Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #9

Gooi-het-eruit-topic #9

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 17 jan 2011 - 16:28:
De vorige was alweer vol



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 29 jan 2011 - 20:46:
Hoe onschuldig dingen kunnen lijken als je ze doet, omdat je je pas realiseert waar je mee bezig was als je jaren later terugkijkt.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 30 jan 2011 - 0:54:
Ik ben heeel blij. *.*
Op magister staat nu bij drie vakken of het advies positief/negatief is, voor je profielkeuze. En bij Scheikunde en geschiedenis is dat positief, en ik vind die vakken kei leuk<3
En bij tekenen negatief. Maar dat kon ik wel bedenken.

Galadriwele
Galadriwele

Galadriwele is offline

[321]
Galadriwele zei op 30 jan 2011 - 19:16:
Ik heb echt geen idee wat ik volgend jaar moet doen! Ik wil wel Toegepaste Taalkunde doen, maar het CLB vindt dat ik naar de universiteit moet. En Taal- en Leeterkundee vind ik ook wel boeiend, het CLB zou dolblij zijn moest ik dat kiezen. Maar volgens mij gaat die letterkunde een gigantische flop worden. Maar aan de andere kant wil ik op dit moment ook liever Zweeds doen dan Deens en denk ik nu dat ik best unief doe, maar op de hogeschool is wat je leert veel arbeidsgerichter. en dan is mijn Nederlandse taalkennis volgens mij ook beter dan als ik unief zou doen, want op de hogeschool heb je veel meer werkcolleges rond vertalen en schrijven, etc.
Aaaaargh. Waar moeit het CLB zich eigenlijk mee! PRRRRFTT...
Gelukkig doet de zus van een vriendin van mij dit jaar haar eerste Taal- en letterkunde duits-zweeds (wat ik dan zou doen), dus daar kan ik het eens bij navragen en in haar boeken pluizen.
Gott, waarom kan er niet gewoon een vinger uit de lucht naar beneden komen die wijst op wat ik moet volgen. Of een stem die zegt 'Doe dat!'... En ik krijg er stress van..
en als ik over iets begin te praten kan ik er niet over stoppen en dan blijven er maar dingen uitkomen - zoals nu - dus zal ik maar eens stoppen ^.^

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 30 jan 2011 - 20:11:
Maar je moet dingen doen omdat je ze wil doen, en omdat je er iets hebt in de toekomst. Niet omdat het CLB [watdatookmagzijn] wil dat je het doet.

Galadriwele
Galadriwele

Galadriwele is offline

[321]
Galadriwele zei op 30 jan 2011 - 20:14:
Het CLB is het Cenrtrum Leerlingbegeleiding in Vlaanderen. Die helpen zo'n beetje bij alles. Maar de meesten praten er alleen mee als het om studiekeuze gaat. Bijvoorbeeld als je van de tweede naar de derde gaat of naar het hoger onderwijs. en als je gepest wordt of zo, kan je daar ook altijd bij terecht.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 30 jan 2011 - 20:21:
Oh, oké. :]
Maar je moet toch doen wat voor jou goed voelt?

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 30 jan 2011 - 20:23:
Hoe onschuldig dingen kunnen lijken als je ze doet, omdat je je pas realiseert waar je mee bezig was als je jaren later terugkijkt.

uhuh.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 30 jan 2011 - 21:23:
My life is awesome.
Gisteren best party EVER, morgen GC. Ik wil niet wakker worden, deze droom is leuk.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 30 jan 2011 - 22:20:
Yeah, me haaaaar zit echt voor het eerst vandaag!! *doet happy dance*

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 30 jan 2011 - 22:21:
En nu heb je er niks meer aan. XD

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 31 jan 2011 - 8:02:
Nhm, twitter is over capacity x.x Dan stort ik m'n hart hier wel uit: het is te vroeg en ik zit al bij mama op school en ik wil koffie en slapen en aspirine en ik heb straks uitslag van dat psychologisch onderzoek x.x
En vanavond staat GC in A'dam en ik baal nog steeds dat ik niet mag.
Mag ik vandaag skippen?

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 31 jan 2011 - 17:25:
Pervert Pirate Strify.
HAHA.
That's all I have to say. _0_

Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 31 jan 2011 - 17:32:
Yeah. kreeg ik een bananenschil tegen mn kop aangegooit. okay ze doen soms vage dingen maar dit was uuuhl D:
HijleekbestwelverrotO_o
Enhebbleefeenbeetjeinmijnhaarzitten. -.-

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 31 jan 2011 - 17:48:
Wow. Ik heb nu al gegeten..

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 31 jan 2011 - 17:51:
Last week, Bill recorded a track in collaboration with another artist....awesome surprise! We’ll keep you posted!


MHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIiiiiii



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20