Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 70

Offtopic 70

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
AnotherZero
AnotherZero

AnotherZero is offline

[1166]
AnotherZero zei op 29 juni 2010 - 13:10:
Can it be that it was all so simple then
Or has time rewritten every line
If we had the chance to do it all again
Tell me - Would we? Could we?



CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 30 juni 2010 - 0:50:
Omdat ik alles en iedereen verwaarloos tegenwoordig, vooral FF.
En ik heb vreselijke ruzie met Stef, en het is zijn schuld, en hij wil zich niet verontschuldigen en ik ga het écht niet bijleggen omdat hij per sé zijn zin moet krijgen.

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 30 juni 2010 - 0:55:
Dat laatste las ik in je 'brief'. Natuurlijk is het dan niet jouw schuld!
Hij moet je gewoon niet gebruiken..
Daar kan ik echt slecht tegen.
En op dat eerste: je moet doen waar je zin in hebt.. en als FF daar niet tussen zit, so be it.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 30 juni 2010 - 1:12:
Ja nee, serieus. De laatste tijd werkt hij zo vréselijk op de zenuwen. Sinds hij nieuwe vrienden heeft is hij helemaal veranderd: totaal verwijfd [hij heeft het in zijn kop gestoken dat homo-zijn betekent dat je meer make-up draagt dan drie meisjes bij elkaar, de hele tijd freakt over je haar en elke vijf minuten verklaart dat je hoge hakken wil dragen], arrogant, zijn Gaga-obsessie loopt de spuitgaten uit [hij kan letterlijk over niks anders praten, verandert constant de muziek op feestjes en zeurt als iemand zegt dat hij die of die groep leuker vindt], kan geen enkele kritiek verdragen, doet de hele tijd alsof wij al blij mogen zijn dat hij nog maar in onze buurt wil vertoeven, en als we uitgaan moet het CONTINU zijn zin zijn, anders is het de hele avond zeven uren onweer.
En gisteren loop ik in Gent met Elisa en Jolien. Elisa mocht eerst van haar mama niet uitgaan met Stef, maar later op de avond mocht ze wel met mij mee omdat ik volgende week naar het ziekenhuis moet en zo. Stef verneemt dat Elisa toch in 't stad is en gaat vreeeeeselijk zeuren over de sms tegen Jolien en Elisa. Zij hebben ook allebei geen zin in hem [het ligt ECHT niet aan mij alleen] dus ze zeggen hem niet waar we zijn. Om half elf breng ik hen naar huis, want ik moest vanochtend vroeg op om mijn puntenlijst te gaan ophalen. In de auto krijgt Jolien opeens een berichtje van Stef. "Kan ik bij Dorien blijven slapen?" Hij zat intussen in The Out, een gaybar waar hij tot een gat in de nacht blijft plakken. Ik vond het al vreemd dat hij de vraag niet eens aan mij stelde, laat staan op zo'n korte termijn. Jolien heeft ook zo iets van "wat een vraag, waarom zou jij opblijven voor hem?" Like, als ik met mensen samen uitga, geen probleem, dan kan iedereen blijven slapen. Maar mijn kot is niet opgeruimd en ik moest vroeg op, dus Jolien stuurt uit mijn naam dat het niet lukt vanavond.
Krijg ik daar opeens toch een R A Z E N D E sms!
Dat hij het grof vindt, dat hij altijd alles voor mij doet [ah ja? me dunkt dat IK degene ben die ALTIJD taxi speelt, continu trakteert, hém belt, mijn huiswerk laat liggen om hem te troosten als hij gedumpt is, tickets koopt voor concerten, geld voorschiet voor t-shirts, mijn gsm/make-up uitleen, mijn kot en huis ter beschikking stel voor feestjes...], en dat hij wel ergens op een bank zal slapen want ik geef toch niet om hem.
Seriously, misschien werkt dat bij zijn mama, maar niet bij mij. Ik laat mij godverdomme niet in een hoek blaffen door die omhooggevallen luchtverplaatsing. Dus ik heb eens lekker mijn gedacht teruggestuurd, en vandaag tagt hij op FB "people I never wanna lose", zeker dertig tags,inclusief mensen die hij alleen via FB kent, en raad wie er niet tussen staat? Inderdaad.

Fuck that, serieus. Hij kan mij bellen als hij eindelijk volwassen wordt, en tot die tijd kan gaylord mijn kont kussen. Hij zoekt maar een andere taxi en een ander hotel, ik laat niet met mijn voeten rammelen.

Héhé, dat lucht op.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 30 juni 2010 - 1:27:
Muh, dan snap ik dat je hem even helemaal beu bent.
Maar wijs hem er ook even op. Niet om sadistisch te doen of zo, maar dan leert hij er misschien ook nog uit?
Of heb je al gezegd dat hij irritant is en alle bovenstaande dingen doet?

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 30 juni 2010 - 1:32:
O My Gawd!
Ik weet er bijna niets meer op te zeggen..
Toch wel: Wat een klootzak! Ik vraag mij dan altijd af of diegene dan door heeft wat hij doet.. hoe dom hij doet en dus inziet wat voor een persoon die is, dan kan je toch niet leven met jezelf?
Ik had bij het begin al dat ik gek werd van mvr Gaga, dus ik vind het nog erg goed van jou dat je het zo lang hebt volgehouden.
En why the smst hij Jolien daarvoor, dat zegt gelijk dat er iets niet spoort. hij moet eens een redelijke tik tegen zijn achterhoofd krijgen, want dit is niet normaal.

Lieve Dorien ik ken je al [Gott, hoe lang ken ik je eigenlijk? o.o. Schaam]..
Goed, ik ken je lang genoeg om te weten wat een lief, medelevend, gul en leuk persoontje jij bent, dus laat je niets wijsmaken door hem.. Laat hem maar lekker in zijn drama wereld.

Love Yahh.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 30 juni 2010 - 1:37:
@Kay: ja, we gaan binnenkort een intervention organiseren. Er valt niet meer met die dude te leven op die manier. Like, I do miss him. The old him. The new one sucks.

@Yas: 2 jaar intussen? Dacht ik. Zomer '08, ik zal er niet zoveel naast zitten. En die tik krijgt hij sowieso.
Love yah more ^^ <3

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 30 juni 2010 - 1:39:
Jha, ik snap ook dat je hem mist. En maak het hem ineens goed duidelijk hé. Want met nog supervoorzichtig doen omdat hij misschien anders voorgoed new him blijft, kom je toch nergens. Gewoon ineens de harde waarheid, dan dringt het door.
Succes ermee, anyway. ^^

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 30 juni 2010 - 1:40:
@Kay: ja, we gaan binnenkort een intervention organiseren. Er valt niet meer met die dude te leven op die manier. Like, I do miss him. The old him. The new one sucks.

@Yas: 2 jaar intussen? Dacht ik. Zomer '08, ik zal er niet zoveel naast zitten. En die tik krijgt hij sowieso.
Love yah more ^^ <3

Das kort x']
Voor mijn gevoel veel langer, aber gut.
Ik wil ook wel de tik geven

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 30 juni 2010 - 1:41:
De tijd kruipt met mij in de buurt

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 30 juni 2010 - 1:43:
Dat is eens wat anders _0-

LxKaulitz
LxKaulitz is offline

[3065]
LxKaulitz zei op 30 juni 2010 - 1:46:
wow, toch nog leven hier 8D

helleuuu people's.

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 30 juni 2010 - 1:46:
Aber, ik ga slapen, ik ben lek geprikt achter de computer o.o

LxKaulitz
LxKaulitz is offline

[3065]
LxKaulitz zei op 30 juni 2010 - 1:48:
haha xd

trusten dan maar.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 30 juni 2010 - 2:02:
ER ZITTEN NACHTVLINDERS IN MIJN KAMER!! WHIIIIIIIIIII!!

LxKaulitz
LxKaulitz is offline

[3065]
LxKaulitz zei op 30 juni 2010 - 2:07:
gat-ver-damme, als ik ergens bang voor ben zijn het vlinders.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14