Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » WK-topic III

WK-topic III

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 7 juli 2010 - 1:09:
Omdat Oranje gaat winnen en ik als oranje leeuw ze ga suporten!

We are the champions, my Fanficfriends!



NovaFlowne
NovaFlowne

NovaFlowne is offline

[1453]
NovaFlowne zei op 13 juli 2010 - 15:37:
ooh ik bedoelde het sarcastisch dat jij wel iets te vertellen heb.
en wij niet :3 sorry.

als je het verkeerd begreep XD


Bij zo'n winkel bij mij in de buurt, hebben ze een mega fotoposter van Torres :'
Toen ik hem zag, moest ik gelijk aan jou denken. XD

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 13 juli 2010 - 15:59:
(...)

Bij zo'n winkel bij mij in de buurt, hebben ze een mega fotoposter van Torres :'
Toen ik hem zag, moest ik gelijk aan jou denken. XD



WELKE WINKEL o.o

NovaFlowne
NovaFlowne

NovaFlowne is offline

[1453]
NovaFlowne zei op 13 juli 2010 - 16:06:
(...)


WELKE WINKEL o.o


De Cosyshop in de tweelingstad, Harderwijk. :'

Faramir
Faramir

Faramir is offline

[266]
Faramir zei op 13 juli 2010 - 16:57:
Nederland heeft gegeven wat ze konden, maar het speeld ook mee dat Nederland op het eind met 10 man verder moesten en dat de Spanjaarden de Nederlanders op het middenveld en rond de 16 steeds goed uit tikte.

Kort gezegd Spanje was zoals ik verwachtte de hele wedstrijd beter.

Maar je kunt wel gaan roepen dat Nederland van die schoppers zijn maar we zijn toch niet aan het dammen, man. Voetbal is een contact sport en je moet geen poezie zijn om je man te laten lopen.
En die Spanjaarden maakte daar gebruik van door soms een aantal swalbers te maken.

Ik vond het jammer dat het goal werd vlak voor dat de verlenging over was. En ik vond dat er eigenlijk wel penalty's moesten komen en als Nederland dan zou verliezen zou ik er denk ik wel beter mee kunnen leven.

Ik vond eigenlijk 2 van de 3 wissels eigenlijk een beetje onnodig.
Deze wissels:

Braafheid >
Van Bronkhorst <

Van de Vaart >
De Jong <

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 13 juli 2010 - 17:06:
Zo dacht ik er precies over.
Nederland was wat aan de felle kant, maar de Spanjaarden waren weer te zwak, natuurlijk ziet Nederland er dan ongelooflijk kwaad uit. Eén tikje en ze lagen op de grond en Web trapt daar in.
En die wissel vond ik vréselijk.
Vooral van Bronkhorst omdat dat zijn laatste wedstrijd was.. ik vond het echt moeilijk, moet je nagaan hoe hij zich voelde.

Maar goed.
Ik vind het wel klote dat van Bronkhorst weggaat, want dat is mijn voorbeeld, net zoals Stam mijn voorbeeld was en die is ook weg. [Al hoor ik dat hij misschien weer terug komt?]

Faramir
Faramir

Faramir is offline

[266]
Faramir zei op 13 juli 2010 - 17:10:
Nee, jaapie wil alleen misschien weer iets doen op het gebied van voetbal naar mijn weten.

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 13 juli 2010 - 17:12:
Ja, duhh.. voetbal.. maar ook in het Oranjeteam?

Faramir
Faramir

Faramir is offline

[266]
Faramir zei op 13 juli 2010 - 23:27:
Op dit moment is hij assistent-trainer van het eerste elftal bij FC Zwolle. Meer weet ik niet van hem of hij nog wat bij Oranje gaat doen.

Nederland heeft de finale verloren maar is toch kampioen!

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 14 juli 2010 - 8:53:
Nederland heeft de finale verloren maar is toch kampioen!

Ja, natuurlijk schat :'

Espaí±aaaaa! Woesh ^^
Dudes, is het normaal dat ik nog steeds in de rush zit? It ain't going away!
En mijn moeder en kleinste zus zitten in Spanje en ze zeggen dat het daar nog steeds doorlopend feest is, en Paul de octopus is uitgeroepen tot Spaanse ereburger. Kapotlachen.

Oh, oh! En binnen 2 jaar ga ik met Bart naar Polen/Oekraïne voor het EK, met marginaal geschilderde gezichten. I can tell you that.

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 14 juli 2010 - 9:13:
Er zullen wel meer mensen nog in een rush zitten, denk ik zo.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 14 juli 2010 - 11:50:
Iker Casillas heeft de Golden Glove gekregen en is benoemd tot beste goalkeeper van het WK <3

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 14 juli 2010 - 11:51:
According to Castrol's ranking, Real Madrid's Sergio Ramos was the best player in the 2010 World Cup. Castrol use a state-of-the-art system that objectively studies and evaluates every single movement made by a player during a match. Ramos earned an average of 9.79 points and successfully showcased his quality both in defence and attack. This is the first time a system like Castrol's has been used in a World Cup.

In 647 minutes of playing time, Ramos made 372 successful passes (80% of all attempted passes), made only 17 fouls and received 11.

Following him on the ranking are team-mates Capdevila (9.74), Puyol (9.70), Germany's Philipp Lahm (9.66) and team-mate Pique (9.62). According to FIFA, "the relentless Spanish full back was the most influential and efficient player we've seen throughout the month. The Real Madrid star, who has been in the Top 20 ranking since the second game of the group stage, reached the final as leader of the ranking and kept his position throughout the match."

Gnaaaaaaaah. RAMOOOOS <3

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 14 juli 2010 - 11:55:
Iker Casillas heeft de Golden Glove gekregen en is benoemd tot beste goalkeeper van het WK <3

Mjham. Ook tot lekkerste goalkeeper?

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 14 juli 2010 - 13:28:
(...)
Mjham. Ook tot lekkerste goalkeeper?

Is ie sowieso, daar is geen trofee voor nodig

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 14 juli 2010 - 14:39:
(...)
Is ie sowieso, daar is geen trofee voor nodig

Ja, dat is waar... Mhaaa... Jammie.
Het is me trouwens opgevallen dat de Spaanse voetballers lekkerder zijn dan die Holandeses. Die zien d'r namelijk bijna allemaal verschrikkelijk dom uit.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15