Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Personages

Personages

1 2 3 4
xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 11 sep 2010 - 22:46:
Nou ik ben bezig met een verhaal! :'D. en ja ik kan wel personages gebruiken.


:3 als jij nou dit lieve ding voor me in wilt vullen krijg je een virtuele Huggies

Naam:
Bijnaam[nietverplicht]:
Achternaam:
Leeftijd:
Foto[uiterlijkbeschrijvenmag:
Karakter:
Geaardheid:
Familie:
Hobby's:
Extra:



Arigato <3

bedankt voor de personages ik zou ervoorzorgen dat ze erinkomen ;]!



xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 11 sep 2010 - 23:54:
Thankyou Kay<3 Ilove you personage

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 12 sep 2010 - 12:31:
*kuch* Dubbelpost maar :3 heb ze eigenlijk wel nodig :'p anders kan ik niet verder...

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 12 sep 2010 - 12:38:
Oh, ik ga er nu een maken. ^^

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 12 sep 2010 - 12:43:
arigato!!! elise

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 12 sep 2010 - 12:57:
Naam: Carli
Achternaam: Jones
Leeftijd: 19
Uiterlijk: heeft altijd wel een beetje make-up op, maar niet overdreven veel. Geen tatoeages en ook geen piercings - behalve een paar gaatjes in haar oor. Haar haren heeft ze meestal los of opgestoken in een knot. Ze gaat het huis uit in een simpele spijkerbroek en een hemdje of t-shirt, het maakt haar niet echt uit, zolang het maar lekker zit.
Karakter: ze is geen ingewikkeld tiepje en reageert overal rustig op. Denkt niet te lang na over dingen - vandaar haar motto; 'niet denken, maar doen'. Is niet verlegen, maar wil ook zeker niet in de spotlights staan en heeft ook geen grote mond, ze zal echter wel opkomen voor vrienden als dat nodig is.
Geaardheid: hetero.
Familie: ze opgegroeid in een normaal gezin met een vader en een moeder, en een twee jaar oudere zus. Heeft geen problemen met haar ouders of zus, maar is blij als ze zonder hen op stap kan, want ze is het zat om al 19 jaar met hen samen te wonen (haar zus is het huis al uit, Carli staat op het punt om op zichzelf te gaan wonen).
Hobby's: lezen, muziek luisteren, wandelen, winkelen, geinen met haar vrienden en fotograferen.
Extra: wil later een fotografe worden en verlaat het huis daarom bijna nooit als ze geen camera op zak heeft.

Foto.

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 12 sep 2010 - 13:02:
Dankjewel Elise!!! ze is echt awsome. Jongens mag ook :3 en je hoef er niet persee 1 te maken je mag er ook meerdere als je verveeld.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 12 sep 2010 - 13:04:
Oeh, het is ook leuk om jongens te maken... alleen kan ik nooit goede foto's vinden. x'D
Als je een jongen wilt en je vindt een leuke foto, dan mag je de link hier plaatsen en maak ik er een personage van.

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 12 sep 2010 - 13:05:
Oeh, het is ook leuk om jongens te maken... alleen kan ik nooit goede foto's vinden. x'D
Als je een jongen wilt en je vindt een leuke foto, dan mag je de link hier plaatsen en maak ik er een personage van.


Oeeh ja ik ga zoeken!

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 12 sep 2010 - 13:06:
Doe dat. ^^

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 12 sep 2010 - 13:12:
Klik! daar is die ;']

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 12 sep 2010 - 13:15:
Maakt leeftijd iets uit? ^^

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 12 sep 2010 - 13:17:
Klik! daar is die ;']
Oh, cuwl. Ik ga even nadenken over hoe hij heet. ;'P

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 12 sep 2010 - 13:22:
Maakt leeftijd iets uit? ^^

Maak niet uit :'] ja ma niet dat hij/zij 30 is ofzo >< of in de 40

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 12 sep 2010 - 13:31:
Naam: Damen
Achternaam: Lee
Leeftijd: 18
Uiterlijk: hij verandert zijn haar vaak, met verschillende kleuren en haarstijlen, en gooit zijn haar ook iedere dag vol met een pot gel zodat alles goed op zijn plaats blijft. Heeft geen piercings of tatoeages, maar wil wel ooit een tatoeage of een piercing laten zetten.
Karakter: is nogal ijdel en kan er niet tegen als iemand commentaar heeft op zijn uiterlijk. Opbouwend kritiek kan hij nog wel handelen, maar ook dat heeft hij liever niet. Verder heeft hij nogal een wild karakter en houdt hij er niet van om stil te zitten en niets te doen, hij gaat liever op onderzoek uit.
Geaardheid: hetero.
Familie: woont in huis met zijn vader en jongere zusje, zijn moeder is bij ze weggegaan nadat ze een andere man vond. Hij kan goed opschieten met zijn pa en zusje en kan niet zonder ze, vandaar dat hij nog bij ze in huis woont.
Hobby's: zich nieuwe haarstijlen aanmeten, met zijn vrienden op stap gaan, foto's van zichzelf laten maken en die op het internet verspreiden en flirten.
Extra: niemand van zijn vrienden weet dat het een droom van hem is om een model te worden en dit houdt hij angstvallig geheim, omdat hij bang is dat ze hem uit zullen lachen.

Zo. x)

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 12 sep 2010 - 13:35:
Dankjewel <3



1 2 3 4