Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Klachten » Quizlet Banners

Quizlet Banners

1 2 3 4 5 6
TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 1 aug 2010 - 21:05:
Dit is een algemene klacht.
Ik, Dorien en vele andere leden hebben last van de leden die verbannen zijn op Quizlet en dan hier maar hun tijd verdoen om de tijd te killen, om dan na de opgeheven ban hier nooit mee terug te komen.
Simpel gezegd worden we gebruikt en niet behandeld met respect. Ons forum wordt uitgemaakt als doods en veel functies hebben wij niet die Quizlet wel heeft, en dat is 'stom'. Dan wordt er ook nog eens voor het leven gespamd, om de reden meer leven in de braderie te stoppen, terwijl het eigenlijk gewoonweg rotzooi is.
Daar word nu een punt achter gezet. Mensen die verbannen zijn van Q zullen zonder pardon hier gelijk permanent verbannen worden, preventief aanpakken noemen we dat. Mensen die gewoon van Q afkomen hoeven niet bang te zijn, want die mogen gewoon gezellig langskomen, zij hebben niets uitgevroten.
En nu kunnen degene die zich afgesproken voelen zeggen wat ze willen, maar een ban op je naam heb je nóóit voor niets.

Bedankt en tot ziens.



ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 13 feb 2011 - 17:11:
ik kom ook van q, toen omdat de databse gecrashed was, maar ik heb niet gespamd e.d. Het lijkt me eerlijk gezegd ook nogal kansloos om dat te doen, en ik vind het een goed idee dat jullie spammers bannen. Dan blijft fanfic tenminste een site met niveau, dat is niet altijd van q te zeggen...

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 13 feb 2011 - 17:12:
Ik mag jou wel. XD ^

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 13 feb 2011 - 17:37:
wie? ik? *kijkt om zich heen*

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 13 feb 2011 - 18:21:
Nee, die andere ZeroGravity die hier rond huppelt! #sarcasm

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 13 feb 2011 - 18:42:
hihi tja, dat moet je zeker zien ofzo ^^
maar toch bedankt, gehehe...

THxDORIEN
THxDORIEN is offline

[323]
THxDORIEN zei op 13 feb 2011 - 18:43:
En zo moet het
of had ik hier al gereageerd ooit?

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 13 feb 2011 - 20:11:
Ik kom van Q. Maar ik ben daar (nog) niet geband.

Lulhoofd
Lulhoofd is offline

[77]
Lulhoofd zei op 14 feb 2011 - 19:40:
Wat is Q?
zoiets als de Qkoorts?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 14 feb 2011 - 19:42:
Wat is Q?
zoiets als de Qkoorts?
De afkorting van Quizlet, een andere site die de maker van deze site heeft gemaakt. [Quizlet]

SpamTijger
SpamTijger

SpamTijger is offline

[341]
SpamTijger zei op 15 feb 2011 - 16:10:
Goed gesproken!

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 16 feb 2011 - 9:42:
Ik heb wel een vraagje. Nou ja eigenlijk twee.

Als je geband word op Q, en je komt hier heen en hier breng je geen overlast (houd je netjes aan de regels doet leuk mee enz.) wordt je hier als nog geband?

En mijn tweede vraag:
Je zit al op Fanfic en je zit op Quizlet, dus allebei, en je word op Q geband, wordt je dan ook hier geband?

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 16 feb 2011 - 10:17:
Wat Yas zei. Automatisch in werking, in de zin van: geband op Q en dan op FF ook vervelend komen doen staat gelijk aan je boeltje pakken en oprotten. Voorlopig hebben we nog geen echte problemen gehad. [de Q-ers gaan ofwel weg na een paar dagen omdat ze het hier niet druk genoeg vinden en te weinig reactie krijgen, of ze integreren zich en binnen de zoveel tijd herinnert niemand zich überhaupt dat die mensen eerst van Q. afkwamen. Dat is het leuke van FF: iedereen die de moeite neemt om het hier leuk te vinden valt meteen in de groep en dan hebben we ook nooit meer problemen met die mensen.]
Dus nee, voorlopig gaan we niet zomaar mensen van het forum schoppen. Tenzij ik plots ongesteld word.

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 3 maart 2011 - 0:01:
Ik heb het op Q altijd al te druk gevonden x]
Gwieh.

MissColfer
MissColfer

MissColfer is offline

[8]
MissColfer zei op 25 juli 2011 - 17:02:
Het spijt me dat ik dit topic omhoog schop
Ik ben namelijk nieuw hier. Ik zit ook op Quizlet maar ik ben daar niet geband. En ik vind dit echt een leuke site. En kan begrijpen dat sommige mensen die geband zijn van Quizlet hier een account maken en er daarna nooit meer opkomen. Daarmee kan ik begrijpen dat jullie heel erg geirriteerd van raken. Maar ik zeg dit ik ben echt geen relschopper ofzow. En op Quizlet heb je vaker ruzies (Niet dat ik me daarom erger) Maar ik ben wel een beetje onzeker over mezelf wat ik hier zeg op FanFic.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 25 juli 2011 - 17:14:
@MissColfer: Nergens voor nodig dat je je onzeker voelt, we doen hier echt niet zo moeilijk. Kom maar gewoon mee kletsen, zodra je je draai vindt wil je hier niet meer weg ^^



1 2 3 4 5 6