Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Baantje

Baantje

1 2
Conflate
Conflate

Conflate is offline

[519]
Conflate zei op 18 aug 2010 - 16:24:
Ik wil heel graag een baantje, gewoon om een beetje eigen geld te verdienen. Maar ik snap niet wat m'n pa heeft.

Ik: 'Papa, wat zou je ervan denken als ik een kranten- of folderbaantje zou nemen?'
Pa: 'Geen sprake van, hele huiskamer vol met kranten en bij folders moet je alles vouwen, echt NIÉT.'
Ik: 'ö'
Pa: 'Als je een baantje wilt ga je maar vakken vullen bij de C1000 ofzo.'
Ik: 'Daar moet je toch 16 voor zijn?'
Pa: -Kijkt me nadenkend aan-
Ik: -Kijk hem boos aan en loop de trap op-

Ik ga hier niet lopen klagen, maar ik wil gewoon weten nu wat jullie eerste baantje was. Kan ik misschien wel wat inspiratie uit halen.



Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 19 aug 2010 - 15:47:
Ik werk nu bij de plus, god, wat een apenpakje.

gheghe

Freaking
Freaking

Freaking is offline

[333]
Freaking zei op 19 aug 2010 - 15:54:
Mijn eerste baantje was een krantenwijk... Het lijkt leuk, totdat het regent, en jij je zeiknatte krantjes alsnog een brievenbus in moet proppen.
Daarna verschillende rozenkassen. Lijkt ook leuk, met bloemen werken, dat is het dus niet. Je zit onder de krassen, je moet snel werken, het is er stikheet, en het is een best eenzaam baantje... Je staat alleen in een paatje, en hebt niemand om mee te praten... Praat je alsnog, heb je gelijk een preek van hier tot en met Tokio. De radio zuigt meestal en sommige mensen zijn wel oke.
En nu werk ik bij de mcdonalds, omdat ik nog maar 15 ben, is het alleen nog maar schoonmaken, maar we hebben een onwijs leuk team, en met iets meer dan een maand ben ik 16, en dan mag ik kassa staan. Me likes

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 19 aug 2010 - 15:57:
Mijn eerste baantje was een krantenwijk... Het lijkt leuk, totdat het regent, en jij je zeiknatte krantjes alsnog een brievenbus in moet proppen.
Daarna verschillende rozenkassen. Lijkt ook leuk, met bloemen werken, dat is het dus niet. Je zit onder de krassen, je moet snel werken, het is er stikheet, en het is een best eenzaam baantje... Je staat alleen in een paatje, en hebt niemand om mee te praten... Praat je alsnog, heb je gelijk een preek van hier tot en met Tokio. De radio zuigt meestal en sommige mensen zijn wel oke.
En nu werk ik bij de mcdonalds, omdat ik nog maar 15 ben, is het alleen nog maar schoonmaken, maar we hebben een onwijs leuk team, en met iets meer dan een maand ben ik 16, en dan mag ik kassa staan. Me likes


en totdat je word aangevallen door een hond en door een tuin vol bijen moet lopen en totdat je fiets omvalt en je keihard onderuit gaat en je krantjes weer kan oprapen. Totdat het té warm is en totdat al je vrienden wat leuks gaan doen behalve jij, want jij moet krantjes doen.

Freaking
Freaking

Freaking is offline

[333]
Freaking zei op 19 aug 2010 - 17:31:
(...)

en totdat je word aangevallen door een hond en door een tuin vol bijen moet lopen en totdat je fiets omvalt en je keihard onderuit gaat en je krantjes weer kan oprapen. Totdat het té warm is en totdat al je vrienden wat leuks gaan doen behalve jij, want jij moet krantjes doen.


Jups. Daarom ben ik blij dat ik geen krantjes meer hoef te lopen



1 2