Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Schrijver ID's » 4passions schrijver ID

4passions schrijver ID

4passions
4passions

4passions is offline

[103]
4passions zei op 20 okt 2010 - 17:39:
Ok, ik heb nog bijlange niet zoveel verhalen als sommigen hier
(jezus zeg hier zitten fulltime schrijvers op fanfic!XD)

En ik schrijf misschien ook niet echt even goed. Maar ik wou hier toch maar mij ID zetten.
^^


De 'verhaaltjes'

Afgewerkt:
What's true love?(Harry Potter fanfic)
Een verhaal over Joan Dhanes, een meisje dat verhuist naar Engeland en op Zweinstein terecht komt. Ze ondervindt al snel dat van school veranderen verschillende verantwoordelijkheden en problemen met zich mee brengt.
Een verhaal over Liefde, Vriendschap en wilskracht.
tags: Draco Malfidus, Fred Wemel, Severus Sneep, zwerkbal...


http://www.fanfic.nl/fiction/2487/whats-true-loveafgewerkt/

What's true love?II(Harry Potter fanfic)
Na het dramatische einde van het eerste deel besloot ik verder te gaan, het eerste verhaal kan makkelijk afzonderlijk gelezen worden. Bij het tweede kan het ook, het word wel al moeilijker. Best lees je hen beiden natuurlijk^^

http://www.fanfic.nl/fiction/2796/whats-true-loveii-afgewerkt/



One-shots (Harry Potter)
(redelijk kort, snel gelezen)
Gebroken
Ginny
Hermelien
Say Goodbye
Daar waar je hoort


Gedichten&songteksten
spreekt voor zich..
Heteroniem
I miss you
Escaping a lost call
Each drop
Lost a friend
Beautiful: Gerneral image
Life as a drug
Is it you?

Aan bezig:

Clash of the Twins (Harry Potter X Tokio hotel fanfic)
De jongens van Tokio Hotel zijn opgegroeid met media, ze heeben ondertussen wel al een truc of twee om geheimen te houden. Ze lijken Perkamentus dan ook de beste dreuzelband om uit te nodigen op Zweinstein. Meisjes over de hele school zijn reuze-enthousiast over de komst vn de knappe dreuzeltweeling: Tom&Bill Kaulitz. Daar is de anders zo geliefde tweeling Fred&George Wemel echter niet zo heel blij mee...

http://www.fanfic.nl/fiction/3454/clash-of-the-twins/

Uitbreiding What's true love?: Bestaat ware liefde?(Harry Potter)

Dit wordt de herschreven (uitgebreidere en gefilterd op fouten) versie van What's true love?

Een verhaal over een jong meisje dat met haar vader van Amerika naar Engeland verhuisd en daarbij van school veranderd. Naast de alledaagse tienervreugden en -problemen, leert Joan dat ze zich van normale studenten onderscheidt in talent, maar ook in problemen.
Een verhaal rond vriendschap, de moeilijkheid van liefde en meest van al over doorzettingsvermogen en wilskracht.

Tags: liefde, Draco Malfidus, Fred Wemel, Severus Sneep,...
De snelheid van deze herschrijving zal afhangen van het aantal lezers (ik heb gemerkt dat veel van mijn lezers intussen niet meer online zijn..)

Upcomming:

One-shots(Harry Potter)
Albus Perkamentus
Carlo Kannewasser
Luna Leeflang
Molly Wemel
Narcissa Malfidus
Ron Wemel
Voldemort

Bij interesse:
Ties that bind (Vampire diaries)
Van dit verhaal heb ik al een heel aantal hoofdstukken geschreven, maar ik ga er pas mee door als er ook interesse voor is.
2 meisjes lopen op een feestje Stephan Salvatore tegen het lijf. Chanie wordt hopeloos verliefd en haar vriendin Joanne zit opgeschept met zijn irritante broer Damon. Maar hoe erg is Damon eigenlijk?
(In het engels)



4passions
4passions

4passions is offline

[103]
4passions zei op 8 feb 2016 - 12:13:
edit: herschrijving WTL
na langdurige pauze, nu mogelijk ook stopzetting van Clash of the twins
Bij interesse wel een nieuw VD verhaal