Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Auww

Auww

1 2
Blub
Blub

Blub is offline

[160]
Blub zei op 1 aug 2010 - 23:36:
Pauw
Gauw
Lauw
Miauw

Oke, just joking

Ik ben vandaag volop met de fiets tegen een lantaarnpaal aangereden. Het duurde ongeveer vier seconden voordat ik de grond had bereikt. En dat was pijnlijk

Zijn jullie ook zo voorzichtig op de fiets?






xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 1 aug 2010 - 23:38:
Nou. Ik wilde met 'n vriendin naar Beuningen fietsen. En toen flikkerde ik ineens om, en nam haar mee in mijn val. -Mijn wiel knalde tegen die van haar, yougetit?- en toen knalde ik op m'n voorhoofd & ik heb er nu nog een litteken van.
En de volgende dag zouden we naar Oberhausen gaan, dus ik was ff bang dat ik die volgende dag nog misselijk zou zijn, want dat was ik na die val.^^

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 2 aug 2010 - 10:53:
ik ben nog nooit met mijn fiets gevallen^^

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 2 aug 2010 - 11:12:
Ik sta vol littekens van fiets-gerelateerde ongelukjes, maar ik ben gewoon lomp x)

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 2 aug 2010 - 11:16:
Ik ben wel eens in de sloot gewaaid, op mijn fiets...

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 2 aug 2010 - 11:16:
mijnveterzateenkeervastinmijntrapding. enikhebeenachteruittraprem,dusikkonhemnietloshalen, wantdanzouikstoppenenomvallen. maaralsikdoorfietsteginghijermeeromheen,endanzouikookvallen. dusikviel. entoenmoestikmijnveterafknippen. ^^''

*voeltzichdom*

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 2 aug 2010 - 11:18:
Ahahaha, Kol toch x'D
Ik ben een keer uitgegleden op een kiezelpaadje, en ik droeg alleen een short en een bikinitopje. Van onder tot boven geschramd, nog steeds litteken op mijn knie en mijn linker middelvinger.

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 2 aug 2010 - 11:29:
Kol ik had dat ook O__O met me allstars paar keer en toen lachten mensen plaats van helpen >< ma hoefte het niet af knippen maar als ik dus door ging knelde me voet en was me voet zkkr gebroken of ontploft XD.

en eersy in de sneeuw viel er zo jongen dus ik wou helpen viel ik zelf met me fiets
is die kapot gegaan moest ik na huis lopen -_-'

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 2 aug 2010 - 11:40:
Ontploft :']

Ik kwam zo met de fiets zo van 't Rembrandthuis zo met de klas [Die zo is omdat ik het nabeeld, maar dat kunnen jullie niet zien], en daar was een pion. Maar ik was te druk met praten met Kol dus ik vlieg over dat ding heen, stuur in mn buik :'] Dusdaarhebikeenlittekenvan. En ik heb [minstens] de hele week gezegd 'WIE ZET ER NOU WEER EEN PION VAST MIDDEN OP 'T FIETSPAD'

En ik was ook een keer gewoon aan het fietsen van huis, ik was net de straat uit van mijn flat [1/2 m :"] ] en toen viel ik opeens. En toen had ik een superlelijk litteken op mijn kin omdat het zo los ging.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 2 aug 2010 - 11:54:
@Kol dat heb ik wel eens gehad o.o Oké best wel vaak, maargoed. één keer ben ik ervan af gekomen zonder te vallen *kijkt trots*

en en ik val heel vaak over paaltjes x']
En dan voel ik me altijd dom.
En ik ben een keer over een molshoop gevallen.

Conflate
Conflate

Conflate is offline

[519]
Conflate zei op 2 aug 2010 - 12:04:
Artaatje toch ö

Nja, ik ben ook niet voorzichtig, maar ik heb altijd geluk. Ik ben 2 keer bijna door een auto aangereden en de rest van de keren door een fietser die bijna tegen mij aanbotste. Ook bots ik altijd als ik samen met een vriendin rij, bijna tegen haar op. x'D

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 2 aug 2010 - 12:29:
Nou ik wou leren lossen handen fietsen nou ik deed da reed ik tegen een auto aan
ma die was niet eens aan het rijden het stond gepakeerd en dat deet pijn >< op een plek dat ik niet wil noemen.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 2 aug 2010 - 13:38:
Ik ben nog nooit van mijn fiets gevallen of tegen í­emand gebotst, maar wel eens een keer los op een muur gereden en dat deed pí­jn. x.x

LxKaulitz
LxKaulitz is offline

[3065]
LxKaulitz zei op 2 aug 2010 - 13:48:
Toen ik 10 was, zaten mn veters los;

ze winden zich met elke trap die ik maakte op de fiets om mn pedaals heen,
en toen strikte mn voet helemaal klem, dus ik remde automatisch, maar kon mn voeten niet van mn pedalen afhalen, want ze zaten vast;

AU.. op het asfalt.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 2 aug 2010 - 16:55:
Um.
Laat ik maar zeggen dat ik gewoon ontzettend onhandig ben.
Ik had een keer dat mijn te lange veter rond mijn trapper zat, en dat had ik niet in de gaten, dus toen viel ik en kon ik niet meer opstaan. En toen was er gelukkig iemand die mij had zien vallen, dus die kwam naar buiten (het was voor een paar huizen) en knipte mijn veter los.
En eh. Ohja, ik kan écht niet fietsen als mensen moeten zeggen hoe we moeten fietsen, terwijl we fietsen. Dus als ze dan 'nu, rechts' zeggen, dan ga ik óf links, of ik rijd bijna iemand aan/val als ik rechts ga.
En nog meer ongelukken x']
En ehm, verder word ik in grote steden nogal eens bijna aangereden door fietsers (telt dat ook mee?).
Plus, ik heb onderhand zoveel littekens dat ik niet meer weet of het door het fietsen of door iets anders kwam.
-amen-

NovaFlowne
NovaFlowne

NovaFlowne is offline

[1453]
NovaFlowne zei op 2 aug 2010 - 19:42:
Ik ben een keer aangereden.
Heb mijn koplamp stuk gereden toen ik een nieuwe fiets kreeg, omdat ik de remmen niet wist te vinden.
Ik flikkerde toen ik de stoeprand op wilde rijden, maar bleef haken.
Ik ben een keer tegen een paal aangefietst.
De stuur van mijn fietst blijft altijd haken in de sturen van degene die naast me fietst.
En ik heb altijd de neiging om te zigzaggen tussen de witte lijnen op het fietspad, waardoor ik een domino effect heb veroorzaakt.
:'



1 2