Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Suggesties » Nieuwe subcategorieën. [Centraal topic voor aanvragen]

Nieuwe subcategorieën. [Centraal topic voor aanvragen]

1 2 3 4 5 6 7 8
Mups
Mups

Mups is offline

[71]
Mups zei op 1 jan 2011 - 16:01:
Beste mensen~

Ik zie hier heel veel topics met aanvragen voor subcategorieën, waar na vier maanden nog niet aan is voldaan door een mod.

Daarom hier dus een centraal topic waar ik me op ga abonneren zodat ik meteen een berichtje krijg als iemand een nieuwe subcategorie aanvraagd.

Je kan natuurlijk ook altijd een mod PB'en.

Liefs,
Yentl



CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 24 sep 2012 - 12:00:
Criminal Minds is toegevoegd bij Televisie.

&Rebella: ik snap niet waarom jij al die categorieën blijft aanvragen, want zulke algemene komen er toch niet. Dit is een site voor fanfiction, verhalen die gebaseerd zijn op bestaande personages, settings etc. Zelfgeschreven verhalen horen hier niet thuis. Als je je eigen fantasy- of misdaadverhaal wil schrijven zonder een link naar een bestaand fandom, dan moet je het ergens anders posten.
En neen, de categorie Overige is dus ook geen dump voor dat soort verhalen.

Rebella
Rebella

Rebella is offline

[597]
Rebella zei op 24 sep 2012 - 12:01:
Oke, sorry, het zijn slechts suggesties.
En de toon in dit voorgaande berichtje komt op mij niet echt vriendelijk over.
R.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 24 sep 2012 - 12:11:
Oke, sorry, het zijn slechts suggesties.
En de toon in dit voorgaande berichtje komt op mij niet echt vriendelijk over.
R.

En die toon van jouw berichtjes staat mij niet aan, dus dan zijn we met twee. Als jij mod was zouden die categorieën er wel komen? Dan is het maar goed dat jij geen mod bent. Ten eerste kunnen mods geen hoofdcategorieën aanmaken, we kunnen enkel subs toevoegen. En ten tweede zou een hoofdcategorie Fantasy of Misdaad in strijd zijn met het hele idee van FF, namelijk een site voor fanfiction.
En "dan dump ik het maar weer bij Overige"? Overige dient enkel om fanfictions te posten die nog geen subcategorie hebben, bv een Criminal Minds verhaal wanneer de sub Criminal Minds nog niet is toegevoegd bij Televisie. Het is géén dump voor random verhalen. FanFic.nl is een site voor Nederlandstalige fanfiction en niks anders, en wij (de mods) worden het heel erg beu om steeds weer hetzelfde te moeten zeggen.

Rebella
Rebella

Rebella is offline

[597]
Rebella zei op 24 sep 2012 - 12:15:
Dankje voor je verhelderende reactie!
Ik schrijf enkel ff. (oke ook gewoon verhalen, maar die staan hier niet )
Ik ben idd, geen Mod.
En ik wist niet, dat het al zo 'vaak' gezegd was.
Bedankt.
En sorry als ik 'zeurderig' of 'vervelend' over kom dat was en is geheel niet mijn bedoeling, integendeel.
R.

BAM
BAM

BAM is offline

[49]
BAM zei op 23 april 2013 - 18:09:
Hey

Ik wilde graag melden dat bij Muziek Black Veil Birds er twee keer staat... zou je eentje misschien willen veranderen in Blood on the dance floor? :3 OF Blood on the dance floor er gewoon bij zetten? :3 Zo lang hij er maar bij komt ben ik happy

Groetjes BAM

BAM
BAM

BAM is offline

[49]
BAM zei op 23 april 2013 - 21:07:
Ik wil nog een sub categorie vragen voor onder Games.. Genaamd IMVU.. Ik weet niet of het een geldig iets is voor onder Games.. Het is een chat spel / RP spel... Ik hoop van wel natuurlijk! :3

Groetjes Danielle

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 23 april 2013 - 21:21:
Jammer genoeg kunnen we niet verwijderen wat er al in staat, wie weet in de toekomst. Blood on the dance floor kan er ingezet worden. IMVU heeft niets met fanfiction te maken, sorry.

Daaaiisy
Daaaiisy

Daaaiisy is offline

[1]
Daaaiisy zei op 16 mei 2013 - 22:03:
Hi!
Klein vraagje.
Is het mogelijk om een categorie te plaatjes van Acteurs o.i.d?
Dat je niet over een film of serie schrijft, maar 1 acteur in het Bijzonder.
Dan zou ik graag over Zac Efron willen schrijven .
Mag ik een bericht krijgen áls het mogelijk is?
Liefs Daisy.

Jopie2
Jopie2

Jopie2 is offline

[16]
Jopie2 zei op 8 juli 2013 - 10:19:
Hoi,
Zou "Een verschrikkelijke schoonheid" kunnen worden toegevoegd bij de categorie Boeken?
xx

Jopie2
Jopie2

Jopie2 is offline

[16]
Jopie2 zei op 8 juli 2013 - 10:28:
En oja,"Thor" bij Films?

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 8 juli 2013 - 12:07:
En oja,"Thor" bij Films?


Of een categorie Marvel. Dan heb je geen aparte categorieën nodig als iemand besluit een Iron Man-fic te schrijven, of iets in die geest.

Jopie2
Jopie2

Jopie2 is offline

[16]
Jopie2 zei op 9 juli 2013 - 17:32:
ja goed idee

ohenobaria
ohenobaria

ohenobaria is offline

[1]
ohenobaria zei op 14 juli 2013 - 16:09:
Mag The Walking Dead bij Televisie en Kruistocht in Sprijkerbroek bij Boeken?? ^^

shadowhunter
shadowhunter

shadowhunter is offline

[1]
shadowhunter zei op 27 okt 2013 - 11:39:
Misschien onder boeken: The mortal instruments(kronieken van de onderwereld) en/of films: city of bones (stad van beenderen).

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 27 okt 2013 - 16:42:
Is het niet beter om gewoon een categorie voor de hele serie onder boeken aan te maken? Of zit er zoveel verschil tussen het boek en de film?



1 2 3 4 5 6 7 8