Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Schrijver ID's » Vespertines SchrijversID

Vespertines SchrijversID

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 12 dec 2010 - 15:08:
Naam: Natascha
Schrijft over: Harry Potter. Tokio Hotel.
Favoriete personages: Severus Snape, Sirius Black, Draco Malfoy (HP). Tom Kaulitz (TH). Finnick Odair, Gale Hawthorne (THG).

Papieren Liefde
Nora Viktor rijgt de touwtjes aan elkaar door zichzelf aan te bieden aan gewillige, rijke mannen. Op een afterparty huurt de band haar in voor Bill, als dronken grap. Bill, die met een imagoprobleem kampt, kan er niet om lachen. Maar al snel raakt een op het eerste zich perfect imagoplan niet meer weg te denken: Nora is mooi en zijn imago is kapot, dus waarom niet?
- Fandom: Tokio Hotel
- Personages: Bill. Nora.

Vergissingen (pauze, wordt hervat na het einde van Papieren Liefde)
Gabi heeft geen vader, maar dat heeft ze ook niet nodig. Hij heeft hen verraden, aan de kant gezet. Gelukkig zijn er de buren, bij wie zij en haar moeder kind aan huis zijn. Totdat plots de puzzelstukjes in elkaar passen en de wereld zich op Gabi stort.
- Fandom: Tokio Hotel.
- Personages: Tom. Bill. Gabi.

Dit was je leven
Voordat Bellatrix zich aan het donker geeft, heeft ze closure nodig.
- One shot.
- Fandom: Harry Potter.
- Personages: Bellatrix Van Detta. James Potter.

Destination anywhere
Misschien heeft Tops haar vriendschap met Remus niet onherroepelijk aan diggelen geslagen.
- One shot.
- Fandom: Harry Potter.
- Personages: Nymphadora Tops.

I'm lost without you
De stomme, mislukte toverdrank heeft zijn brein beneveld. Maar toch kan James er niks aan doen: Sirius is overal.
- One shot. Slash.
- Fandom: Harry Potter.
- Personages: James. Sirius.

Things I'll never say
Als Lily ontwaakt in St. Holisto's heeft ze moeite om mensen te herkennen, behalve Remus.
- One shot.
- Fandom: Harry Potter.
- Personages: Remus. Lily.

Heartbeats
Op een zonnige zomerdag ontmoeten twee kleuters elkaar in het park. Harry en Ron sluiten een onbreekbare vriendschap, zonder het zelf te weten.
- One shot.
- Fandom: Harry Potter.
- Personages: (kleine) Harry. (kleine) Ron.

Ten dozen roses
Draco ziet zijn huwelijk ten onder gaan aan zijn werk voor de Orde. Als Lucius de ongelukkige Patty een kans aanbiedt, neemt ze die met beide handen aan.
- One shot.
- Fandom: Harry Potter.
- Personages: Draco. Patty. Lucius.

1, 2, step
Iemand had te veel Boterbiertjes gedronken deze nacht, en het was ongetwijfeld Harry. Anders zou hij nooit een beschaafd woord gewisseld hebben met Malfidus.
- One shot. Slash.
- Fandom: Harry Potter.
- Personages: Harry. Draco.

The sound of loneliness
Als twee mensen eenzaam zijn... - Hoe het begonnen is, weet ze niet, maar Hermelien vindt zichzelf steeds vaker terug in Freds armen.
- One shot.
- Fandom: Harry Potter.
- Personages: Hermelien. Fred.

Losing my religion
Narcissa Malfidus is een schim van wat ze ooit was. Dat haar echtgenoot in Azkaban zit, was te verwachten. Maar dat Draco van haar wordt afgenomen, is iets dat ze nooit- nooit- zou kunnen toestaan.
- One shot.
- Fandom: Harry Potter.
- Personages: Narcissa.

All I want
Lucius en Narcissa vinden een gebroken Draco terug, nadat hij hoorde wie er achterbleef in de Laatste Strijd.
- One shot. Vertaling (zie tekst voor link naar origineel).
- Fandom: Harry Potter.
- Personages: Narcissa. Lucius. Draco.

Wraak van een engel
Vijf vrienden trekken, met elk hun eigen gevoelens voor een ander, voor een weekendje weg. Over de verwoestende kracht van een banale jaloezie.
- One shot.
- Fandom: Twilight-gebaseerd. (i.e.: geen Twilightpersonages, maar wel een vampierrr)
- Personages: Ralph. Aiden. Eleanor. Katie. Rebecca.

Vluchten om te leven
Wanneer Bill, gebroken door de druk van de wereld, wegloopt en de band en zijn fans in het ongewisse laat, stort Tom in. Over de leegte van het leven, door een weggelopen wederhelft - en de snijdende pijn die hun verlangen naar elkaar teweegbrengt.
- Two shot.
- Fandom: Tokio Hotel
- Personages: Bill. Tom.

Sneaker
"Wat wil je dat ik zeg? Dat het me spijt? Dat ik je terug wil? Zeg me wat je wil!"
Je klinkt wanhopiger bij elke zin en ik doe mijn best er niet naar te luisteren. Gisteren was ik een hoerige bimbo, net zoals jij altijd al gewild had, maar vandaag ben ik mezelf weer.
- One shot.
- Fandom: Tokio Hotel
- Personages: Tom. Emma. Zij. Hij.



Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 30 maart 2011 - 20:43:
Papieren Liefde is voorlopig gepauzeerd.

Het voelde op den duur gewoon alsof ik maar randomly onzin aan elkaar plakte om snel een stukje te produceren, zodat niemand PL zou vergeten als ik maar iedere week updatete. Ik deed niet echt meer mijn best om er een mooi verhaal van te maken en ik wil PL echt tot een mooi einde brengen, omdat dat een van de enige verhalen is waar ik het einde al helemaal van weet. Ik wil het niet verpesten door er koppig mee verder te posten, terwijl ik de stukjes steeds minder zijn wat ze eigenlijk horen te zijn in mijn hoofd.
Nu ik er even gewoon niet meer verplicht aan schrijf, stromen er alweer een paar oprecht leuke ideeën binnen en ik heb stilaan echt ontzettend veel zin om eraan te schrijven - maar dat gaat heel rustig gebeuren, op mijn eigen tempo en vooral op het tempo dat PL aankan.

Als het weer goed voelt om ermee verder te gaan, laat ik jullie iets weten. Tot dan: bedankt voor het trouw volgen van Bill en Nora!

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 9 jan 2012 - 16:48:
Een beetje laat, maar: Papieren Liefde is niet langer gepauzeerd! Ik zal heel erg mijn best doen om op regelmatige wijze te updaten, en de lezers van PL niet langer te verwaarlozen op die manier. ^-^

Verder werk ik aan een aantal Harry Potter one shots, onder andere eentje over Lucius en Narcissa, eentje over Draco en Hermione, eentje over Hermione en Ron en meer van dat gedoe. Die zullen mettertijd wel online komen te staan. (:

Liefs,

Vespertine

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 29 jan 2012 - 12:14:


One More Day In Paradise
staat online!

Een Harry Potter-one shot over Ron en Hermelien, met suggesties naar Draco en Hermelien. Initieel geschreven voordat de laatste drie boeken zijn verschenen, dus als je niet te vinden bent voor "eigen versies" van het verloop van de oorlog en van de ontwikkeling van bepaalde personages, vind je dit waarschijnlijk drie keer niks. Just saying. ^^"

Deze one shot krijgt een aparte plaats, in plaats van gewoon een hoofdstuk in mijn one shot-bundel, omdat ik halvelings van plan ben om er misschien een aantal hoofdstukken aan te breiden en er een soort kort verhaaltje van te maken.

Enjoy reading!