Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 113.

Offtopic 113.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 16 okt 2010 - 19:49:
<3



Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 17 okt 2010 - 13:47:
@Emma: Je bent echt een geweldige vriendin, als ik het zo lees.
MAAR KOMAAN? ZES FUCKING MENSEN? Dat vind ik echt heel erg.

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 17 okt 2010 - 13:50:
Heel veel Italianen zijn engig, maar dit was echt vreselijk. Ze waren met z'n zessen o.o

weetje hoe erg.... Sterkte voor haar dan....

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 17 okt 2010 - 13:50:
(...)
weetje hoe erg.... Sterkte voor haar dan....

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 17 okt 2010 - 13:51:
(...)
weetje hoe erg.... Sterkte voor haar dan....

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 17 okt 2010 - 14:06:
OhmijnGott Emma. <3
Gosh. Nja, sterkte ofzo. ^^'
Geez. Zielig hoor. [Van die Italianen bedoel ik.]

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 17 okt 2010 - 14:06:
@Emma: Je bent echt een geweldige vriendin, als ik het zo lees.
MAAR KOMAAN? ZES FUCKING MENSEN? Dat vind ik echt heel erg.
Ik kan er ook zo kwaad om worden! Ze heeft me alles [voor zover ik weet] verteld, en ik werd er gewoon bang van. Ze begon in de tegenwoordige tijd te praten, te gillen dat iedereen keek maar niemand iets deed.

Naar omstandigheden gaat het redelijk goed met haar. Ze heeft de laatste twee nachten amper geslapen [ze lag op een andere kamer dan ik], maar in de bus heeft ze wat uurtjes ingehaald. Het is zo sneu, ze durft niet meer te slapen als er niet iemand naast haar zit die wakker is.
Maar we hebben meteen een vertrouwenspersoon van school ingeschakeld en haar ouders gebeld, dus dat is goed. Ze willen een psychiater inschakelen, wat mij eigenlijk wel een goed idee lijkt. Ik kan haar nooit even goed helpen als een professionel, hoe graag ik dat ook wil. Ik heb haar alles verteld over mijn eigen ervaringen met mijn psychiater en nu gaat ze er over nadenken.

Dat was dus het vreselijke deel van de reis. Daarvoor was het wel écht leuk.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 17 okt 2010 - 14:25:
Het is goed dat ze een psychiater zou krijgen. Want in gevallen als die moet je er met iemand over kunnen praten. En het voordeel aan een psychiater is dat die geneeskundige basis heeft en medicijnen mag voorschrijven. Een aanranding is een eeuwig trauma, dat kan slaan op haar lichaam. Dus in zo'n geval is een psycholoog gewoon al niet goed genoeg.

Maar Emma, jij hebt het er zelf ook vast moeilijk mee, dus vertel maar over de LEUKE dingen. ^^

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 17 okt 2010 - 14:27:
Maar Emma, jij hebt het er zelf ook vast moeilijk mee, dus vertel maar over de LEUKE dingen. ^^


xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 17 okt 2010 - 14:43:
Oeh^^ Leuke dingen. Zal ik over de disco vertellen^^? Dan kunnen jullie me heel hard uitlachen x]

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 17 okt 2010 - 14:44:
Jaaa, TELL <3

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 17 okt 2010 - 14:44:
Vertel! ;'DD

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 17 okt 2010 - 14:45:
Ik had een stalker *gniffelt zelf als ze eraan terug denkt*
& hij kon niet zoenen x]

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 17 okt 2010 - 14:54:
Hhahaha
Datisseh.. Minder. Dathijnietkonzoenen.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 17 okt 2010 - 14:58:
Oke, even iets langere uitleg;
We mochten naar de disco in Florence. Tot half een.
En daar waren allemaal Italianen [jongens] die speciaal voor ons kwamen, haha x]
Maar ze waren nogal handtastelijk [ik heb er een twee klappen + elleboogstoot gegeven]
Maar uiteindelijk zijn er 46 'stelletjes' geweest, die avond. Waaronder ik + Italiaan
Ik kwam alleen niet meer van die Italiaan af. Ik heb hem een keer weggeduwd, twee keer weggelopen & de eerste twee keer nog braaf geexcuseerd. Maar ik had een wit jurkje aan dus hij vond me elke keer weer terug ><
En aan het einde van de avond was ik ongelooflijk misselijk en begonnen mijn ogen blijkbaar twee verschillende kanten op te draaien en dat soort dingen. Maar ik had amper wat op. Ik ben nog dagenlang gepest met mijn *kuch* geweldige quote: 'Als ik nu ga barfen, is het niet van de drank maar van mijn Italiaan'
En toen ben ik half naar huis gedragen.

Het klinkt nogal apart, maar eigenlijk is het best grappig x]
Jammer dat al mijn jongensvrienden ongeveer gingen filosoferen over hoe goed ik wel niet moet kunnen zoenen, terwijl ik erbij zat..

Edit; Wat ook wel jammer is, is dat er zoenfoto's zijn gemaakt. En dat er minstens 3 van mij zijn. En dan ze allemaal ongelooflijk oncharmant zijn. En dat ze op Hyves komen ;$

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 17 okt 2010 - 14:59:
Vertel alle leuke verhalen!



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14