Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Ik zit vast

Ik zit vast

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 3 sep 2010 - 20:16:
Ik heb een probleempje...

Ik ben bezig met een fanfic (Problemen voor de Denali coven, over twilight voor de geïntresseerden ),
maar ik zit vast...
Ik bedoel, ik weet wel wat ik wil schrijven, maar het lukt gewoon niet...
Persoonlijk vind ik dat verschrikkelijk frustrerend

Wat doen jullie in zo een situatie?



Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 3 sep 2010 - 20:18:
Uh. Gewoon, een nieuw bestand openen en zomaar wat opschrijven (kan een dialoog zijn, of soms zelfs een heel verhaal), om als het ware alle rotzooi uit je hoofd te halen zodat je weer verder kan gaan met het schrijven.
Of het werk even laten liggen en het later weer eens oppakken.

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 3 sep 2010 - 20:24:
Ja, maar ik weet wat ik wil typen, maar iedere keer dat ik probeer lukt het gewoon niet... ik begin, maar na een paar minuten merk ik dat het niet goed is of blokeer ik gewoon...

NovaFlowne
NovaFlowne

NovaFlowne is offline

[1453]
NovaFlowne zei op 3 sep 2010 - 20:27:
Ehm. Blijf gewoon alles schrijven wat er in je opkomt en alles opslaan, ook al vind je het op dat moment niets, niet verwijderen! Lees het na een uurtje terug, ofzo, en dan schieten er altijd een hoop dingen te binnen die je kan aanpassen of er bij kunt schrijven.
Zo gaat het bij mij heel vaak.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 3 sep 2010 - 20:28:
Ehm. Blijf gewoon alles schrijven wat er in je opkomt en alles opslaan, ook al vind je het op dat moment niets, niet verwijderen! Lees het na een uurtje terug, ofzo, en dan schieten er altijd een hoop dingen te binnen die je kan aanpassen of er bij kunt schrijven.
Zo gaat het bij mij heel vaak.

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 3 sep 2010 - 22:05:
Ga naar buiten, lees wat andere boeken en verhalen. Vandaag in de bios, ik liep vast met mn verhaal. WOESJH, TRAILER, DANIQUE HEEFT INSPIRATIE. succes ermee

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 3 sep 2010 - 22:09:
Ach ja, ik zeg maar niks. Ik schrijf alleen als ik moet, voor een wedstrijd ofzo. Voor de rest heb ik al een jaar een blokkering in m'n hoofd...

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 4 sep 2010 - 13:46:
Okay
bedankt iedereen
ik heb net terug inspiratie gekregen

jullie tips helpen echt
XxX
Pauline