar toch wel belangrijk vind.. maar dat duurt allemaal nog wel even.

NovaFlowne
NovaFlowne

NovaFlowne is offline

[1453]
NovaFlowne zei op 26 juni 2010 - 22:03:
Ik heb me Bill ook heel anders voor in mijn gedachten, zo perfect, mysterieus en duister, maar dat maakt hem juist heel aantrekkelijk. Ik vind het echt een geweldige Bill-personage.

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 26 juni 2010 - 22:06:
Nananana, wij vinden ook echt altijd hetzelfde (:



1 2