Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Rijbewijs

Rijbewijs

1 2 3 4
missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 6 sep 2010 - 10:55:
Hé peeps,,

Ik ga binnenkort rijlessen nemen en ik ben benieuwd waar de mensen die achttien zijn of zijn geweest hebben gereden.

Bevelen jullie een bedrijf aan of keuren jullie er eentje af?

En hoe was jouw rijervaring? Had je veel lessen nodig of was je een snelle leerling? En hoe ging je theorieexamen?



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 17 okt 2010 - 21:59:
You can do it<3

DreamWriter
DreamWriter

DreamWriter is offline

[395]
DreamWriter zei op 18 okt 2010 - 12:26:
Ik begin volgende week dinsdag met theorie. ^^
En en en. Ik kan al rijden. Ik rij altijd toertjes op ons erf. Dat is groot, en met veel bochtjes, en dus moet ik veel schakelen en en en.
Ook met de tractor. *trots*

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 7 nov 2010 - 19:48:
Kheb al twee weken mijn Theorie binnen!! In een keer gehaald, ik vind het echt knap van mezelf!! En nu maar hopen dat 3december alles helemaal goed gaat en ik legaal de weg onveilig mag maken..!!!

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 7 nov 2010 - 19:48:
@Angela: Gefeliciteerd! ;D

Pricyxxx
Pricyxxx

Pricyxxx is offline

[13]
Pricyxxx zei op 13 nov 2010 - 18:43:
sucses =D

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 13 nov 2010 - 19:57:
heel veel succes op 3dec. je kunt het

LxKaulitz
LxKaulitz is offline

[3065]
LxKaulitz zei op 15 nov 2010 - 21:20:
whaha 2x gezakt hiero voor m'n theorie.

(: als ik 'm haal mag ik afrijden.

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 16 nov 2010 - 23:29:
Oke nou sterkte met je theorie dan. Kheb as donderdag mijn TTT (TussenTijdseToets) en ben benieuwd hoe deze gaat

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 17 nov 2010 - 12:59:
Ghehe, sterkte

Weet je, als í­ik achter het stuur ga zitten, dan eindigt de auto als een propje en ik als een lijkje. Ik kan al niet eens normaal in de botsautotjes zonder wat te kneuzen

Daarom ben ik blij dat ik nog te jong ben voor een auto x3

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 19 nov 2010 - 7:15:
Gisteren mijn TTT gehad en kheb vrijstelling gekregen voor bijzondere verrichtingen (stopopdracht, parkeren en keren). Kben echt blij!! Tging heel goed en zo als het ook zo gaat op mijn examen ben ik geslaagd!!! Kan niet wachten tot 3 december!! (a)

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 19 nov 2010 - 21:27:
Is het niet handig als je parkeren wel zou moeten kunnen? of ligt dat aan mij?

Niet kwaad bedoel voor jouw hoor, ik heb hartstikke blij voor je dat je er vrijstelling van hebt, maar ik vroeg het me gewoon af

Alonso
Alonso is offline

[1]
Alonso zei op 19 nov 2010 - 22:38:
Lijkt mij ook handig als je kan parkeren maar meestal is er en goeie reden voor een vrijstelling.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 20 nov 2010 - 11:34:
Apfoe, ik rijd al van mn zeventiende -meer dan drie jaar dus, sinds zomer 2007, met mama als begeleider- en ik voel me zo ouuuuud x)
Maar het is zo'n vrijheid, serieus. Ik raad iedereen aan om dat papiertje zo snel mogelijk te halen, achteraf weet je niet meer hoe je het zo lang hebt overleefd zonder!
Tip voor wie z'n praktijk moet afleggen: zorg dat je genoeg oefening hebt gehad. De meeste mensen die zakken voor de praktijk zijn gewoon bloednerveus en maken stomme fouten.

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 24 nov 2010 - 23:01:
Nou weetje die vrijstelling is wel lekker. Tuurlijk moet je een stopopdracht kunnen doen, moet je kunnen parkeren en keren, maar ik heb nu (denk ik) het geluk dat ze bij mijn examen alleen nog op het rijden te hoeven letten. Dus geen keren of parkeren meer. Maar eigenlijk waren dat ook wel dingen die ik wel leuk vond om te doen. Eerst niet, maar naarmate het beter ging vond ik het steeds leuker om te doen.
Nog een week wachten en hopen dat het niet sneeuwt en dan ga ik afrijden!! Kben wel zenuwachtig tegen de tijd dat ik mijn examen heb, maar kvrees er niet voor. Ik weet dat ik wel aardig kan autorijden en dat ik dat pasje gewoon moet bemachtigen, het liefste in 1 keer..

Klaathetjullieweten!!

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 25 nov 2010 - 13:30:
Oeeh, Angie, je kunt het!

@Do; hm, ja, mijn ma zegt dat de beste diploma die je ooit kunt krijgen je rijbewijs is. *knikt*



1 2 3 4