Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Iemand advies?

Iemand advies?

Geesz
Geesz

Geesz is offline

[428]
Geesz zei op 1 aug 2010 - 22:32:
Ik zag geen relaties, dus ik dacht: dan maar in stamcafé. Right me if I'm wrong.
Geesz needs raad. Heel veel, heel goed en erg nodige raad.

Het is nu ongeveer een maand uit met mijn ex, T. Het is uitgegaan omdat hij vreemd ging voor ''onkruid''. Kortom: wiet. Hij wil alles vergeten wat er tussen ons is gebeurd en heeft me verwijderd op msn, hyves en mijn telefoonnummer gewist. T. wil dat ik dit ook doe, maar ik kí¡n het niet. Toen ik dat tegen hem zei, noemde hij me mentaal gestoord en begon hij allerlei dingen tegen me te gebruiken. Ook heeft hij aan iedereen die naar parkje (hangplek) gaat, dat ik Dysthyme Stoornis heb. Net hetgene waarvan ik niet wil dat iedereen het in real life weet. Zo heeft hij wel meer ''leuke feiten'' over mij doorverteld, maar dat is het probleem nog niet echt.
Het probleem is dat ik overal herinneringen aan hem heb. Een voorbeeld: ik voel me hartstikke rot als ik in mijn bed lig, omdat hij daar ook heeft gelegen. Als ik in de stad kom waar hij woont (en waar ik op school zit), word ik misselijk van het gevoel dat ik hem mis. Hij zit bij me op school, hetzelfde vriendengroepje. Dus ontlopen gaat echt niet lukken, want ik ga niet in mijn laatste jaar nog op zoek naar nieuwe vrienden.
Kortom: ik kan mijn ex niet vergeten en door allerlei herinneringen wil/kan ik niet meer in mijn eigen bed slapen. Het klinkt heel raar, dat is het misschien ook, maar ik wil er vanaf.

Is er hier iemand die hetzelfde heeft meegemaakt of advies heeft?



Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 1 aug 2010 - 22:39:
Niet meegemaakt, heb mogelijk wel advies.

Hoe moeilijk je het ook vind, verwijder hem toch maar. Daar heb je nu toch niets aan, want op MSN zal hij niet meer online komen omdat hij jou verwijdert heeft, dus daar merk je al niets van. Op Hyves kan je hem ook beter verwijderen, dan zie je zijn foto niet meer bij je vrienden staan, en wis ook zijn telefoonnummer. Even op je tanden bijten, het is zo gefixt.
Wat betreft dat hij dingen over je rondverteld, zo'n rotzak! Hij is je totaal niet waard, en dat klinkt übercliché, maar het blijkt wel waar te zijn.
Het heeft tijd nodig, en dat je hem nog een heel schooljaar moet zien, maakt het er moeilijker op. Doe veel dingen met je vriendinnen, leuke dingen, dingen die je ook met hem deed. Je zal merken dat je hem niet nodig hebt om het leuk te hebben, en dan ga je dingen niet alleen aan hem maar ook aan je vrienden hechten. Zo gaat het misschien wel wat beter gaan.

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 1 aug 2010 - 23:04:
In time everything will heal.

Dat is het enige advies wat ik je kan geven, want ik kan je niet aanzetten tot iets wat mij niets aan gaat. Je zal zijn nummer uiteindelijk toch niet verwijderen als ik dat zeg. Dus
dat.

Blub
Blub

Blub is offline

[160]
Blub zei op 1 aug 2010 - 23:20:
Geesje toch : O

Hij is het niet waard, geloof me. Probeer hem te vergeten..
En anders in elkaar te slaan...
grapje
Maar aan de andere kant, jij weet toch ook veel over hem, gehehe -wbw

Hij's een bitch jungee

Conflate
Conflate

Conflate is offline

[519]
Conflate zei op 2 aug 2010 - 12:15:
Ik denk dat het, het beste is als je hem toch verwijdert van MSN, z'n nummer wissen, etc. Elke keer als je hem weer online ziet komen of je wilt een SMS'je sturen naar iemand en je komt per ongeluk langs zijn naam, zal je weer aan hem denken.

Ook kun je beter een nieuw stel beddengoed kopen, dat wassen en daarna op je bed doen. Dit is namelijk niet het beddengoed waar hij in heeft geslapen.

Het missen van hem zal met de tijd wel wegebben.

Ik vind het wel een ZAK dat hij zomaar dat soort dingen gaat rondvertellen. Wat een *%#@&~. Ik hoop maar dat mensen je niet anders nemen dan dat ze vroeger deden vanwege de dingen die hij over je heeft verteld.
En dit was mijn veel te lange advies. ^^

LxKaulitz
LxKaulitz is offline

[3065]
LxKaulitz zei op 2 aug 2010 - 13:10:
Niet ervaring maar wel over dat verwijderen van dingen.

Ik vond een jongen heel lang leuk,

En we praatte op msn, heb z'n nummer, etc etc.
Toen hij - iets wat ik hier niet ga uitleggen - iets had gedaan, wilde ik me niet meer zo voelen, alsof ik hem nodig heb, of hem leuk vind, of iets met hem wil, ik wilde af vandat gevoel.
En het verwijderen van zijn foto's en msn lukte me niet, het duurde uiteindelijk een half jaar - elke week was het weer van, ach dat doe ik nog wel, heeft geen haast - eenmaal gedaan ging het veel beter,..

en nu heb ik weer contact met hem en gaat alles goed.
- we even kissed at my party mwuhahaa -


kortom; wis het, hoe moeilijk het ook is, dwing jezelf, en doe het gewoon.
en blijf bezig om het te vergeten, dat werkt bij mij.
meer werken, zoek een baantje, hangen met vriendinnen, meer in huis doen - yuk - en hardlopen, sporten, etc etc.