Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 92

Offtopic 92

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 7 sep 2010 - 21:13:
Bodine, Mariella, Doos, Danique, Marit en Mascha pletten Bill.
<3

Bodine, Danique, Mariella, Doos en Mascha zijn eigenlijk één persoon . Dus we zijn heel dik, en we kunnen dus makkelijk iemand pletten, dus ziehier; onze plet-Bill-actie! BAM.

ja, Bill lijkt een beetje om Micheal Jackson op dat lame plaatje x]

DEEL 2,
hier is hij net geplet, nu lijkt hij niet op Micheal Jackson, maar op een vrouw
Hehe, we zijn geweldig x]



Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 8 sep 2010 - 20:55:
dat is het juist, ik wil niet in een grote groep. Ik heb wel eens in een grote groep gezeten, maaar ik voel me er nooit in thuis. Maar toch, Dankje <3

Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 8 sep 2010 - 20:57:
Ik weet niet eens hoe dat is in een grote groep zitten.
De enige keer dat ik het gevoel had dat mensen me echt mochten was in frankrijk op de camping deze zomer. Oohgod wat mis ik dat <3

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 8 sep 2010 - 20:58:
Neem anders een schrijfblok mee, en -alweer/nog steeds- je mp3, zoek een leeg tafeltje in de cantine en ga elke pauze schrijven. Ik weet niet of je al -veel- schrijft, maar ik doe het wel altijd, het lucht echt op. Als je echt geen gezelschap wil, kun je er ook een boek van één of ander moeilijk vak boven leggen, dan denkt de meerderheid van de mensen dat je huiswerk aan het maken bent en storen ze je wss niet.
Euhm. Euhm. Ik heb niet zoveel ideeën, maar, misschien heb je er iets aan?

EDIT; je kunt ook aan FanFic/andere leuke dingen die gaan gebeuren denken. Want het helpt wel om je op iets leuks te verheugen, dan heft de lol de eenzaamheid een beetje op, omdat de voorpret je gezelschap houdt.

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 8 sep 2010 - 20:59:
@Bodine, hehe ik heb mijn iPod die heilig voor me is, muziek is mijn leven :3. Dat heb ik nou ook, ik kan wel naar groepjes gaan, maar ik voel me er niet thuis. Dat van de leraren zal ik proberen ^^. Dankje, ik heb wel wat aan deze dingen :3.

aah, dankje. Ik ben er ook altijd voor jullie! <3

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 8 sep 2010 - 20:59:
@Danique Ehm, wat Bodine dus zegt x']
En nou als het echt echt echt niet meer gaat, kan je jezelf ook in het toilet opsluiten. Maar dat is meer een noodoptie
*Hug*

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 8 sep 2010 - 21:00:
Ik weet niet eens hoe dat is in een grote groep zitten.
De enige keer dat ik het gevoel had dat mensen me echt mochten was in frankrijk op de camping deze zomer. Oohgod wat mis ik dat <3

Ik had dat in Turkije, ze gingen gwn met me om enzo. Ik mis die mensen zo zo zo erg , ik heb dagen gehuild na de vakantie omdat ik gwn wist dat ik niet zulke vrienden zou hebben op school, in de vakantie durfde ik gewoon niet in mijn eentje naar het winkelcentrum, bang om nageroepen te worden.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 8 sep 2010 - 21:01:
Oh, of, Danique, wanneer heb je pauze? Want er zijn meerdere hier die volgens mij niet zoveel gezelschap hebben in de pauze, dus als we nummers uitwisselen kunnen we smsen. Dan zijn we samen eenzaam, en dan zijn we niet meer eenzaam. :"D

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 8 sep 2010 - 21:02:
@Danique: That sucks D:
Misschien inderdaad naar een docent doen en dus doen alsof je het niet snapt? Want dan kan inderdaad snel een halve pauze voorbij zijn. Vorig jaar bleef ik ook meestal, met een paar mensen. Maar dat was meer omdat we dat gezellig vonden ;x
Of dus inderdaad je MP3/MP4 meenemen, want dan hoor je ze niet. Toen ik vorig jaar gepest werd, zette ik mijn muziek ook altijd heel hard op. Misschien helpt dat ook wel bij jou?
En nouja, ik weet niet echt hoe ik moet helpen daarmee..
Maar je kan hier altijd je hart luchten. <3
En jij bent cool.<3

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 8 sep 2010 - 21:02:
*hugt Danique*
Wat ongelooflijk kut voor je<'3
Ik had vroeger altijd tijdelijke vrienden. Ik beschouwde ze als echte vrienden, dacht dat ze dat waren, maar na een tijdje kwam ik erachter dat dat toch niet zo was en dan kreeg ik spontaan weer nieuwe vrienden. Maar het waren altijd oppervlakkige vrienden, gewoon mensen om de pauzes mee door te brengen. Niet mensen om geheimen mee te delen.
Per ongeluk 'ontdekte' ik dat een meisje die ik daarvoor amper had gesproken, ongelooflijk aardig was en tot op de dag van vandaag zijn we enorm goede vrienden. Ik heb mijn draai gevonden, heb veel vrienden die ik vertrouw [met een deel was ik eerder al bevriend, maar toen werkte het gewoon niet :s].
Wat ik wil zeggen, misschien moet je eens naar andere mensen kijken. Misschien schuilt in het meisje/de jongen waar je het nooit van verwachtte wel een heel goede vriend/vriendin.


Anders kom je gewoon bij mij naar school ^^

Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 8 sep 2010 - 21:02:
@ bodine ;Yaah goedplan ;3
Ikdoemee;3

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 8 sep 2010 - 21:02:
@Danique&Pris Buh ik wou dat ik jullie nu zo erg dood kon huggen <3 Jullie zijn zo uber awesome, waarom ziet niemand dat op jullie school. :x

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 8 sep 2010 - 21:02:
@Bodine, dat schrijven vind ik zo'n geniaal idee! Ik ben er ook altijd in de les mee bezig, enz. enz. Ik HOU van schrijven, voor mij is het een escape van de echte wereld.

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 8 sep 2010 - 21:03:
@Danique&Pris Buh ik wou dat ik jullie nu zo erg dood kon huggen <3 Jullie zijn zo uber awesome, waarom ziet niemand dat op jullie school. :x

Ik wou dat ik jou ook dood kon huggen, want je bent lief, net als iedereen hier :3

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 8 sep 2010 - 21:03:
OF we schrijven elkaar brieven in de pauze. En dan sturen we die op, en dan lezen we die in andere pauzes op andere dagen en dan zijn we ook niet eenzaam. :3 Want dan hebben we penvriendinnetjes.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 8 sep 2010 - 21:04:
Misschien is nummers uitwisselen trouwens inderdaad een leuk idee? ^^
smsverslaafd.

En brieven schrijven is ook leuk. Heeel leuk <3



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20