Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 79.

Offtopic 79.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 5 aug 2010 - 22:59:
Oke. Ik heb écht teveel energie n__n



MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 5 aug 2010 - 23:03:
Dus.
Ik wilde iets zeggen.
Maar natíºíºrlijk ben ik het weer vergeten =.=

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 5 aug 2010 - 23:07:
Ik ga de dvd van Humanoid City niet kopen. Ik was erbij, en mijn herinneringen zijn veel leuker dan een dvd.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 5 aug 2010 - 23:09:
De herinneringen zijn ook leuker ^^
Maar ik weet niet, for some reason wilde ik die DVD ook wel heel graag hebben :]

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 5 aug 2010 - 23:13:
wat een coole kikker want een coole kikker ben Jij !

heey dudies

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 5 aug 2010 - 23:13:
Ik heb geen herinneringen ^^
SUKIIIIIIIIIIII<3

[Godverdomme, ik zit dat nou al uren tegen een of andere hond te roepen maar 't wil niet luisteren :']]

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 5 aug 2010 - 23:16:
Tessa, jij bent een en al logica :}

@Suki: HAI.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 5 aug 2010 - 23:16:
Hai Suki!^^

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 5 aug 2010 - 23:17:
@Juul; Ohja? o.o

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 6 aug 2010 - 0:58:
Blablabla, ik verveel me.^^

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 6 aug 2010 - 1:00:
Ik niet. Maar over een kwartier sluit Habbo en dí¡n ga ik me vervelen.
(Noem me kansloos maar ja, ik speel dat spel weer. x))

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 6 aug 2010 - 1:00:
Ik was echt heel lang verslaafd aan Habbo o_o
En ik was vanmiddag online. Heel ff:3

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 6 aug 2010 - 1:10:
Ik speelde vanaf eind september 2007 tot juli 2009 Habbo, in het begin weinig en na een tijd steeds meer tot ik gewoon hele dagen sleet in het hotel met Suki (Ja, onze Suki ^^) en mijn toendertijd 'vrienden'. Mijn Habboleven bestond uit maffia's (in het begin), RPG's (en dan vooral Zweinstein) en gewoon chillen. Oh, en ruzie maken met Nikki en aanhang (Hé Suk x) ). Was best, naja ik ga het niet overdrijven, maar ik was toch redelijk bekend in de RPG-wereld en ik kende genoeg mensen om zelf een Zweinstein beginnen. Toen in juli 2009 ben ik boembaf plots gestopt, FanFic kwam in de plaats en al. Ongeveer een jaar gestopt, vroegere vrienden uit het oog verloren (Behalve Suki en Boyd) en Habbo eigenlijk helemaal vergeten. Maar toen kwam juni 2010, Kayley verveelde zich en gaat nog eens inloggen. En nu ben ik weer verslaafd, zit net een week in een nieuwe Zweinstein en merk dat daar al mijn vroegere Zweinsteinvrienden zitten (Behalve Suki, Nicole (Niet onze Nicole) en Consuelo) en ben enorm bekend al in die Zweinstein. En ik haal alleen maar U's, behí¡lve vandaag mijn eerste B. (Ben weer beetje verslaafd aan het worden, maar eigenlijk vind ik het niet erg. )

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 6 aug 2010 - 1:19:
Ik had echt een hele vriendengroep op habbo, en ik heb nu nog maar met één iemand echt veel contact - Koen.
Nja, we zaten altijd op zo'n school, en we hadden altijd ruzie met zo'n andere school. Ik weet de naam van die andere school niet meer, maar 'onze' school was toen HHCC. En later stopte de eigenaar, en toen maakte een van de mede-eigenaren een school aan - MHS. En toen zaten we daar de hele tijd.
En toen stopte ik ineens. En negen maanden later logde ik een keer in, en bijna iedereen was gestopt. En toen ws Koen dus nog wel online, en toen gingen we msn uitwisselen... En nu is hij mijn allerbeste vriend. :3
Alleen.. daarna was ik weer een tijdje verslaafd, toen een maand niet en toen een hele tijd wel... En ik denk dat die verslaving toch weer terugkomt. En serieus - ik wil NIET weten hoeveel geld ik aan Habbo heb uitgegeven.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 6 aug 2010 - 1:23:
Ik heb ook zot veel geld aan Habbo uitgegeven. En ik heb mijn allerbeste vriendin ook via Habbo leren kennen. ^^ (Suki, ja, je moet je aangesproken voelen. )
En ik vind het in de zomervakantie niet erg, maar het heeft me in die jaren toch enorm van school afgehouden en ik begin in mijn laatste jaar, dus ik sta voor een dilemma. Ofwel stop ik met Habbo (tijdelijk of permanent) maar dan mis ik die people weer en dan kan ik niet meer Zweinsteinen. Ofwel stop ik niet, maar ik weet niet hoe goed mijn zelfbeheersing is want ik wil een goed jaar maken van mijn laatste jaar middelbaar.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 6 aug 2010 - 1:24:
Toen ik op Habbo zat, was ik zo zielig dat ik zelfs een vrí­endje had daar. Ö



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10