Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Verhuizen naar New York

Verhuizen naar New York

1 2 3 4
Blub
Blub

Blub is offline

[160]
Blub zei op 23 aug 2010 - 17:16:



Blub
Blub

Blub is offline

[160]
Blub zei op 30 aug 2010 - 15:36:
Nou, ten eerste woon ik niet eens meer in Nederland, ik woon nu dus in Spanje.
Ik weet nog niet wat ik wil, misschien terug naar Nederland, Amsterdam bijvoorbeeld, of naar een grote stad verhuizen zoals Malaga, Granada, Madrid... ik weet het nog niet.


Oehh vett, hoelang woon je daar dan?

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 30 aug 2010 - 15:42:
Nou, ten eerste woon ik niet eens meer in Nederland, ik woon nu dus in Spanje.
Ik weet nog niet wat ik wil, misschien terug naar Nederland, Amsterdam bijvoorbeeld, of naar een grote stad verhuizen zoals Malaga, Granada, Madrid... ik weet het nog niet.

Mag ik in je tuin wonen?

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 30 aug 2010 - 15:51:
Euh, ik woon nu drie jaar (en een maand en een paar weken en een paar dagen en een paar uren en etc.) in Spanje.
En ja, iedereen die wil mag in mijn tuin wonen. Plek zat.

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 30 aug 2010 - 15:53:
Euh, ik woon nu drie jaar (en een maand en een paar weken en een paar dagen en een paar uren en etc.) in Spanje.
En ja, iedereen die wil mag in mijn tuin wonen. Plek zat.

dankje, ik aanbid je nu. Amen.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 30 aug 2010 - 16:32:
(...)
dankje, ik aanbid je nu. Amen.
En nu mag je zelfs onder mijn bed wonen. :'

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 30 aug 2010 - 16:47:
(...)En nu mag je zelfs onder mijn bed wonen. :'

Nog beter , dankje. Nu aanbid ik je nog meeeer!

dit moet ik ff weten; hoe zijn de boys daaaar?

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 30 aug 2010 - 17:03:
(...)
Nog beter , dankje. Nu aanbid ik je nog meeeer!

dit moet ik ff weten; hoe zijn de boys daaaar?

Euh, nou, je hebt de keuze uit Spaanse, Engelse en Roemeense (ik heb al een Roemeen versleten, d'r was niks aan, dus die mag je overslaan. ^^)
De Engelse zijn meestal irritant en lelijk, tenzij ze al hun hele leven in Spanje wonen en zich gedragen als een Spanjaard.
De Spanjaarden zijn over het algemeen heel erg bruin, de helft van de mannelijke bevolking is heel erg dik en besteed meer aan eten dan aan meiden, dan heb je nog het soort dat meiden liever pest, en het soort dat piercings en tatoeages laat zetten in de hoop dat ze stoer gevonden worden...
Hm, sommige zijn wel knap... anderen weer niet. Het is dus eigenlijk net zoals in Nederland. ^^

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 30 aug 2010 - 17:05:
Amen.
Mis je NL?

haha, wat was er mis met de Roemeen?x]

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 30 aug 2010 - 17:09:
Mwa, soms wel. Ik mis sommige vrienden, wat familie... en nu mijn neefje terug is naar Nederland is het minder leuk hier omdat ik normaal gezien iedere dag met hem optrok.

Nou, die Roemeen was gewoon irritant. dus dat lag eigenlijk gewoon aan hem, niet aan het feit dat hij Roemeens was

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 30 aug 2010 - 17:10:
Mwa, soms wel. Ik mis sommige vrienden, wat familie... en nu mijn neefje terug is naar Nederland is het minder leuk hier omdat ik normaal gezien iedere dag met hem optrok.

Nou, die Roemeen was gewoon irritant. dus dat lag eigenlijk gewoon aan hem, niet aan het feit dat hij Roemeens was

haha, oke. Maar we gaan een beetje off-topic., dus kom je naar Off-topic?

Joke
Joke

Joke is offline

[15]
Joke zei op 2 sep 2010 - 23:24:
Ik wil zo graag een jaar naar de USA. Tussen 6 en uni. En ik ga in België studeren. Leuven. Tenzij een andere universiteit mijn studie wil gaan aanbieden. Maar 5 jaar Malta of Aken gaat me te ver. Terwijl een jaar Malta me wel leuk lijkt.



1 2 3 4