Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #6

Gooi-het-eruit-topic #6

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 28 nov 2010 - 21:26:
Because we are here to listen to you. <3



KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 2 dec 2010 - 15:54:
mijnvaderheefthetnooitgemerkt. ^^

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 2 dec 2010 - 15:55:
Mijn vader merkt alles ;x [of bijna alles dan]

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 2 dec 2010 - 17:32:
En ik zou vandaag niet op de laptop gaan..

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 2 dec 2010 - 17:50:
ohmygott ik voel me vreselijk><
*slaat hoofd op toetsenbord*

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 2 dec 2010 - 17:52:
Mijn zus moet dood. Like, nu graag.

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 2 dec 2010 - 17:53:
Wat is er gebeurd? @ both.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 2 dec 2010 - 17:53:
Wat is er gebeurd? @ both.

o.o

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 2 dec 2010 - 18:01:
I'm still sick><
and I'm so damn tired.
Ik heb nood aan een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele lange vakantie.

en Dorien waarom moet je zus dood?

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 2 dec 2010 - 18:06:
Scheiße!! D:
Maar het is bijna vakantiie [:
-Hugg-

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 2 dec 2010 - 18:10:
sja, maar ik begin volgende week met examens en dat ga ik zo hard niet overleven *sigh*
maar oké. Ik heb mijn pc en ik heb Bill zijn stem.
dan moet het wel goed komen.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 2 dec 2010 - 18:12:
Ze gebruikt mijn studentenkamer in Gent (met toestemming van mijn ouders, want ik studeer maar deeltijds en ik ben daar dus niet elke dag, en zij heeft een slechte busverbinding met school dus is in Gent blijven slapen wel zo makkelijk voor haar, en nu slaapt zij dus in mijn kamer wanneer het in haar opkomt en mag ik opkrassen naar Oudenaarde want ik heb de auto dus ik kan door de ochtendspits sjezen), ik speel chauffeur van hot naar her en ik krijg NOOIT een bedankje, ze ruimt haar afwas niet op in Gent, ze kijkt me buiten uit mijn eigen kamer, en het is gewoon een arrogante aap. Srsly, ze weet precies hoe ze op mijn knopjes moet duwen en dat doet ze dan ook constant. En als ik er iets over zeg, tegen mijn moeder ofzo, begint die gewoon te zeuren over alles wat IK doe!! Like, wat mis ik hier?? o_o
Gisteren en eergisteren heb ik haar naar school gebracht en opgehaald met de auto, zelf voorgesteld, omdat ze anders vastloopt met het openbaar vervoer. Dat wil zeggen dat ik mee opsta om zes uur zodat we niet in de spits vastlopen. Wat doet mevrouw zodra ze in de auto zit? Met de radio beginnen klooien en al mijn cd's veranderen tot ze een liedje vindt dat haar aanstaat, en dan de volume oorverdovend hard zetten. IK MOET RIJDEN!! En 's avonds had ik de nieuwe cd van GC opstaan, ze stapt in de auto en zet doodleuk iets anders op. Dus ik zet gewoon GC weer aan, ik ben aan het luisteren en het is mijn auto, like dí»h, krijg ik een vuile blik en zet ze haar iPod op. Ooit in één auto gezeten met iemand die een koptelefoon op heeft? Zeer asociaal. Niet leuk.
En ze gebruikt mijn kot nu echt zoals het haar uitkomt, hoe vaak ik ook zeg dat ik het echt niet leuk meer vind -ik heb daar gewoon geen privacy meer- en zij gaat jengelen tegen mijn moeder, en dan schiet ma in de stress en krijgen we allebei te horen dat we normaal moeten doen en leren delen, want zij heeft een klote relatie met haar zus en dat heeft haar hele jeugd verpest en ze wil niet dat wij hetzelfde doormaken en wij creeëren een rotsfeer in huis waardoor de jongste niet kan studeren en BLADIFUCKINGBLA HOU ALLEMAAL JE KOP, IK WIL HIER GODVERDOMME NIET MEER WONEN, IK HEB NET HELEMAAL ALLEEN DIE FUCKING KERSTBOOM MOETEN OPSTELLEN EN MIJN HANDEN LIGGEN OPEN VAN DIE STOMME PLASTIC NAALDJES, IK MAG VAN DE HUIDARTS SOWIESO NIET MET MIJN HANDEN IN HET ZEEPSOP WANT IK HEB ZWARE ECZEMA OP MIJN VINGERS, IS HET DAN ECHT ZOVEEL GEVRAAGD DAT ZIJ 1 KEER DIE AFWAS DOET??

"Every normal man must be tempted at times to spit on his hands, hoist the black flag, and begin to slit throats." H.L. Mencken
Well, for me that time has come. Dit waait niet over, er gaan klappen vallen. Het is me stinkend beu.

KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 2 dec 2010 - 18:37:
WWHHIII!!!!
JORINDE HEEFT MIJN NIEUWE BANNER GOEDGEKEURD!!!!

*danst vrolijk rondjes*

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 2 dec 2010 - 18:40:
ahahha XD
dan moet jij even de banner van Firework goed keuren
x3

KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 2 dec 2010 - 18:41:
laat maar komen ^^

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 3 dec 2010 - 7:03:
AH! PRAKTIJKEXAMEN VIOOL! IEKS! Ik ben nu al bang x.x Ik kan het niet!



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18