Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » Dark Age: Santa Claus is coming to town (Speeltopic)

Dark Age: Santa Claus is coming to town (Speeltopic)

1 2 3 4
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 26 dec 2010 - 3:45:
De stad zag er betoverend sprookjesachtig uit toen de mensen vroeg in de ochtend wakker werden en door hun ramen de sneeuw zagen vallen. De straten lagen onder een deken van wit poeder, op de huizen lag een laag van hetzelfde sneeuw. De lichten aan de gevels van de huizen en de winkels staken nu nog feller af.
Vele kinderen holden meteen naar buiten. Ouders namen een slokje van hun koffie, glimlachten en keken in de hoeken van hun hoofd naar beelden van toen ze zelf nog jong genoeg waren om te spelen in de sneeuw.
Tegen de lichtgrijze hemel zagen ze plots een rode vlek voorbij schieten. 'De Kerstman!' gilde een klein meisje, haar goudblonde staartjes zwiepten heen en weer toen ze de vlek met haar ogen volgde.
Niet alleen elke bewoner van de stad aanschouwde de Kerstman, maar ook een groep in zwarte mantels gehulde mannen. De leider van hen wreef glimlachend in zijn handen en draaide zich om naar zijn groep. 'Dit jaar geen witte Kerst, maar een... rode.'


Welkom bij het zesde potje Dark Age op dit forum. Dit is het speeltopic, lees het regeltopic om een beetje een beter idee te krijgen van hoe het spel verloopt.

Deelnemers:
1. xSoParanoid
2. neversay
3. NaNaa Waarzegger
4. Eliros Jager
5. MoonRocker
6. xDevilBitch Burger
7. Bodine Burger
8. missxangel Wolf
9. Creating
10. Lipsy Burger
11. Torresss Burger
[]12. Pline[/s] Burger

Rollen:
Badside [2/3]
3 2x Bendelid [Wolf]

Goodside [2/9]
1x Dorpsgek [Waarzegger]
1x Kerstfanaat [Jager]
1x Burgemeester
65432 1x Inwoner [Burger]

Eerste lynch en lunch op zondag 26 december, lynch om acht uur, lunch om negen uur.



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 26 dec 2010 - 20:19:
Ja man. <3
-Sorry, offtopic.-

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 26 dec 2010 - 21:19:
De winkels werden druk bezocht. Het was bijna Kerstmis, en vele mensen moesten inkopen doen voor hun kerstdiner.
Zo ook mevrouw Bosch, die bezoek kreeg van haar schoonouders. Ze was doodop van de zenuwen, want ze moest natuurlijk wel haar beste kookkunsten bovenhalen.
Ze klauterde door de sneeuw naar de winkel, en na het winkelen nam ze een binnenweggetje om niet door de gladde sneeuw te moeten. Dí¡t was haar grootste fout.
In een steeg werd ze opgewacht door enkele rovers, die haar neer sloegen en er vandoor gingen met de boodschappen. Niet iedereen had het geld voor eten.
Mevrouw Bosch werd vergeten, die avond stonden haar schoonouders en toekomstige een half uur voor de deur en gingen toen verslagen naar huis. Pas 's nachts werd ze gevonden, door de anti-Kerstbende. En toen was het snel afgelopen.


xDevilBitch is vandaag gelynched, zij was een Burger

1. xSoParanoid - xDevilBitch [0]
2. neversay - Moonrocker [0]
3. NaNaa - NaNaa [1]
4. Eliros - Eliros [1]
5. MoonRocker - Moonrocker [2]
6. xDevilBitch - xDevilBitch [3]
7. Bodine - Creating [2]
8. missxangel - Bodine [0]
9. Creating - Creating [2]
10. Lipsy - Lipsy [1]
11. Torresss - xDevilBitch [0]
12. Pline - Bodine [0]

1x vergeten te stemmen:
- NaNaa
- Eliros
- Creating
- Lipsy
- Moonrocker

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 26 dec 2010 - 21:25:
arme mevrouw Bosch.

Oke nu snel weer Bejeweled 3 doen XD ben verslaafd!

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 26 dec 2010 - 21:37:
De bende had de vrouw gedumpt en bleef toen voor alle gemakkelijkheid aan de haven. Als ze het goed hadden, werkte hier de persoon die onderdak bood aan de rendieren op z'n boerderij.
Ze slopen met z'n allen langs de loodsen en de grote kratten, om uiteindelijk bij een klein controlebureautje te komen. Daar zat inderdaad de man die ze zochten.
Meneer Goes was eind de vijftig, met een vriendelijk gezicht en een bruine stoppelbaard. Bij de eerste aanblik van de man moesten ze bendeleden al kokhalzen. Zo'n vrolijk, volledig into Kerst persoontje.
Ze trapten de deur in en besloten er maar snel een eind aan te maken. Als ze te lang zouden wachten, kon hij misschien ontsnappen.
'Hallo.' zei de voorste, greep het eerste dat hij zag en sloeg er de man z'n hoofd mee in.
'En dag.'


Eliros is vandaag gelunched, zij was de Jager.

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 26 dec 2010 - 22:10:
Nooo o.o.
WE MOETEN WINNEN.
-doenwenietvaak-
MAAR DIT POTJE WEL!;D

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 26 dec 2010 - 22:11:
Aww...
R.I.P Daan <3
R.I.P Elise <3

En inderdaad we moeten winnen ;D

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 26 dec 2010 - 22:21:
Arme Daan & Elise.
Elise mag nu trouwens toch iemand neerschieten, right?

Enen. Kay, omdat ik even eerlijk wil doen: ik hoor ook op het lijstje van mensen die 1x vergaten te stemmen ;x

Lipsy
Lipsy

Lipsy is offline

[114]
Lipsy zei op 26 dec 2010 - 22:23:
Boh.
Ik kom er net achter dat we zijn begonnen ;'D

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 26 dec 2010 - 22:39:
Arme Daan & Elise.
Elise mag nu trouwens toch iemand neerschieten, right?

Enen. Kay, omdat ik even eerlijk wil doen: ik hoor ook op het lijstje van mensen die 1x vergaten te stemmen ;x



kunnen dooien schieten? XD of word dat ik weet da nie..

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 26 dec 2010 - 22:40:
(...)


kunnen dooien schieten? XD of word dat ik weet da nie..

Elise is een jager, zij mag iemand meenemen in haar graf ^^

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 26 dec 2010 - 22:42:
(...)
Elise is een jager, zij mag iemand meenemen in haar graf ^^



ooh alleen ze is er niet XD

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 26 dec 2010 - 22:54:
Ah, goed. Ik vergeet te lynchen en wordt opgehangen. ): Vaarwel en succes, goodside!

Edit: oh, nee, niet opgehangen. Maar goed, ik ben dus dood. ><

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 27 dec 2010 - 20:32:
Toen haar man die avond niet kwam opdagen, werd mevrouw Goes ongerust. Over twee dagen was het Kerstmis, dus dit was niet het moment om ruzie te krijgen.
Om zeker te zijn dat hij niet gewoon thuis was, ging ze naar de stallen om te kijken of hij niet bij de rendieren was.
Ze duwde de enorme deuren open en stapte binnen, haar voeten zakten weg in de enorme laag stro. De gouden kleur en de typische geur kalmeerden haar.
Toen ze verder stapte, zag ze echter allemaal rode vlekken. Haar hart ging sneller slaan. Was dat... bloed?!?
Na nog enkele stappen, viel ze bijna achterover van schrik. Daar lag één van de rendieren, ze dacht dat het Vixen was. Dat was het laatste dat ze zag, ze werd neergeslagen en bij de negen bloedende rendieren gelegd. Toen werd de fik erin gezet, en slopen de bendeleden weg.


Torresss is vandaag gelynched, zij was een Burger.

1. xSoParanoid - Bodine [1]
2. neversay - neversay [1]
3. NaNaa - NaNaa [1]
5. MoonRocker - Pline [0]
7. Bodine - Bodine [2]
8. missxangel - Torresss [1]
9. Creating - missxangel [0]
10. Lipsy - xSoParanoid [0]
11. Torresss - Torresss [3]
12. Pline - Torresss [1]

1x vergeten stemmen
- xSoParanoid
- neversay
- Bodine

2x vergeten stemmen
- NaNaa

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 27 dec 2010 - 20:35:
ik vergeet echt dat je dit echt elke dag moet doen

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 27 dec 2010 - 20:41:
ik vergeet echt dat je dit echt elke dag moet doen

Ik ook x.x



1 2 3 4