Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: The Order of the Phoenix (Inschrijftopic)

DA: The Order of the Phoenix (Inschrijftopic)

1 2 3
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 29 dec 2010 - 21:00:
Het was het jaar 1997. De Orde van de Feniks had zich in hun nieuwe schuilplaats verzameld, onder leiding van Minerva Anderling. Harry was samen met zijn beste vrienden verdwenen om de laatste opdracht van Perkamentus, die enkele maanden geleden van het leven was beroofd, uit te voeren. De Orde had grote verliezen geleden en kon niet meer toekijken hoe Jeweetwel stukje bij beetje steeds meer macht kreeg. De Minister van Toverkunst was een van zijn aanhangers - of hij verkeerde onder de Imperiusvloek -, dat kon niet anders. Ook liepen er Dooddoeners op Zweinstein rond.

‘Maar we motten Harry vertrouwen, dat heb Perkamentus zelf gezegd!’ protesteerde Rubeus Hagrid nadat Minerva had verteld dat ze niet meer langer stil kon zitten.
‘Dat we Harry moeten vertrouwen, betekent niet dat wij in onze luie stoel moeten blijven zitten tot hij alles heeft opgelost, of - in het ergste geval - tot hij sterft,’ beet Minerva hem toe, Hagrids gezicht vertrok. ‘Als we dat al te weten komen.’ Haar stem werd kalmer en ze praatte weer tegen de gehele groep. ‘Hoe langer we wachten, hoe sterker Jeweetwel wordt. Ik zeg niet dat we roekeloos moeten doen, maar we moeten wel actie ondernemen.’ Instemmend gemompel vulde de kamer.

‘Sybilla Zwamdrift,’ Minerva richtte zich tot de chaotische vrouw die geschrokken op keek toen ze haar naam hoorde. ‘Gebruik je gave om de Dooddoeners te ontmaskeren. Het spel wordt sluw gespeeld. Ze vallen niet op tussen de mensen aan onze kant.’ De vrouw trok een kinderlijk bang gezicht toen ze kort knikte en keek daarna weer naar haar armbanden.

‘Romeo. Als je denkt dat een van ons gevaar loopt, schaduw die dan als bescherming. Met jou erbij zal die persoon onmogelijk uitgeschakeld kunnen worden. Denk echter goed na over wie je beschermt.’ Ook Romeo Wolkenveldt knikte.

‘Poppy, verzorg de gewonden. Hier heb je een klein flesje Elixer van Essenkruid. Het is net genoeg om één iemand met dodelijke verwondingen te redden. Ook voor jou geldt, denk goed na wie je redt.’ Minerva overhandigde de wit weggetrokken Poppy Pleister een klein flesje.

‘Dus iedereen doet mee?’ Weer klonk er instemmend gemompel, vermengd met een enthousiaste ‘ja, zeker!’ van Nymphadora Tops.
‘Bescherm Dreuzelhuizen, zorg voor schuilplaatsen voor gezochte tovenaars en heksen, doe gewoonweg wat je kan. Vergeet ondertussen ons echt doel niet,
het uitschakelen van de Duistere Zijde.’

Welkom bij het zevende potje Dark Age op dit forum. Dit is het inschrijftopic, lees het regeltopic om een beetje een beter idee te krijgen van hoe het spel verloopt.
Wil je meedoen, zeg dat dan even in een post.

Deelnemers
1. xDevilBitch
2. Bodine
3. Kayley
4. neversay
5. MoonRocker
6. Pline
7. MyReflection
8. missxangel
9. Creating
10. zunga
11. realMe
12. Lipsy
13. Eliros
De Specials die bij dit potje worden gebruikt zijn de Heks, de Waarzegger, de Beschermer, de Oppergoodsider en de Opperbadsider. Als er te weinig spelers zijn voor al deze Specials, zijn de Oppergoodsider en de Opperbadsider de eersten die geschrapt worden.

De inschrijvingen sluiten vrijdag 7 januari 2011 om 20.00.
Ik zal die dag nog de rollen opsturen. De volgende dag zullen de eerste lynch en lunch zijn.

Inschrijvingen gesloten



xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 29 dec 2010 - 21:03:
I'm in!

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 29 dec 2010 - 21:10:
IKKE!
Nu doe ik wel mee.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 29 dec 2010 - 21:15:
Ik doe mee.

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 29 dec 2010 - 21:44:
I'm in Omdat ik In Ben

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 29 dec 2010 - 22:24:
IN.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 29 dec 2010 - 22:59:
IKKE!

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 29 dec 2010 - 23:25:
Omg Harry Potter thema! Awezum.
I'm in (:

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 30 dec 2010 - 2:17:
ik doe mee!!

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 30 dec 2010 - 9:40:
i'm in

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 31 dec 2010 - 13:39:
IK WIL MEEDOEN!!
En nu ga ik actief zijn en Kay laten zien dat we wel een lang potje DA goed kunnen spelen (a)

Creating
Creating

Creating is offline

[7]
Creating zei op 31 dec 2010 - 13:54:
Ik doe mee.

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 31 dec 2010 - 16:40:
IK WIL MEEDOEN!!
En nu ga ik actief zijn en Kay laten zien dat we wel een lang potje DA goed kunnen spelen (a)


het hoeft toch niet persé lang te zijn. Zolang het maar vuriger gespeeld wordt.

zunga
zunga is offline

[12]
zunga zei op 31 dec 2010 - 19:44:
Kan ik nog meedoen?

Edit: Nu ik de regels heb gelezen, lijkt bijzonder veel op weerwolven van wakkerdam. Ik lieg, het is precies hetzelfde. Alleen met harry potter. Best leuk, ik hou van dat spelletje.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 31 dec 2010 - 19:45:
Kan ik nog meedoen?
De insluitingen sluiten volgende week vrijdag pas. Ik zal je bij de lijst zetten (:

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 1 jan 2011 - 18:05:
@ zunga: het is dan ook een online versie van Weerwolven van Wakkerdam (: [het is niet 100% hetzelfde aangezien het over het internet gaat, of course, maar het idee is ongeveer hetzelfde.]
Ik ben blij dat je het al kent, niet iedereen snapt het de eerste keer namelijk x)



1 2 3