Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Klachten » Quizlet Banners

Quizlet Banners

1 2 3 4 5 6
TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 1 aug 2010 - 21:05:
Dit is een algemene klacht.
Ik, Dorien en vele andere leden hebben last van de leden die verbannen zijn op Quizlet en dan hier maar hun tijd verdoen om de tijd te killen, om dan na de opgeheven ban hier nooit mee terug te komen.
Simpel gezegd worden we gebruikt en niet behandeld met respect. Ons forum wordt uitgemaakt als doods en veel functies hebben wij niet die Quizlet wel heeft, en dat is 'stom'. Dan wordt er ook nog eens voor het leven gespamd, om de reden meer leven in de braderie te stoppen, terwijl het eigenlijk gewoonweg rotzooi is.
Daar word nu een punt achter gezet. Mensen die verbannen zijn van Q zullen zonder pardon hier gelijk permanent verbannen worden, preventief aanpakken noemen we dat. Mensen die gewoon van Q afkomen hoeven niet bang te zijn, want die mogen gewoon gezellig langskomen, zij hebben niets uitgevroten.
En nu kunnen degene die zich afgesproken voelen zeggen wat ze willen, maar een ban op je naam heb je nóóit voor niets.

Bedankt en tot ziens.



TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 25 juli 2011 - 18:10:
Daar hoef je niet bang voor te zijn.Het gaat ons er meer om dat vaak wanneer er een relschopper is het van Q afkomt.
En dat is wat ons irriteert. Ikzelf kom ook van Q en genoeg andere, en die zijn gewoon van harte welkom!
FF is alleen anders qua systeem en vaak wordt dat niet gezien door een Q'er.

JoJudicious
JoJudicious

JoJudicious is offline

[8]
JoJudicious zei op 28 juli 2011 - 21:44:
Overdrijven is ook een vak.

BAM
BAM

BAM is offline

[49]
BAM zei op 15 sep 2011 - 19:12:
geweldige regel !

beertje
beertje

beertje is offline

[1]
beertje zei op 9 april 2013 - 15:17:
ik kom niet meer op quizlet omdat ie geblokkeert is en hier vind ik het eigenlijk veel beter goede verhalen ik blijf hier

RivLovee
RivLovee

RivLovee is offline

[626]
RivLovee zei op 18 juni 2014 - 7:21:
:3 Happy noww :3



1 2 3 4 5 6