Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » fanfic moderators zijn zwaar gay?

fanfic moderators zijn zwaar gay?

1 2
rubenispro
rubenispro is offline

[13]
rubenispro zei op 27 aug 2010 - 14:08:
wazza,

hierbij een nieuw topic/poll
zijn fanfic mods gay?
A: ja, ze zijn zwaar gay
B: ja, ze zijn zwaar gay
C: ja, ze zijn driedubbel zwaar gay

Vrijheid van meningsuiting is de vrijheid van burgers om hun overtuigingen kenbaar te maken, zonder voor vervolging door de staat te hoeven vrezen.

De vrijheid van meningsuiting is o.a. verankerd in artikel 10 EVRM, artikel 19 IVBPR, artikel 7 Nederlandse Grondwet en artikelen 19 en 25 Belgische Grondwet.

Art. 7 lid 3 Grondwet verbiedt alle andere vormen van censuur.

ik heb de grondwet alvast met me mee,ik mag zeggen wat ik wil



Encore
Encore

Encore is offline

[247]
Encore zei op 27 aug 2010 - 14:10:
HAHAHHA,ik ga kapot xd

Blub
Blub

Blub is offline

[160]
Blub zei op 27 aug 2010 - 14:12:
Ruben toch, dat is niet zo netjes. :'(

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 27 aug 2010 - 14:20:
Ookal heb ik geen idee waar dit helemaal over gaat, ik wil toch even iets van mijn hart.

Je beweert nu dus dat je alles mag zeggen wat je wilt? Want dat zegt die wet. Dan kan ik jou ook eens iets vertellen, de wet bestaat niet alleen uit die wet. Want er zijn ook andere regels... En er zijn hier ook regels op het forum, en om het gezellig te houden kan niet alles gezegt en gedaan worden. De mods proberen het hier een beetje geordend en gezellig te houden, dus zijn ze alles behalve ''gay''.

Encore
Encore

Encore is offline

[247]
Encore zei op 27 aug 2010 - 14:21:
Ookal heb ik geen idee waar dit helemaal over gaat, ik wil toch even iets van mijn hart.

Je beweert nu dus dat je alles mag zeggen wat je wilt? Want dat zegt die wet. Dan kan ik jou ook eens iets vertellen, de wet bestaat niet alleen uit die wet. Want er zijn ook andere regels... En er zijn hier ook regels op het forum, en om het gezellig te houden kan niet alles gezegt en gedaan worden. De mods proberen het hier een beetje geordend en gezellig te houden, dus zijn ze alles behalve ''gay''.

Dude, chillax. Af en toe mag je eens lachen hoor, je hoeft niet 24/7 serieus zijn + ik denk niet dat er bij de regels staat dat je 'de mods niet gay mag noemen'.

Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 27 aug 2010 - 14:22:
Ookal heb ik geen idee waar dit helemaal over gaat, ik wil toch even iets van mijn hart.

Je beweert nu dus dat je alles mag zeggen wat je wilt? Want dat zegt die wet. Dan kan ik jou ook eens iets vertellen, de wet bestaat niet alleen uit die wet. Want er zijn ook andere regels... En er zijn hier ook regels op het forum, en om het gezellig te houden kan niet alles gezegt en gedaan worden. De mods proberen het hier een beetje geordend en gezellig te houden, dus zijn ze alles behalve ''gay''.

Idd O_o
@ degene die dit topic opende :Waarom zijn ze gay volgens jou O_o?

Blub
Blub

Blub is offline

[160]
Blub zei op 27 aug 2010 - 14:23:
(...)
Idd O_o
@ degene die dit topic opende :Waarom zijn ze gay volgens jou O_o?


Omdat hij vind dat je hier niks mag zeggen. (:

Ruben kalm,
Janaa wat brengt jou hier?

rubenispro
rubenispro is offline

[13]
rubenispro zei op 27 aug 2010 - 14:23:
Je beweert nu dus dat je alles mag zeggen wat je wilt? Want dat zegt die wet. Dan kan ik jou ook eens iets vertellen, de wet bestaat niet alleen uit die wet. Want er zijn ook andere regels... En er zijn hier ook regels op het forum, en om het gezellig te houden kan niet alles gezegt en gedaan worden. De mods proberen het hier een beetje geordend en gezellig te houden, dus zijn ze alles behalve ''gay''.

je zegt dus eigenlijk dat gays geen orde kunnen houden en niet gezellig zijn? jemig!

Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 27 aug 2010 - 14:26:
Je beweert nu dus dat je alles mag zeggen wat je wilt? Want dat zegt die wet. Dan kan ik jou ook eens iets vertellen, de wet bestaat niet alleen uit die wet. Want er zijn ook andere regels... En er zijn hier ook regels op het forum, en om het gezellig te houden kan niet alles gezegt en gedaan worden. De mods proberen het hier een beetje geordend en gezellig te houden, dus zijn ze alles behalve ''gay''.

je zegt dus eigenlijk dat gays geen orde kunnen houden en niet gezellig zijn? jemig!

Bijdehandje

Breezy
Breezy

Breezy is offline

[133]
Breezy zei op 27 aug 2010 - 14:29:
D. ze zijn ontelbaarveel zwaar gay omdat ze me forumban geven haha.

Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 27 aug 2010 - 14:31:
Dan heb jij schijnbaar iets misdaan ..

rubenispro
rubenispro is offline

[13]
rubenispro zei op 27 aug 2010 - 14:32:
meestal mag t niet als je iets misdaan hebt -nerdface- anders zou t wel goed zijn

Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 27 aug 2010 - 14:34:
meestal mag t niet als je iets misdaan hebt -nerdface- anders zou t wel goed zijn

Ik snap niks van jou O_o''

Encore
Encore

Encore is offline

[247]
Encore zei op 27 aug 2010 - 14:35:
(...)
Ik snap niks van jou O_o''

Lekker dom ben jij zeg

Breezy
Breezy

Breezy is offline

[133]
Breezy zei op 27 aug 2010 - 14:35:
Dan heb jij schijnbaar iets misdaan ..


Ik heb niks misdaan.
ik maakte maar 1 fxcking topic over dat het hier regende en vroeg waar het nogmeer regende.
oftewel, een forumban zonder reden.

Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 27 aug 2010 - 14:35:
(...)
Lekker dom ben jij zeg

Of jullie..



1 2