Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Klachten » Quizlet Banners

Quizlet Banners

1 2 3 4 5 6
TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 1 aug 2010 - 21:05:
Dit is een algemene klacht.
Ik, Dorien en vele andere leden hebben last van de leden die verbannen zijn op Quizlet en dan hier maar hun tijd verdoen om de tijd te killen, om dan na de opgeheven ban hier nooit mee terug te komen.
Simpel gezegd worden we gebruikt en niet behandeld met respect. Ons forum wordt uitgemaakt als doods en veel functies hebben wij niet die Quizlet wel heeft, en dat is 'stom'. Dan wordt er ook nog eens voor het leven gespamd, om de reden meer leven in de braderie te stoppen, terwijl het eigenlijk gewoonweg rotzooi is.
Daar word nu een punt achter gezet. Mensen die verbannen zijn van Q zullen zonder pardon hier gelijk permanent verbannen worden, preventief aanpakken noemen we dat. Mensen die gewoon van Q afkomen hoeven niet bang te zijn, want die mogen gewoon gezellig langskomen, zij hebben niets uitgevroten.
En nu kunnen degene die zich afgesproken voelen zeggen wat ze willen, maar een ban op je naam heb je nóóit voor niets.

Bedankt en tot ziens.



Blub
Blub

Blub is offline

[160]
Blub zei op 2 aug 2010 - 22:39:
Ik had Fanfic al voor Q.

O, nee Q had ik sinds 2007 en FF sinds 2009.

LxKaulitz
LxKaulitz is offline

[3065]
LxKaulitz zei op 2 aug 2010 - 22:44:
Je profiel zegt 2010.

Blub
Blub

Blub is offline

[160]
Blub zei op 2 aug 2010 - 22:45:
Je profiel zegt 2010.


Maar mijn oude profiel niet

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 3 aug 2010 - 19:36:
Ah, zeer prettig, geen gedoe van vervelende mensjens
En preventief aanpakken helpt meestal wel.

Ik ben zelf van Q naar hier gekomen, ik zag de link, dacht: hee, cewl, en werd lid. Maar nu wil ik hier niet meer weg en kom ik nooit meer op Quizlet ^^

Conflate
Conflate

Conflate is offline

[519]
Conflate zei op 4 aug 2010 - 1:19:
Ah, zeer prettig, geen gedoe van vervelende mensjens
En preventief aanpakken helpt meestal wel.

Ik ben zelf van Q naar hier gekomen, ik zag de link, dacht: hee, cewl, en werd lid. Maar nu wil ik hier niet meer weg en kom ik nooit meer op Quizlet ^^

í­k ben toch niet vervelend. -puppyeyes-

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 4 aug 2010 - 1:29:
Oh jawel, je bent echt megavervelend.

Nah, joking hé. ^^ (Mijn gevoel voor humor is al zo laag, maar 's nachts verdwijnt hij helemaal onder het vriespunt.)

Conflate
Conflate

Conflate is offline

[519]
Conflate zei op 4 aug 2010 - 1:31:
Oh jawel, je bent echt megavervelend.

Nah, joking hé. ^^ (Mijn gevoel voor humor is al zo laag, maar 's nachts verdwijnt hij helemaal onder het vriespunt.)

Ik moest er wel om lachen. x'D Maar het is over het algemeen bekend dat ik om bijna alles lach. (behalve leedvermaak)

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 4 aug 2010 - 4:05:
Uhm jí­j niet hoor :3

@Kay ik kan de humor van mijn enkelband wel inzien hoor (moehahaa)

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 15 aug 2010 - 15:58:
Ik voel me inderdaad aangesproken, maar ik had al officieel mijn excuus aangeboden. :'D Ook ben ik zeker van plan hier nadat mijn ban is opgeheven nog steeds te blijven schrijven, omdat ik het hier ook wel heel erg leuk vind. Dus ik hoop dat jullie mij, omdat ik hier na mijn ban op Quizlet ook nog op zal zitten, geen ban geven.

Inderdaad.

Jolien
Jolien

Jolien is offline

[703]
Jolien zei op 15 aug 2010 - 18:35:
Ergens vind ik dit heel onredelijk? Ik snap gerust dat je hier geen herriestokers wilt, maar overdrijven is ook een kunst. Hier gebeurd er inderdaad bijna nooit wat en als er enkelen komen spammen, is het meteen paniek? Moderator zijn is veel werk, punt aan de lijn. Je kunt niet gewoon users van Q meteen PERMANENT gaan bannen voor de gemakkelijkheid.

Conflate
Conflate

Conflate is offline

[519]
Conflate zei op 15 aug 2010 - 18:42:
Ergens vind ik dit heel onredelijk? Ik snap gerust dat je hier geen herriestokers wilt, maar overdrijven is ook een kunst. Hier gebeurd er inderdaad bijna nooit wat en als er enkelen komen spammen, is het meteen paniek? Moderator zijn is veel werk, punt aan de lijn. Je kunt niet gewoon users van Q meteen PERMANENT gaan bannen voor de gemakkelijkheid.

Amen.

Armin
Armin

Armin is offline

[97]
Armin zei op 15 aug 2010 - 18:43:
Ergens vind ik dit heel onredelijk? Ik snap gerust dat je hier geen herriestokers wilt, maar overdrijven is ook een kunst. Hier gebeurd er inderdaad bijna nooit wat en als er enkelen komen spammen, is het meteen paniek? Moderator zijn is veel werk, punt aan de lijn. Je kunt niet gewoon users van Q meteen PERMANENT gaan bannen voor de gemakkelijkheid.


CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 15 aug 2010 - 21:31:
Ergens vind ik dit heel onredelijk? Ik snap gerust dat je hier geen herriestokers wilt, maar overdrijven is ook een kunst. Hier gebeurd er inderdaad bijna nooit wat en als er enkelen komen spammen, is het meteen paniek? Moderator zijn is veel werk, punt aan de lijn. Je kunt niet gewoon users van Q meteen PERMANENT gaan bannen voor de gemakkelijkheid.

Aangezien de personen in kwestie zich intussen hebben verontschuldigd en het sindsdien beter gaat, zullen we niemand METEEN PERMANENT bannen. Maar het is niet overdreven dat we de mensen die op Q. geband worden [voor een reden] even extra in de gaten houden. Want honestly, het gebeurt iedere keer weer. Q-spammers komen hier hun ban uitzitten en dan zitten wij met de shit. Brandjes blussen, forum opruimen, 'oude' users die klagen, 'nieuwe' users die mee de dupe zijn, scheldpartijen... Als we dat soort zaken kunnen voorkomen is het voor iedereen aangenamer. Quizlet is uit zijn voegen aan het barsten en wordt stilaan een politiestaat. Users raken gefrustreerd, er ontstaat heibel, mensen worden van het forum gekickt, voelen zich tekort gedaan en komen dat hier uitwerken.
FanFic.nl is geen dumpsite.
Ik ben hier één van de meest actieve leden en zonder twijfel de meest actieve mod, ik denk dat ik het recht heb om FF een beetje als mijn thuishaven te gaan beschouwen. Yas en ik moeten vechten en trekken en sleuren om Rutger zover te krijgen dat hij de bugs uit het systeem haalt. Dus het spreekt voor zich dat wij vervolgens proberen om op eigen krachten ook wat bij te dragen aan een leuke site. De sfeer tussen de users is op FF altijd uitstekend, iedereen kent elkaar bij naam en alle users gaan vriendschappelijk met elkaar om. Dat is ons sterkste punt, en nu mag iedereen voor mijn part op zijn kop gaan staan, maar dat gaan we ook zo houden. FF is geen Q. Wij hebben onze eigen regels, ons eigen systeem, en als dat iemand niet ligt dan kan die vertrekken. Niemand wordt gedwongen om hier te zijn. Wie komt bijdragen aan de groep is zeker welkom en wordt met open armen ontvangen, maar als mensen hierheen komen om doelbewust de sfeer te verzieken, zal ik me niet inhouden om hen de deur te wijzen. Meteen permanent bannen is zeker niet nodig, iedereen verdient een tweede kans, maar Yas en ik laten ook niet over ons heen lopen. Daarvoor steken wij teveel tijd en moeite in dit forum, met de weinige middelen die we hebben. De site is misschien minder 'wauw' en gigantisch dan Q-users gewend zijn, maar wij vinden het hier fijn zo.
En Jolien, sorry, maar jij laat deze site al zo lang links liggen dat ik niet denk dat ik van jou commentaar wil op dit vlak.

Jolien
Jolien

Jolien is offline

[703]
Jolien zei op 16 aug 2010 - 19:45:
(...)
Aangezien de personen in kwestie zich intussen hebben verontschuldigd en het sindsdien beter gaat, zullen we niemand METEEN PERMANENT bannen. Maar het is niet overdreven dat we de mensen die op Q. geband worden [voor een reden] even extra in de gaten houden. Want honestly, het gebeurt iedere keer weer. Q-spammers komen hier hun ban uitzitten en dan zitten wij met de shit. Brandjes blussen, forum opruimen, 'oude' users die klagen, 'nieuwe' users die mee de dupe zijn, scheldpartijen... Als we dat soort zaken kunnen voorkomen is het voor iedereen aangenamer. Quizlet is uit zijn voegen aan het barsten en wordt stilaan een politiestaat. Users raken gefrustreerd, er ontstaat heibel, mensen worden van het forum gekickt, voelen zich tekort gedaan en komen dat hier uitwerken.
FanFic.nl is geen dumpsite.
Ik ben hier één van de meest actieve leden en zonder twijfel de meest actieve mod, ik denk dat ik het recht heb om FF een beetje als mijn thuishaven te gaan beschouwen. Yas en ik moeten vechten en trekken en sleuren om Rutger zover te krijgen dat hij de bugs uit het systeem haalt. Dus het spreekt voor zich dat wij vervolgens proberen om op eigen krachten ook wat bij te dragen aan een leuke site. De sfeer tussen de users is op FF altijd uitstekend, iedereen kent elkaar bij naam en alle users gaan vriendschappelijk met elkaar om. Dat is ons sterkste punt, en nu mag iedereen voor mijn part op zijn kop gaan staan, maar dat gaan we ook zo houden. FF is geen Q. Wij hebben onze eigen regels, ons eigen systeem, en als dat iemand niet ligt dan kan die vertrekken. Niemand wordt gedwongen om hier te zijn. Wie komt bijdragen aan de groep is zeker welkom en wordt met open armen ontvangen, maar als mensen hierheen komen om doelbewust de sfeer te verzieken, zal ik me niet inhouden om hen de deur te wijzen. Meteen permanent bannen is zeker niet nodig, iedereen verdient een tweede kans, maar Yas en ik laten ook niet over ons heen lopen. Daarvoor steken wij teveel tijd en moeite in dit forum, met de weinige middelen die we hebben. De site is misschien minder 'wauw' en gigantisch dan Q-users gewend zijn, maar wij vinden het hier fijn zo.
En Jolien, sorry, maar jij laat deze site al zo lang links liggen dat ik niet denk dat ik van jou commentaar wil op dit vlak.

Dat sleuren en dergelijke heb ik ook ooit gedaan, dus ik weet hoe het voelt en hoe frustrerend het af en toe kan zijn. (;

De sfeer is hier inderdaad uitstekend en ik zeg ook niet dat het oké is voor gebande Q leden om hier hun tijd te komen vullen met nutteloze dingen, ik zeg dat het gewoon niet altijd rozengeur en maneschijn kan zijn tussen de users en je niet meteen moet gaan perma bannen als het uit de hand loopt. Maar dat doen julile niet dus niet meer, als ik het goed begrepen heb?

Die eigen regels heb ik, als ik het me goed herinner, ook nog zélf op FanFic geintroduceerd en hebben jullie een jaartje geleden zélf ook helemaal aan jullie laars gelapt op en gegeven moment, uit woede en frustratie jegens iemand.

Je laatste zin vind ik trouwens totaal onaceptabel. Een jaar geleden... Wie deed er hier dan het werk? Wie werd er dan als de kutmod gezien omdat ze als enige zorgde dat de users zich aan de regels hielden? Wie zat hier te trekken en sleuren aan Rutger om dingen gedaan te krijgen? Juist ja, ik. Na een gegeven moment werd het mij ook genoeg en al hélemaal nadat enkelen, waaronder ook jij, woedende topics ging aanmaken die verschrikkelijk hard over de schreef gingen. Het recht om woedend te zijn, hadden jullie, het recht om die woede zo te gaan uiten op het forum, NIET. En wie kon de rotzooi natuurlijk weer opruimen? Ja, IK. Na een mailwisseling met Rutger heb ik het forum inderdaad links laten liggen, ja. Ik had duidelijk aangegeven dat het modzijn voor mij niet meer hoefde en dat ik nu nog steeds mijn modfuncties heb, kan ik ook niet aan doen en dan moet jij me verder ook geen commentaar gaan geven dat ik er nooit meer ben, want daar heb ik namelijk geen énkele reden meer voor.

Commentaar geven is nog altijd mijn eigenste recht, want ik weet wel degelijk hoe het hier allemaal zit en hoe het zit met bans, relschoppers en dergelijke. Waarschijnlijk nog wel meer dan jou.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 16 aug 2010 - 20:26:
(...)
Dat sleuren en dergelijke heb ik ook ooit gedaan, dus ik weet hoe het voelt en hoe frustrerend het af en toe kan zijn. (;

De sfeer is hier inderdaad uitstekend en ik zeg ook niet dat het oké is voor gebande Q leden om hier hun tijd te komen vullen met nutteloze dingen, ik zeg dat het gewoon niet altijd rozengeur en maneschijn kan zijn tussen de users en je niet meteen moet gaan perma bannen als het uit de hand loopt. Maar dat doen julile niet dus niet meer, als ik het goed begrepen heb?

Die eigen regels heb ik, als ik het me goed herinner, ook nog zélf op FanFic geintroduceerd en hebben jullie een jaartje geleden zélf ook helemaal aan jullie laars gelapt op en gegeven moment, uit woede en frustratie jegens iemand.

Je laatste zin vind ik trouwens totaal onaceptabel. Een jaar geleden... Wie deed er hier dan het werk? Wie werd er dan als de kutmod gezien omdat ze als enige zorgde dat de users zich aan de regels hielden? Wie zat hier te trekken en sleuren aan Rutger om dingen gedaan te krijgen? Juist ja, ik. Na een gegeven moment werd het mij ook genoeg en al hélemaal nadat enkelen, waaronder ook jij, woedende topics ging aanmaken die verschrikkelijk hard over de schreef gingen. Het recht om woedend te zijn, hadden jullie, het recht om die woede zo te gaan uiten op het forum, NIET. En wie kon de rotzooi natuurlijk weer opruimen? Ja, IK. Na een mailwisseling met Rutger heb ik het forum inderdaad links laten liggen, ja. Ik had duidelijk aangegeven dat het modzijn voor mij niet meer hoefde en dat ik nu nog steeds mijn modfuncties heb, kan ik ook niet aan doen en dan moet jij me verder ook geen commentaar gaan geven dat ik er nooit meer ben, want daar heb ik namelijk geen énkele reden meer voor.

Commentaar geven is nog altijd mijn eigenste recht, want ik weet wel degelijk hoe het hier allemaal zit en hoe het zit met bans, relschoppers en dergelijke. Waarschijnlijk nog wel meer dan jou.

Als je probeert te beweren dat ik en Yas hier een jaar niks heb gedaan, gooi je het maar beter over een andere boeg want je weet even goed dat dat niet waar is. Wij wezen users op de regels op een manier die zij aanvaarden, want wij gingen toen ook veel meer op een vriendschappelijke manier met hen om. Naast mods zijn wij ook altijd gewoon users gebleven. Wij praten mee in elk topic en we hebben een goede band met hen, vandaar dat ze van ons zo'n opmerkingen beter aannemen. Jij kwam toen ook al amper op het forum meepraten over gewone opmerkingen en jij behield altijd de afstand. En soms viel je opeens een topic binnen om heel bot te melden dat dit of dat fout was. En dat is dan ook effectief zo, maar als je het op die manier aanbrengt heb je dat imago van 'kutmod' [jouw woord, niet het mijne] een beetje zelf gezocht.
Ja, een jaar geleden is het één avond fout gegaan. Ik heb emoties, en ik ben die avond gepakt op wat mij het meest raakt. Mensen denken niet na als ze emotioneel zijn, maar ik herhaal wat ik toen ook heb gezegd, en dat is dat ik al niet meer online was toen de situatie echt ontplofte.

En eigenlijk, wat dan nog? Je zegt het zelf, een JAAR geleden. Jij weet het misschien allemaal beter wat betreft bans en relschoppers, maar wat betreft FanFic zijn Yas en ik inmiddels de autoriteit.



1 2 3 4 5 6