Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » FanFiction promoten » The A-Team Nieuwe verhalen over oude bekenden.

The A-Team Nieuwe verhalen over oude bekenden.

Sharey
Sharey

Sharey is offline

[28]
Sharey zei op 28 nov 2010 - 13:58:
Hallo Fanfic-collega's en -bezoekers,

De komende tijd ga ik hier bij Fanfic.nl mijn reeds geschreven en nog te schrijven A-Teamverhalen plaatsen. Het eerste 'It's in the air' staat er sinds gisteren in zijn geheel op en is te vinden onder Televisie > The A-team. Ook al staat de teller nog op 0.
Al die typische karaktertrekjes van de teamleden komen in dit verhaal terug. Ik wens jullie veel leesplezier en kijk uit naar jullie reacties.
IT'S IN THE AIR
The Van met daarin Hannibal, B.A., Face en Murdock rijdt door een dorpje waar mensen bewusteloos op straat liggen. Alhoewel ze na een klus onderweg zijn naar huis willen ze hier natuurlijk meer van weten...

Groetjes, Sharey, een A-Teamfan.



missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 28 nov 2010 - 14:57:
Ik kan iedereen aanraden dit verhaal te lezen. Het zijn vier hoofdstukken, verdeeld in dagen, maar echt de moeite waard om even voor te gaan zitten. Ikzelf heb niks met de A-team en toch kon ik niet stoppen met lezen. Het verhaal bleef leuk, tot op de laatste letter, dus twijfel niet en open het verhaal even, het is de moeite waard!

Sharey
Sharey

Sharey is offline

[28]
Sharey zei op 28 nov 2010 - 15:39:
Eigenlijk zijn het 13 hoofdstukken met titel: dag 1, dag 2, enz, maar ze staan in 4 delen geplaatst, zodat je lekker door kunt lezen.

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 28 nov 2010 - 18:47:
Goede keuze want zo kwam ik er inderdaad lekker doorheen! Want als je eenmaal begint is stoppen geen optie!!

Sharey
Sharey

Sharey is offline

[28]
Sharey zei op 20 dec 2010 - 0:33:
Hallo Fanfictiecollega's en -fans,

Zojuist heb ik het laatste hoofdstuk van Gemekker in de dubbeldekker geplaatst en staat mijn tweede verhaal in zijn geheel op Fanfic.
Farmer Joe en zijn personeel krijgen te maken met dreigbrieven, sabotage en dierenmishandeling, zowel in als buiten het bedrijf. Als zelfs hij gewond raakt is de maat vol en zoekt zijn vrouwelijke knecht hulp bij het A-Team. Het viertal infiltreert in het bedrijf en weldra beleven zowel hulpvragers als hulpverleners de nodige avonturen.
Gemekker in de dubbeldekker is een verhaal vol dieren, maar ook intriges, chantage, typische A-Team vindingrijkheid, spanning en romantiek.

Ik wens iedereen veel leesplezier en kijk uit naar stapels reacties van jullie.

Groetjes, Sharey

Sharey
Sharey

Sharey is offline

[28]
Sharey zei op 3 feb 2011 - 0:16:
Sinds begin januari heb ik een schrijfcoach waarmee ik op dit moment Gemekker in de dubbeldekker doorneem. Tot nu heb ik al het één en ander geschrapt in de tekst, maar door het schrijven van nieuwe - en het uitwerken van bestaande scíªnes wordt het verhaal eigenlijk alleen maar langer. En beter, als het goed is. In m'n profiel en boven het verhaal kun je zien welke hoofdstukken al zijn vervangen door aangepaste versies. Dus opnieuw: veel leesplezier!

Sharey
Sharey

Sharey is offline

[28]
Sharey zei op 9 maart 2011 - 23:51:
Het werken met schrijfcoach Thérèse Major bevalt me beregoed. Haar manier van corrigeren en aanwijzingen geven werkt inspirerend en stimulerend. Voor wie belangstelling heeft voor schrijfcoaching heb ik hier de link geplaatst naar de website van deze schrijfster/schrijfcoach.
http://www.theresemajor.nl/index.asp?id=26

Vanavond heb ik een nieuwe versie van H7 geplaatst. De komende dagen volgt H8.

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 10 maart 2011 - 14:35:
Als alle hoofdstukken vernieuwd zijn en op fanfic staan (en ik tijd heb) ga ik ze allemaal nog een keertje lezen ;D

Sharey
Sharey

Sharey is offline

[28]
Sharey zei op 24 sep 2011 - 0:21:
Dit weekend plaats ik 4 vernieuwde hoofdstukken, waarvan 16 en 17 vanavond al.
Het bewerken van Gemekker in de dubbeldekker gaat even niet zo snel, omdat ik bezig ben met een heksenverhaal dat ik graag voor halloween wil afronden.

Sharey
Sharey

Sharey is offline

[28]
Sharey zei op 2 aug 2013 - 22:15:
Uit het oog, uit het hart? Nee, als je eenmaal A-Teamfan bent, blijf je dat.
Ik plaats gewoon even een berichtje om mijn A-teamfanfictieverhalen It's in the air en Gemekker in de dubbeldekker weer eens in 'the spotlights' te zetten.

Veel leesplezier!

Sharey
Sharey

Sharey is offline

[28]
Sharey zei op 16 sep 2013 - 0:42:
Hoofdstuk 26 van Gemekker in de dubbeldekker, misschien wel het spannendste van het hele verhaal, is bewerkt en vervangen.
Veel leesplezier en plaats eens een reactie.

Sharey
Sharey

Sharey is offline

[28]
Sharey zei op 26 maart 2014 - 23:22:
Fan van The A-Team? Lees It's in the air en Gemekker in de dubbeldekker en geniet van de chemie van dit legendarische kwartet.

Sharey
Sharey

Sharey is offline

[28]
Sharey zei op 1 aug 2014 - 23:22:
Fan van The A-Team? Lees It's in the air, Gemekker in de dubbeldekker, When the bullet hits the costume en Where are the prisoners?
Geniet van de chemie en vindingrijkheid van dit legendarische kwartet.

Sharey
Sharey

Sharey is offline

[28]
Sharey zei op 2 nov 2014 - 18:26:
Uit het oog, uit het hart? Nee, als je eenmaal A-Teamfan bent, blijf je dat.
Ik plaats gewoon even een berichtje om mijn A-teamfanfictieverhalen It's in the air en Gemekker in de dubbeldekker weer eens in 'the spotlights' te zetten.

Veel leesplezier!

Sharey
Sharey

Sharey is offline

[28]
Sharey zei op 9 aug 2016 - 23:09:
Heb jij mijn A-Teamverhalen gelezen maar ken je de jaren 80 tv-serie The A-Team niet? Pak dan nu je kans om kennis te maken met Hannibal, Face, Murdock en BA.
Veronica zendt vanaf 30 juli j.l. de serie uit op zaterdagavonden om 18.00 uur.
Veel kijkplezier! Enne.... daarna mijn A-Teamverhalen maar weer eens lezen, oké?