Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Klachten » Quizlet Banners

Quizlet Banners

1 2 3 4 5 6
TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 1 aug 2010 - 21:05:
Dit is een algemene klacht.
Ik, Dorien en vele andere leden hebben last van de leden die verbannen zijn op Quizlet en dan hier maar hun tijd verdoen om de tijd te killen, om dan na de opgeheven ban hier nooit mee terug te komen.
Simpel gezegd worden we gebruikt en niet behandeld met respect. Ons forum wordt uitgemaakt als doods en veel functies hebben wij niet die Quizlet wel heeft, en dat is 'stom'. Dan wordt er ook nog eens voor het leven gespamd, om de reden meer leven in de braderie te stoppen, terwijl het eigenlijk gewoonweg rotzooi is.
Daar word nu een punt achter gezet. Mensen die verbannen zijn van Q zullen zonder pardon hier gelijk permanent verbannen worden, preventief aanpakken noemen we dat. Mensen die gewoon van Q afkomen hoeven niet bang te zijn, want die mogen gewoon gezellig langskomen, zij hebben niets uitgevroten.
En nu kunnen degene die zich afgesproken voelen zeggen wat ze willen, maar een ban op je naam heb je nóóit voor niets.

Bedankt en tot ziens.



Jolien
Jolien

Jolien is offline

[703]
Jolien zei op 16 aug 2010 - 20:55:
(...)
Als je probeert te beweren dat ik en Yas hier een jaar niks heb gedaan, gooi je het maar beter over een andere boeg want je weet even goed dat dat niet waar is. Wij wezen users op de regels op een manier die zij aanvaarden, want wij gingen toen ook veel meer op een vriendschappelijke manier met hen om. Naast mods zijn wij ook altijd gewoon users gebleven. Wij praten mee in elk topic en we hebben een goede band met hen, vandaar dat ze van ons zo'n opmerkingen beter aannemen. Jij kwam toen ook al amper op het forum meepraten over gewone opmerkingen en jij behield altijd de afstand. En soms viel je opeens een topic binnen om heel bot te melden dat dit of dat fout was. En dat is dan ook effectief zo, maar als je het op die manier aanbrengt heb je dat imago van 'kutmod' [jouw woord, niet het mijne] een beetje zelf gezocht.
Ja, een jaar geleden is het één avond fout gegaan. Ik heb emoties, en ik ben die avond gepakt op wat mij het meest raakt. Mensen denken niet na als ze emotioneel zijn, maar ik herhaal wat ik toen ook heb gezegd, en dat is dat ik al niet meer online was toen de situatie echt ontplofte.

En eigenlijk, wat dan nog? Je zegt het zelf, een JAAR geleden. Jij weet het misschien allemaal beter wat betreft bans en relschoppers, maar wat betreft FanFic zijn Yas en ik inmiddels de autoriteit.

Ik heb nergens, maar dan ook nérgens gezegd dat jullie hier nu niets doen? En dat jí­j probeert te beweren dat ik niet aardig was of interesse toonde in andere users, heb je het goed mis. Dat deed ik namelijk wél, tot op het moment dat ik besloot dat het moderator zijn voor mij absoluut niet meer hoefde, aangezien ik hier ook niet meer hoefde te zijn als user. De opmerkingen, die jullie trouwens pas echt na mijn 'vertrek' begonnen te maken aangezien ik het niet meer voor jullie deed, werden inderdaad goed aangenomen ja. Maar bij mij niet soms? Er is een hele lange tijd geweest dat ik hier í¡lles alleen deed en dan is het gemakkelijk voor mensen om frustraties van regels bij die éne persoon te leggen.

En als ik al eens bot melde dat iets fout was, was het omdat niemand van de andere mods er wat van zei of dergelijke, omdat ze zelf veel te gezellig bezig waren en niet op de regels letten.

Dat ik hier btw niet meer écht reageer, wilt niet zeggen dat ik hier ook echt niets meer lees. Once in a while lees ik namelijk ongeveer í¡lle eerste 8-10 pagina's van de actieve topics na, om te kijken hoe of wat en als ik dan wat tegenkom wat niet kan, meld ik het inderdaad heel duidelijk, ja. Aangezien Yas en jij hier de autoriteit [jouw woorden] zijn, zou ik het eigenlijk niet eens meer hoeven melden. (;

Als je verder nog wat commentaar op mij persoonlijk hebt te melden, dan doe je dat maar in een meer gesloten omgeving, denk ik zo.

Maargoed; waarover dit dus begonnen is: die permanente bans. Mensen gaan bannen omdat ze van Q gekickt zijn, puur om die reden, is gewoonweg oneerlijk. Sommigen willen ook écht een nieuwe start nemen en geven ook echt om FanFic. Natuurlijk zijn er (veel uitzonderingen), maar permanent hoeft toch niet meteen? Mja, je gaf zelf al aan dat je niet meteen perma meer bant, dus daar heb ik verder niets meer over te zeggen. Zolang er maar een échte reden is om te bannen.

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 18 aug 2010 - 9:30:
Je hoeft het niet op haar te richten, maar op mij. Ik was het eerlijk gezegd écht zat dat we letterlijk als grof vuil worden behandeld. En ik heb deze regel niet zomaar gemaakt. Ik ben netjes naar Q gegaan, heb een willekeurige mod eruit gepakt en wat gevraagd over de mensen die een ban daar hebben gekregen en gewoon gezegd dat er veel hier dan maar beginnen te vervelen tot hun ban opgeheven is. En ja, ik geef eerlijk toe dat de users die hier al wat langer rondlopen wat meer te zeggen hebben dan mensen met een ban die als eerste zeggen dat het hier geen Q is [no shit sherlock] en dat het forum dood is, dan bescherm ik het hier liever preventief, want ik vind het hier wel leuk en ben nog niet van plan om weg te gaan, tenzij er een goede reden is.
De mods van Q hebben het met Rutger erover gehad en als je zijn preciese woorden wil hebben, mag je die hebben, want hij zei zelf dat ik ze gelijk een permanente ban mag geven zonder ze een kans te geven [dat was niet eens mijn idee, ik vroeg of het kon dat de mensen die daar een ban hebben er ook hier een konden krijgen, dat lijkt mij wat anders.]
Maar je kan ons blijven oordelen, of je laat het hier gewoon lekker bij, want volgens mij heb je zelf gezegd dat je vorig jaar aug weg wilde, dus zo belangrijk moet deze site niet zijn.

Perkele
Perkele

Perkele is offline

[55]
Perkele zei op 18 aug 2010 - 12:45:
hehehe.

Breezy
Breezy

Breezy is offline

[133]
Breezy zei op 21 aug 2010 - 20:28:
ik kom ook van Q & ben niét geband. -trots-

BloodyxAngel
BloodyxAngel

BloodyxAngel is offline

[16]
BloodyxAngel zei op 23 aug 2010 - 0:01:
Mooi.
Als jullie gewoon in deze sfeer voegen is er niets aan de hand. Dit is gewone géén Quizlet en dat zal het ook nóóit worden.
Dus géén onnodige topics, dat kan in de offtopic.
Ook geen ge-spam op dat topic, dus géén hoi/doei geneuzel.
Probeer verder een beetje kwaliteit in je verhalen te stoppen [alleen fanfics!]. Hier bedoel ik mee: abn, een normaal lengte hoofdstuk, dus géén 100/200/300/etc woorden.
Maak gebruik van leestekens, enters, spaties en hoofdletters. Hoe leuk smilies ook zijn, niet doen. Kleurtjes en lettertype is geheel naar keuze, maar maak het niet te bond.
Maak géén reclames in gb's, je kan op het forum je fanfic promoten. Mensen op de hoogte houden is geen probleem, de functie favorieten doet het namelijk niet.

En als je vragen hebt kan je het gerust vragen.
Maar ik hou jullie wel in de gaten ;]

Dus verhalen van bv 300 woorden mogen niet geplaatst worden? Geldt dat ook voor een hoofdstuk?

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 23 aug 2010 - 0:06:
(...)
Dus verhalen van bv 300 woorden mogen niet geplaatst worden? Geldt dat ook voor een hoofdstuk?


Er staat 'een normale lengste hoofdstuk, dus géén 100/200/300 woorden'. En hoofdstukken van 300 woorden lezen echt heel irritant [er zijn natuurlijk uitzonderingen te bedenken [dus een hoofdstuk dat met een goede reden zo kort is] zoals prologen, epilogen en bepaalde hoofdstukken zoals dit] dus je post beter langere hoofdstukken.

Groot applaus trouwens voor de persoon die een redelijk verhaal kan schrijven in 300 woorden, want zelfs voor een SA is dat belachelijk kort.

BloodyxAngel
BloodyxAngel

BloodyxAngel is offline

[16]
BloodyxAngel zei op 23 aug 2010 - 0:08:
(...)

Er staat 'een normale lengste hoofdstuk, dus géén 100/200/300 woorden'. En hoofdstukken van 300 woorden lezen echt heel irritant [er zijn natuurlijk uitzonderingen te bedenken [dus een hoofdstuk dat met een goede reden zo kort is] zoals prologen, epilogen en bepaalde hoofdstukken zoals dit] dus je post beter langere hoofdstukken.

Groot applaus trouwens voor de persoon die een redelijk verhaal kan schrijven in 300 woorden, want zelfs voor een SA is dat belachelijk kort.

Ik bedoelde ook prologen en Epilogen.

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 23 aug 2010 - 15:12:
Dat is prima.
En het maakt niet uit dat een hoofdstuk soms wat korter is als het maar niet telkens zo is.

xnightmarex
xnightmarex

xnightmarex is offline

[2]
xnightmarex zei op 23 aug 2010 - 16:12:
ik kom ook van Q & ben niét geband. -trots-


me 2

lOveYouX
lOveYouX

lOveYouX is offline

[1262]
lOveYouX zei op 23 aug 2010 - 17:56:
Is die nu van werking?

Breezy
Breezy

Breezy is offline

[133]
Breezy zei op 27 aug 2010 - 14:59:
(...)

me 2


laat maar.
ik kreeg hier forumban.

Perkele
Perkele

Perkele is offline

[55]
Perkele zei op 27 aug 2010 - 15:51:
Is die nu van werking?
Volgens mij niet? Ik ben ook niet geband

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 27 aug 2010 - 16:45:
Is die nu van werking?

wat is in werking? x]
voeltzichdom

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 25 sep 2010 - 22:06:
Vroegah schreef ik heel weinig woorden, maar dat ben ik aan het herschrijven.

Ik ben nog nóóit verbannen. Ik kom wel van Q, maar ik klikte alleen op het linkje om te kijken wat het eigenlijk was, toen dacht ik: héééé, ceewl.

Conflate
Conflate

Conflate is offline

[519]
Conflate zei op 28 sep 2010 - 12:21:
Vroegah schreef ik heel weinig woorden, maar dat ben ik aan het herschrijven.

Ik ben nog nóóit verbannen. Ik kom wel van Q, maar ik klikte alleen op het linkje om te kijken wat het eigenlijk was, toen dacht ik: héééé, ceewl.

Heel in het begin heb ik jou inderdaad weleens op Q gezien, je had toen een plaatje van lady GaGa toch?



1 2 3 4 5 6