Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » NaNoWriMo

NaNoWriMo

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 3 okt 2010 - 19:22:
National Novel Writing Month, kortweg NaNoWriMo.
Van één tot dertig november 50.000 woorden schrijven. Wie der FanFicers gaat de uitdaging aan?
NaNoWriMo

WriMo's:
Daniëlle Daantje
Danique Torresss
Dorien
Elise Eliros
Julia Julianus
Kayley Floodlight
Mascha Neversay
Nicole Kol
Rianne
Tessa xNana

Dit is niet enkel voor de deelnemers, maar ook zij die mentaal willen steunen. ^^



Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 10 okt 2010 - 15:29:
@Suuk; schrijf het idee stap voor stap uit, dan kom je niet vast te zitten. En wat Kay dus al zei ja, met meerdere verhalen erin stoppen zodat het niet slaapverwekkend wordt en er vaart in blijft zitten.

Ik weet nu bijna zeker dat ik voor mijn tweede idee ga - mijn derde, vierde en vijfde idee heb ik al niet eens meer opgeschreven, dus daar hoef ik niet uit te kiezen.
Ik heb nu wel al een beschrijving voor de wereld zelf waarin het verhaal zich afspeelt, maar ik weet nog niet wat het echte verhaal wordt; ik heb namelijk meerdere ideeën.
In idee een is de MFC onschuldig, in idee twee hoort ze bij de groep rebellen en doet ze zich voor als onschuldige en in idee drie is ze een slaaf.
Idee een en twee zijn waarschijnlijk het beste, omdat ik me haar niet kan voorstellen als een slaaf - ze was al lang ontsnapt -, maar ja, dan moet ik nog kiezen uit een of twee.

Oh, god, ik praat weer eens tegen mezelf, sorry, ik ga wel verder in mijn hoofd, ik verveel jullie hier nog mee. x'D

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 10 okt 2010 - 15:31:
@Elise; doe het allebei ^^?
Eerst is ze een slaaf, dan vecht ze zich vrij, dan is ze eerst onschuldig, tot ze langzamerhand overtuigd wordt van de badside en zich bij hun aansluit. Maar omdat ze eerst écht onschuldig was, is het makkelijk om voor onschuldig door te blijven gaan.
Okee, vergeet het maar.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 10 okt 2010 - 15:44:
@Bo; nee, want ze kan nooit écht onschuldig zijn; ze haat mensen namelijk.
Maar, ik bedoel meer onschuldig als in dat ze zich gedeisd houdt en wél onder de mensen leeft maar niet echt met hun omgaat.

In die wereld heb je namelijk twee groepen; mensen en freaks. De mensen bestaan dan weer uit de corrupte kant, die de freaks uit de weg willen ruimen; en de goede kant, die vinden dat freaks net zo goed mensen zijn (dat zijn ze eigenlijk ook, maar dat weten ze niet).
Dan heb je weer de freaks die bestaan uit; de nomaden, ze trekken rond en proberen uit de buurt van de mensen te blijven; de rebellen, die zich bezig houden met het uitroeien van mensen om zo de wereld over te nemen; en de sluipers, die onder de mensen leven en zich voordoen als gewone mensen.

Nu is het probleem dus dat mijn MFC ooit ergens mijn MMC moet ontmoeten, hij is een mens, hij hoort bij de corrupte kant (ofwel zijn ouders, hij niet zozeer, hij is gewoon corrupt opgevoed). Als ze bij de nomaden hoort, moet ze hem ontmoeten als de groep nomaden wordt uitgemoord (daar moet hij dus bij zijn); hoort ze bij de rebellen, dan moet ze hem ontmoeten als ze óf wordt opgepakt of als ze voor spion speelt; als ze een sluiper is dan weet ik niet hoe dat gaat lopen.

See, ik weet niet wí¡t er moeilijk aan is om hier iets uit te kiezen, maar ik vind het wel moeilijk.

En, ik denk trouwens dat ze niet echt onschuldig-onschuldig kan zijn, omdat ze van nature een kwaadaardige manier van doen en laten heeft (ze heeft dan wel geen emoties, maar ze steelt vrijwel altijd de wat duivelse emoties van anderen, de zachtaardigen - zoals liefde, vergeving en dat soort dingen - laat ze vaak links liggen).

Bagger, ik maak het alsmaar gecompliceerder voor mezelf, terwijl het eigenlijk helemaal niet zo gecompliceerd is.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 10 okt 2010 - 15:47:
Maar het klinkt wel echt heeeel cuwl. o.o

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 10 okt 2010 - 15:50:
Senk joe. ^^
Jij doet niet mee, toch? Je zou eigenlijk wel moeten meedoen. :'

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 10 okt 2010 - 15:54:
Nee, ik doe niet mee.
Wieso?

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 10 okt 2010 - 15:56:
Het klinkt echt heel cool, Elise.
Ik zou "gewoon" kiezen wat je het leukst vindt om te schrijven (:
[/of je moet het allebei even leuk vinden, dan helpt dit niet x'D]

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 10 okt 2010 - 16:02:
BOOO, gewoon meedoen! Like, dat is leuk, want dan, weet ik niet, maar het is gewoon cuwl als jij ook meedoet. :'

@Juul; n'awh, thanksies! En, ja, ik vind het allebei even leuk, dat maakt het nou zo moeilijk. x'D
Hoe staat jouw plot er eigenlijk voor? Heb je het al helemaal uitgewerkt?omgomgomg, heb je Down nou al gezien? *kwijl*

Damn, ik heb nu ook nog eens moeite met het vinden voor een naam van mijn twee MC's. Ze moeten allebei een gewone naam hebben, maar niks past echt bij ze.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 10 okt 2010 - 16:05:
@Elise; ja maar ik red dat niet met school man. o.o

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 10 okt 2010 - 16:07:
Wie zegt dat ik het red met school? x'D
Ik doe gewoon mee, ik zie wel hoe ver ik kom.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 10 okt 2010 - 16:07:
@Elise: JA MAN. DOWN IS VET AWESOME<3 Ik zag één keer mijn haar heel snelv oorbij gaan. maar dat ziet verder niemand *haha*
Nmz, dat maakt het idd wel moeilijk. ;x
En namen zijn altijd lastig.
[http://www.behindthename.com/random/ misschien werkt het ;x]
En ik ben nog bezig aan mijn plot (:
't zit iig al in mijn hoofd.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 10 okt 2010 - 16:17:
@Juul; omg, hoe cuwl!
En, ja, maar ik maak het mezelf altijd moeilijk, dat is gewoon een tic of zo. *kuch*
Hm-hm... namen zijn inderdaad lastig.
Ik zal eens kijken, grazie. ^^
Waar ging jouw plot nou ook al weer over?

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 10 okt 2010 - 16:19:
@Elise:
Oorlog, schot door je slaapkamerraam, geraakt worden, dagenlang onder je bed liggen met enkel en alleen je gedachten, wachtend tot ze je vinden.
Dat is basically het idee. Ik weet niet of ik het kan, but it's worth trying (:

Dat dus (:

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 10 okt 2010 - 16:26:
Eeuh, oké. Klinkt cuwl! :'3

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 10 okt 2010 - 18:39:
(...)

Ik wou bijna zeggen wie begint er nou ook met een B ma je bedoelde Bill.
ik had ook een cool idee

een meisje krijgt met Tom einde. grapje nee
opnieuw
een meisje krijgt met Tom en ja leuk leuk enzo
dan gaat hij een keer met haar mee na huis. en dan ontmoet
hij haar moeder. en die moeder is zegma echt een versierder..
hij word dan verliefd op die moeder en dan krijgt hij soort affaire
met die moeder O__O! ma ik kan geen 1 verhaal vast houden
dus zei kay dat ik meerdere verhalen erin moet stoppen want
dan hoef ik niet telkens bij de zelfde >_< lopen hangen.
ma weetnogniet of ik het doe.

Ik!Ik!Ik ben die moeder!

Oh, werd er niet naar een rol gevraagd? [a]



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20