Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » Dark Age Special: Elemental Outburst (Inschrijftopic)

Dark Age Special: Elemental Outburst (Inschrijftopic)

1 2 3
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 5 okt 2010 - 9:57:
Vier elementen, één wereld. Vrede was er een hele lange tijd. De naties probeerden zich zo min mogelijk met elkaars bewind te moeien. Ze richtten zich op het onderwijs en de ontwikkeling van hun jongelingen, zij die gezegend waren met het element.
Ze woonden ver genoeg van elkaar. De Waternatie bevond zich op de polen, de Aardenatie in gebergten, de Luchtnatie in het verre Oosten, en de Vuurnatie op de Vulkanische Eilanden. Het gemene vasteland werd gebruikt als oefenarena en als marktplaats, en er was niemand die ontevreden was met hoe de wereld draaide.
Of zo leek het toch. De Vuurnatie, machtsbewust van nature, wilde veel meer macht. Wereldheerschappij werd hun streefdoel, de trainingen werden zwaarder. De nieuwe Vuurtovenaars moesten zo sterk mogelijk worden.
Vijf jaar na de eerste ideeën van een nieuwe wereld, waarin de Vuurnatie de macht in handen zou hebben, kwam de eerste slag. De culturele hoofdstad op het platteland werd omver geblazen door bollen van vuur, lijkende op meteoren. De Vuurmeester startte zo de oorlog, die zou gekenmerkt worden door de naam ‘Elemental Outburst’.


Welkom bij het vijfde potje Dark Age op dit forum. Dit potje is een special, maar daar lezen jullie zo wel meer over.Dit is het inschrijftopic, lees het regeltopic om een beetje een beter idee te krijgen van hoe het spel verloopt.
Wil je meedoen, zeg dat dan even in een post. Als er twaalf mensen zijn, kunnen we van start gaan. Zestien kan ook.

Deelnemers:
1. xNadezhda
2. missxangel
3. neversay
4. MoonRocker
5. Bodine
6. NaNaa
7. realMe
8. xDevilBitch
9. KolaLollie
10. Eliros
11. Lipsy
12. MyReflection

Dit potje is een special, zoals jullie allemaal wel zullen door hebben na de titel. Nu leg ik uit wat er zo speciaal aan is.
Ten eerste is het niet goodside tegen badside. De deelnemers worden onderverdeeld in vier groepen, naar de vier naties. Elke groep zal een special hebben, en nog een speciale kracht die ik er aan toegevoegd heb.
Water: Water is immuun voor vuur. Dat wilt zeggen dat mensen van de waterstam niet geluncht kunnen worden. De scan van de Spion werkt wel.
Aarde: Een Aardetovenaar (Dus niet de Aardemeester, die al een special is) mag op een dag naar keuze een persoon naar keuze aanduiden, en diens kracht voor die dag stelen. Kiest men een gewone Tovenaar, dan is dat pech. Van de waterstam kan wel de bescherming voor de vuurstam gebruikt worden. De persoon van wie de kracht 'gestolen' wordt, weet niet dat zijn kracht die dag niet werkt.
Vuur: Is de badside, en heeft zodoende geen bijkomende bijzonderheden.
Lucht: De Luchtmeester (Waarzegger) mag contact opnemen met een Luchttovenaar, als hij die gescand heeft.

Verder kan maar één Natie winnen. Het is dus de bedoeling dat er uiteindelijk twee naties overblijven, waarvan de ene nog meer mensen over heeft dan de andere. De Vuurnatie is ‘badside’, in principe, omdat we met andere termen werken. De andere Naties hebben specials van de ‘goodside’.

Rollen:
Water
- Watermeester (Beschermer)
- Watertovenaar
- Watertovenaar

Aarde
- Aardemeester (Jager)
- Aardetovenaar
- Aardetovenaar

Vuur
- Vuurmeester (Spion)
- Vuurtovenaar
- Vuurtovenaar

Lucht
- Luchtmeester (Waarzegger)
- Luchttovenaar
- Lucttovenaar

PS: Omdat het een special is, laat ik enkel mensen toe die al eens een potje hebben meegespeeld. Sorry.



Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 5 okt 2010 - 16:32:
Oh, ja, dat was ik vergeten er bij te zetten. Ja, die persoon is dan zijn kracht voor een dag kwijt. Alleen weet die dat niet.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 5 okt 2010 - 16:36:
Oh, ja, dat was ik vergeten er bij te zetten. Ja, die persoon is dan zijn kracht voor een dag kwijt. Alleen weet die dat niet.

Huh?
Hoe kan die dat niet weten? Dat merk je toch als je je special gebruikt maar het niet werkt? ;x

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 5 okt 2010 - 16:43:
Ja oké, maar die krijgt het zeg maar niet te horen op het moment zelf.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 5 okt 2010 - 16:47:
Krijgen we het wel in het algemeen te horen? Zegmaar dat jij meldt dat iemand iets gestolen heeft?
Nee zeker? Want scans krijgen we ook niet te horen.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 5 okt 2010 - 16:51:
Nope. Maar je merkt het misschien wel. Als je water bent, en iemand steelt je immuunheid voor vuur, en dat je dan net op dat moment sterft. Dan weet je het wel.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 5 okt 2010 - 16:54:
-Het zou nog cuwler zijn als vuur probeert water te lunchen, en het gaat niet omdat water imuun is, dat één van de vuur dan doodgaat omdat 'ie gedoofd wordt. (:
Nvm, maar dat bedacht ik even.
En nu ga ik weer heel braaf Latijn leren en geen rare dingen in dit topic zeggen.-

Lipsy
Lipsy

Lipsy is offline

[114]
Lipsy zei op 5 okt 2010 - 17:00:
Ehm, over dat 'meegespeeld' hebben,
telt mijn bijdrage aan het vorige potje ook?

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 5 okt 2010 - 17:00:
Uh, ja. Nou, snap je het spel?

Lipsy
Lipsy

Lipsy is offline

[114]
Lipsy zei op 5 okt 2010 - 17:04:
Ik snap het wel, ja.
Maar ik heb het uiteindelijk nog niet 'echt' gespeeld omdat ik er de vorige keer direct uit lag.
Dus ik ben niet echt ervaren.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 5 okt 2010 - 17:11:
Nou, het belangrijkste is dat je het snapt. Dus, je mag mee doen. ^^

Lipsy
Lipsy

Lipsy is offline

[114]
Lipsy zei op 5 okt 2010 - 17:16:
Leuk!

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 5 okt 2010 - 17:27:
Nog één (of vijf, maar daar reken ik niet op) persoon. ^^

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 6 okt 2010 - 7:00:
ik doe ook mee.
dadelijk lees ik de fluf wel, maar eerst eten.

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 6 okt 2010 - 7:16:
Jaaaa!!!
Dan hebben we er 12 en dan kunnen we beginnen

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 6 okt 2010 - 7:19:
we hebben gewoon al 12 spelers binnen 24 uur. Dat is ook best een goede prestatie.

Deze DA gaat echt gaaf worden.



1 2 3