Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Schrijver ID's » Torresss' schrijvers ID.

Torresss' schrijvers ID.

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 11 sep 2010 - 19:16:
Naam: Danique.
Leeftijd: 13
Foto: Klik x)


Actief
Far Away From Home
Sophie word mishandeld door haar vader. Als ze er niet meer tegen kan, loopt ze weg. Ze komt ergens in een steegje terecht, in de hitte. Er kan van alles met haar gebeuren, er lopen rare mensen rond 's nachts. Als Fernando Torres een kortere weg naar huis zoekt, gaat hij door het steegje heen. Daar komt hij Sophie tegen, hij heeft een gevoel dat hij nog nooit gehad heeft. Het gevoel dat hij haar moet helpen, hij doet wat zijn hart zegt. Als hij echt verliefd op haar word, beginnen de problemen echt. Zoiets heeft hij nog nooit voor iemand gevoeld. Een verhaal over verboden liefde, pijn -fysiek en mentaal-, en vertrouwen.
Far Away From Home'

Breakaway
Lucy heeft problemen thuis, ze kan niets anders dan ruzie maken met haar ouders. Haar ouders besluiten haar naar een opvangkamp te sturen, genaamd Salida Del Sol. Daar zit ze met meer ' ongehoorzame' tieners, ze ontmoet een jongen, Brandon. Ze word vrienden met hem, maar weet niet of ze wat voor hem voelt. Ze weet wel dat ze wat voor Fernando voelt, die ze elke ochtend ziet. Iedere ochtend is ze met hem in het park, ze weet niet wie het is. Ze houdt van hem op elke manier. Als ze erachter komt wie hij is, vallen alle puzzelstukjes op zijn plaats. Hij zorgt ervoor dat ze zich goed voelt, hij zorgt ervoor dat ze de hele dag lacht. Het kamp is voorbij, de oude Lucy komt weer terug. Met een reden, ze wilt terug naar het kamp. Zou Fernando haar herkennen?
Breakaway'


Pauze
No One Loves Me
Sara, een meisje die wat problemen gehad heeft, wat mensen kwijtgeraakt is en daarmee haar leven kapot gemaakt heeft. Iedereen negeert haar, iedereen. Ze heeft fouten gemaakt, zoals ieder mens, maar verdiend ze dit? Als ze kaartjes voor een wedstrijd van FC Liverpool vind, mist ze de laatste bus. Dat word de hele nacht wachten, of niet? Ze komt Fernando tegen, die erop stond haar naar huis te brengen. Als ze thuis komt lijkt alles een droom geweest te zijn, ze valt in hetzelfde zwarte gat. Een verhaal over liefde, en vooral heel veel verdriet.
No One Loves Me


Upcoming
What She Can't Get
De eerste voorbereidingen voor het WK worden uitgevoerd. Jesíºs Navas, Sergio Ramos en Iker Casillas vallen allemaal op hetzelfde meisje, genaamd [...]. Ze is de dochter van de coach, ze is beeldschoon. Ze komt kijken bij wedstrijden en trainingen, met een reden. Ze is verliefd op David Villa, ze vind de aandacht van de rest van het team geweldig. Ze is vrienden met Fernando Torres, die het van beide kanten hoort, het team en haar. Fernando weet dat dit iedereen pijn gaat doen, hij durft [...] niet te vertellen dat David haar niet leuk vind. [...] denkt dat David haar leuk vind, maar David merkt niets en kijkt alleen naar Olalla, Fernando's vriendin . Jesíºs, Sergio en Iker hebben constant discussies, voor wie komt ze steeds kijken? David weet hoe slecht het gaat tussen Olalla en Fernando, hij wilt niet verliefd zijn op Fernando's vriendin. Liefde komt met toeval en valt niet uit te schakelen. Een verhaal uit verschillende oogpunten. Een strijd tussen liefde, geluk, tranen en vriendschap.





xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 11 sep 2010 - 19:24:
<3 ik ga er eens een paar lezen!

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 25 okt 2010 - 16:43:
No One Loves Me op Pauze i.v.m. weinig tijd en het Upcoming verhaal ^^ - zodat ik daar ook nog wat tijd voor heb-