Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Wat Ga Jij doen... Als

Wat Ga Jij doen... Als

1 2 3
xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 8 dec 2010 - 21:32:
Nou deze topic heb ik geopend omdat ik dus heel erg af vroeg.

wat je zal doen als jou toekomst word verwoest
zoals
Je zakt voor je exames.
of je verliest je baan.

of het omgekeerde
wat doe je juist als
slaagt
en je hebt je droom baan verzonnen.

het is eerder denk jij er ook altijd overna?

Ben gewoon benieuwd.



Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 9 dec 2010 - 18:59:
Als mijn leven later ooit ophoudt met mislukken, wordt ik culinair recensent, schrijf ik beter dan nu, laat ik mijn geadopteerde kindjes opscheppen over hun twee mama's, koop ik een 3D TV, ga ik naar ergens vlakbij al m'n verre vrienden verhuizen en neem ik twee katten die ik Lady en GaGa noem, dan leer ik mijn kindjes hoe je leraren kan vervelen, ga ik iedere ochtend bij het ontbijt Monster drinken en dan ben ik pro wielrennen.

Zo.

Freaking
Freaking

Freaking is offline

[333]
Freaking zei op 11 dec 2010 - 0:03:
Als mijn droom uit zou komen;

Ben ik een topadvocaat of psycholoog voor oorlogsveteranen, kickboks ik voor de fun, heb een rockerskroegje, geniet ik van het leven, maak ik een wereldreis, vind de ware, neem twee koters en woon in New York. En dan wordt ik ook oud in New York. Of in Parijs *-*

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 11 dec 2010 - 13:55:
Als ik in eerste zit slaag dit semester, dan ga ik voor mijn theoretisch rijbewijs + neem ik rijlessen.
Als ik (ook) in eerste zit slaag in het tweede semester, dan ga ik in de zomervakantie een cursus Frans of Duits of Spaans volgen.

Dat zijn mooie doelstellingen vind ik.

Als ik ooit eens afgestudeerd raak, wil ik in het buitenland gaan werken. In Duitsland, om mijn Duits verder te perfectioneren, of in Engeland, omdat ik daar al langer van droom.

Als ik ooit een kind krijg of in de richting van een gezin ga, wil ik niet vervallen in het allerstandaardste patroon van een huwelijk. En dan maak ik mijn kind vooral duidelijk dat ik ervan hou maar ook dat het alle kansen moet grijpen die het krijgt.

En als ik ooit doorbreek met boeken schrijven en ik kan van mijn boeken leven, dan wil ik een nog nader te bepalen groot gedeelte van de inkomsten van elk boek, afstaan aan een goed doel. 1 boek = 1 doel.

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 11 dec 2010 - 14:04:
Nou ik vergat te zeggen dat ik uiteindelijk Japans wil spreken en dan ook daar na toe verhuis ! als ik slaag en alles dus lukt ookal mag ik van mama niet daar naar toe

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 11 dec 2010 - 16:54:
ik wil banners voor boeken gaan ontwerpen later.
klinkt dom, maar ik vind dat leuk x']
en als dat niet lukt gewoon fotografie of dergelijke
en als dat niet lukt, dan weet ik het ook niet meer.

NovaFlowne
NovaFlowne

NovaFlowne is offline

[1453]
NovaFlowne zei op 11 dec 2010 - 17:02:
Hmm, ik kijk nooit zo ver naar de toekomst. Ik houd het liever op morgen. Misschien overleef ik deze dag niet eens?
Maar als mijn dromen uitkomen, heb ik later een eigen weeshuis. (:



1 2 3