Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Hotties 3

Hotties 3

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20


Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 4 mei 2012 - 21:03:
"Ben zijn naam even kwijt" :'DD <3

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 4 mei 2012 - 21:19:
Hahaha, super, ik dacht dat iedereen dat meteen door zou hebben. Maar fijn dat ik jullie dan even aan het (glim)lachen heb kunnen brengen! Hihi! <3

Edit: Ik vind trouwens Bonnie Wright (Ginny Wemel) ook zo'n mooi meisje/vrouw. Haar haaaaaaaaar. <3 En zij is niet zo'n 'natural beauty' als Emma Watson ofzo, maar zij heeft echt zo'n karakterkopke. Ik vind haar zooo mooi, zucht. Ik snap echt niet waarom ze haar in de films altijd lieten overkomen alsof ze dagen niet geslapen had.

(Again, haar haaaaaar! Ik wil dat van mij echt ook rood/ros, asap. Nu nog mijn kapperangst overwinnen.)

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 4 mei 2012 - 21:32:
Zoals ik al eerder heb gezegd, vind ik Àstrid Bergès-Frisbey een prachtige vrouw. Just breathtaking.
Edit: Ik kan het niet bij één foto houden. (2) (3)
Vooral nummer drie vind ik eigenlijk zelf heel erg mooi.

Toen ik terug in dit topic ging kijken of ik dit inderdaad al eerder had gezegd, kwam ik het gesprek over dat Taylor Lautner op een lama lijkt tegen. XD

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 5 mei 2012 - 14:49:
Ik heb een tijdje geleden al een paar filmpjes van hem in een ander topic geplaatst, maar Tanner Patrick verdient ook in dit topic een plekje. Hij maakt zelfs Call me maybe (meer dan) draaglijk.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 12 mei 2012 - 16:45:
Omg - wauw. Dat ging er door mijn hoofd bij het zien van die Foto, xEmma. ^^" Niiice. <3
En oeh, Garrett Hedlund is inderdaad een serieuze hottie! Nom. ^-^

James Gaisford. Om nom nom. Hij speelt in fan filmpjes over The Hunger Games zowel Haymitch als Finnick. Finnick. <3

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 12 mei 2012 - 17:04:
Hij is zo'n mooie young Haymitch en Finncik en AAARGH. -love- <3 (tho, ik vond die Finnick-Annie serie bestwel disappointing.)

Diane Lane, toen ze nog jong was.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 12 mei 2012 - 17:16:
Omg - wauw. Dat ging er door mijn hoofd bij het zien van die Foto, xEmma. ^^" Niiice. <3
Hihi, ik heb nu geen flauw idee of je het over Tanner of Astrid hebt. _o_
Ik kan het me bij allebei wel voorstellen.

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 12 mei 2012 - 23:44:
James Gaisford. Om nom nom. Hij speelt in fan filmpjes over The Hunger Games zowel Haymitch als Finnick. Finnick. <3


Beste Vespertine,

Gelieve een waarschuwing te zetten alvorens dergelijke links op fora te zetten. Het verandert namelijk perfect functionerende personen in dit.

Groeten,

Carlina's onderbewustzijn aangezien Carlina is flauwgevallen door de overload van hottiness.


Oh my freaking gooood! There go my virtual panties *giggles*

Hoewel hij aan een ander fandom wordt gelinkt, komt hij in mijn ogen wel zeer dicht bij de perfecte Remus. Ik wil zijn foto afdrukken en in mijn agenda plakken. <3

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 13 mei 2012 - 11:34:
__o__ Hahaha. Het spijt me, ik zal in het vervolg een waarschuwing geven als er een risico is dat je dezelfde reactie gaat vertonen als ik, want ik was ook echt EXACT dat plaatjes. ^^"

@Emma: Ik bedoelde de jongen, maar dat meisje is echt onaards mooi o.o

Hij is zo'n mooie young Haymitch en Finncik en AAARGH. -love- <3 (tho, ik vond die Finnick-Annie serie bestwel disappointing.)

Ik vond die miniserie wel eens leuk om te zien! Alleen had ik er misschien wel meer van verwacht, maar ja. Dan vond ik denk ik de Haymitch-dinges ietsje meer teleurstellend, want ik had liever méér gezien. Er is véél meer informatie beschikbaar die ze kunnen gebruiken en waar ze vooral op focussen is wat gevecht. Nou.
Maar haaaa. Die acteur. <3 Trouwens, er zijn polls online over "Wie zou Finnick moeten spelen?" en de meeste stemmen gaan naar... Zac Efron. SERIOUSLY?! ZAC EFRON? Als er AL die hotties zijn om uit te kiezen?!
Ik ga stiekem zo teleurgesteld zijn met elke acteur die niét James Gaisford is. ^^" En hoewel ik hem misschien nét ietsje eerder als Haymitch zou casten, is mijn ideaal: Jake Abel als Haymitch en James Gaisford als Finnick.
Oh, hoewel. Ik denk dat met de juiste veranderingen aan het haar/de juiste houding/arrogantie/sexiness ze wel allebei voor elkaars rol kunnen doorgaan. Ehehe.

Now I'll just wait very patiently until fall 2013.
*afkickverschijnselen*

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 18 mei 2012 - 20:26:
Youtube-gozers zijn leuk. Sean Waldron
Maar dat is een kleine foto. Dus hier de video van Unsung. He's just waaaaay too charming with that look upon his face.
En zijn stem <3 mwihi.

Oh, en de muziekvideo die bij Wanna Believe van Katy McAllister hoort, waar je om de zoveel tijd even naar Sean kan staren *-*

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 18 mei 2012 - 21:36:
James Gaisford. Om nom nom. Hij speelt in fan filmpjes over The Hunger Games zowel Haymitch als Finnick. Finnick. <3

Mwiih

Ohja. Ohja. Ik heb gisteren eindelijk THG gezien, en en. Gale. Gosh <3

stiekem deed hij me ook steeds aan Blaine/Darren denken *le obsessed fangirl*

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 18 mei 2012 - 21:44:
Ik vind Liam helemaal niet zo knap?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 18 mei 2012 - 21:49:
Ik vind Liam helemaal niet zo knap?
Liam doet me een beetje aan een hond denken. Dunno why. Maar misschien ligt dat aan mij, aangezien ik ook al een lama in Taylor Lautner herken.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 19 mei 2012 - 12:39:
Ik vind Liam ook niet zo knap. Maar in de film als Gale vind ik hem wel woest aantrekkelijk. 8D Maakt dat sense?
Er is voor mij ook wel een verschil tussen knappe gasten en kerels die op een oer-manier heel appetijtelijk zijn. Feromonen die dan wild worden en dergelijke. ^^"

Ik vind het ook wel tof dat Gale niet prettypretty is, want dat maakt de film realistischer. Net zoals Katniss, die is supermooi maar niet op een duh-manier en daarom lijkt het voor mij echter. Ze lijkt meer op ons dan op de Olsen twins, bij wijze van spreken. ...of kraam ik nu onzin uit?


Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20