Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » CTRL+V spel

CTRL+V spel

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 15 aug 2010 - 22:23:
Ik kon hem niet vinden, dus hier is ie. Het ctrl+v spel.
Drop neer wat je gekopieerd hebt

http://i920.photobucket.com/albums/ad45/daanieee/AlwaysTogetherForever.jpg

nieuwe cover van mijn verhaal



KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 13 sep 2010 - 20:41:
Mijn voeten gaan er echt kapot van door al die stomme hakken. Ik ben toch geen vrouw?

Nieuw verhaal van Jorinde quoten ^^

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 13 sep 2010 - 21:13:
dankjewel<3


eh... o.O
waarom heb ik dat gekopieerd XD

Perkele
Perkele

Perkele is offline

[55]
Perkele zei op 13 sep 2010 - 22:58:
#VMA #JACKASS3D

XAngelGiirlX
XAngelGiirlX is offline

[811]
XAngelGiirlX zei op 14 sep 2010 - 15:57:


ehm... ja? x'D
Geen idee waarom =P

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 14 sep 2010 - 15:58:
SCHAT(L),

................... x)

Roelxiv
Roelxiv

Roelxiv is offline

[256]
Roelxiv zei op 14 sep 2010 - 16:34:
http://www.youtube.com/watch?v=kffacxfA7G4

Haha. Ik was samen met een vriend van mij op MSN nummers naar elkaar aan het doorsturen. Allemaal metal enzo. Kontrust/Evergray/Kamlot/Carach Angren. En toen stuurde ik dit om hem te pesten. En hij dacht dat ik hem dood wilde hebben XD

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 19 sep 2010 - 18:03:
Sorry voor de mensen die Justin Bieber helemaal geweldig vinden maar ik lach hier gewoon op de grond van het lachen x'D
Wat een kneus.

http://www.youtube.com/watch?v=3kJjeRpPtY0&feature=player_embedded

Lipsy
Lipsy

Lipsy is offline

[114]
Lipsy zei op 19 sep 2010 - 18:04:
Fysica of chemie?

Ik vroeg iets op msn, denk ik. (:

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 19 sep 2010 - 18:06:
There's a light in the dark
Where the sky splits apart
Where the stars find a way
To shine through all the spaces in between
Here we are face to face
All alone in this place
And the night is finally coming down to you and me

Tell me where you've been hiding?
Oh, I want to know
You're my silver lining covered in gold
Tell me what am I feeling?
Well, it's hard to explain
Like underwater breathing
Swimming in rain

Oh, oh...all I really want to do, do
Is fall even deeper with you, you
And never come up, breathing, breathing underwater
I'm weightless with every little kiss you steal, boy
You are making me feel, feel
Like I'm breathing, breathing, breathing, underwater

I wanna fly through the blue
Lake on the bottom with you
Getting lost in the waves
Let the world slip away
When nobody can find us

I don't want to be saved
Leave it all behind us
Make an escape
Tell me what am I feeling?
Oh, it's hard to explain
Like underwater breathing
Swimming in rain

Oh, oh...all I really want to do, do
Is fall even deeper with you, you
And never come up, breathing, breathing underwater
I'm weightless with every little kiss you steal, boy
You are making me feel, feel
Like I'm breathing, breathing, breathing, underwater

Wanna go to the edge
Wanna dive in again
Here we are face to face
All alone in this place
And it's finally coming down to you and me

Oh, oh...all I really want to do, do
Is fall even deeper with you, you
And never come up, breathing, breathing underwater
I'm weightless with every little kiss you steal, boy
You are making me feel, feel
Like I'm breathing, breathing, breathing, underwater

--

Guess what.. MARIE DIGBY - BREATHING UNDERWATER<3<3<3

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 19 sep 2010 - 18:06:
Oh my God, dit is nog erger dan Katinka meemaken terwijl ze in de eindexamens zit!’

Hehe, Nadezh' Periferie quoten ;D

Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 19 sep 2010 - 18:24:
http://i52.tinypic.com/2570dxe.jpg
Ehm dat linkje van mars en ik spoken nog x_x

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 19 sep 2010 - 18:36:
In de mythe voorspelt het Orakel dat Oedipus zijn vader om het leven zal brengen. Om dit te voorkomen wil de vader zijn zoon ombrengen. Hij snijdt de pezen in de voet van zijn zoontje door (Oedipus betekent letterlijk gezwollen voeten) en geeft een herder de opdracht het kind naar de bergen te brengen en daar achter te laten. Zo wordt het knaapje bijna vermoord, maar de herder die de baby achter moet laten, krijgt medelijden. Hij en zijn vrouw nemen de baby in huis, gezien zij zelf niet in staat zijn kinderen te krijgen. Later hoort Oedipus van het Orakel dat hij zijn vader, die hij niet kent, zal vermoorden en met zijn moeder zal trouwen. Uit angst hiervoor vlucht hij weg.

Jaren later komt hij zijn biologische vader tegen, zonder het te weten, op een driesprong in een streek die Fokis heet. Als Oedipus de kruising nadert ziet hij een heraut en een man op paard en wagen die hem tegemoet komen. De heraut wil hem met veel geweld van de weg af jagen als de voerman hem daadwerkelijk opzij duwt. Hij geeft de man in blinde woede een klap. De oude man op de wagen grijpt zijn kans als Oedipus langs de wagen loopt, en hij geeft hem een klap op zijn hoofd met zijn stok. Onmiddellijk slaat Oedipus de man zodat hij achterover uit de wagen tuimelt. Hij vermoordt het hele gevolg, slechts een man kan ontsnappen.

Later passeert hij Thebe, dat geterroriseerd wordt door een sfinx. Deze sfinx doodt iedereen die het opgegeven raadsel niet kan oplossen. Het raadsel luidt: "Welk dier loopt 's ochtends op vier benen, 's middags op twee benen en 's avonds op drie?"

Oedipus slaagt erin het raadsel op te lossen (Een mens "loopt" als baby op handen en voeten, als volwassene op twee benen en als hij oud is geworden loopt hij op drie benen: twee benen en een wandelstok). Zo verlost hij de stad van het monster. Hij wordt koning (na zijn vader te hebben vermoord) en wordt gevraagd met de koningin te trouwen (zijn moeder, Iocaste).

Wanneer later Thebe geteisterd wordt door een plaag, geeft het orakel prijs dat dit komt door een ongestrafte moordenaar. Via de blinde ziener Tiresias komt men te weten dat het om Oedipus zelf gaat. De ongelukkige Oedipus steekt zichzelf de ogen uit en gaat rondzwerven als boetedoening. Althans in Sophokles' versie. Bij Seneca lezen we dat het orakel van Delphi niet alleen op vadermoord, maar ook op incest met de moeder alludeert. Oedipus begrijpt de hints echter niet. Tiresias en zijn dochter Manto moeten hulp brengen. Ze voeren een offer uit, maar wanneer niets verloopt zoals verwacht (de eigenaardigheden moeten we lezen als toespelingen op het toekomstige lot van Oedipus), wordt besloten Laios uit de onderwereld op te roepen. Deze beschuldigt zijn zoon openlijk, maar nog ziet Oedipus niet wat er aan de hand is. Pas wanneer een oude Corinthiër en de herder Porbas hem rechtuit zeggen dat Iocaste niet alleen zijn echtgenote, maar ook zijn moeder is, vallen voor hem de stukjes in elkaar. Oedipus steekt daarop zijn ogen uit. In tegenstelling tot wat we bij Sophokles lezen, komt hij hierna niet tot rust, maar raast zijn furor verder. Hij vervloekt de natuur en meent door zijn gruweldaad te hebben getriomfeerd op het noodlot.

Oedipus wordt verbannen uit Thebe en zwerft rond tot hij uiteindelijk in de tempel van de Erinyen te Colonus arriveert. Koning Theseus van Athene beschermt hem, en hij wint ook de sympathie van de goden. Zijn zonen Eteocles en Polynices regeren inmiddels bij toerbeurt. Dit ontaardt in een machtsstrijd wanneer Eteocles de troon niet wil afstaan en Polynices in het buitenland bondgenoten tracht te zoeken om tegen Thebe op te trekken (Zeven tegen Thebe). Nu willen de Thebanen Oedipus maar wat graag terug. Creon en Eteocles proberen Oedipus te overreden terug te keren, maar deze weigert. Spoedig daarna probeert Polynices hetzelfde, eerst door overreding en later door geweld. Oedipus weigert terug te keren en vervloekt zijn zonen: mogen ze door elkaars hand in broederstrijd omkomen. Oedipus gaat vreedzaam heen, nu verzoend met de Erinyen die nu voor hem Eumeniden waren geworden.


De mythe van Oedipus, dus. Gestolen van Wikipedia, had ik nodig voor KCV.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 19 sep 2010 - 18:39:
(...)

De mythe van Oedipus, dus. Gestolen van Wikipedia, had ik nodig voor KCV.

Dat hij met z'n moeder zou trouwen was toch ook een deel van de voorspelling, of niet? :3

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 19 sep 2010 - 18:48:
(...)
Dat hij met z'n moeder zou trouwen was toch ook een deel van de voorspelling, of niet? :3

Ja, heb ik ook aangepast. (:
Ik lees altijd alles door, als ik het kopieer van Wikipedia. [meestal doe ik dat omdat ik te lui ben alles zelf te typen XD]

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 19 sep 2010 - 18:51:
(...)
Ja, heb ik ook aangepast. (:
Ik lees altijd alles door, als ik het kopieer van Wikipedia. [meestal doe ik dat omdat ik te lui ben alles zelf te typen XD]


Ik vind het fijn om een begin te hebben, daarom gebruik ik altijd wiki. Ik vind het lastig om zelf het begin te verzinnen.
Daarom schrijf ik ook wel vrij vaak SF's.

Ontopic;
Take a little look at the life of Miss Always Invisible
Look a little closer, I really really want you to put yourself in her shoes
Take another look at the face of Miss Always Invisible
Look a little harder and maybe then you will see why she waits for the day
When you'll ask her her name



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19