Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gelukkig Fanfic doet het wel.

Gelukkig Fanfic doet het wel.

1 2 3 4 5 6
Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 17 jan 2011 - 17:11:
JA want Quizlet doet het niet. .
Helaas. Dus nu kom ik fanficcen. Als dat tenminste mag van jullie?



ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 17 jan 2011 - 18:31:
omg ik wil ook niet dat al mijn verhalen weg zijn ik heb ze weliswaar op word, maar toch. al die reacties en zo, gewoon in een keer weg ? dat zou echt kuttig zijn...

SJELSYxYMAS
SJELSYxYMAS

SJELSYxYMAS is offline

[304]
SJELSYxYMAS zei op 17 jan 2011 - 18:33:
omg ik wil ook niet dat al mijn verhalen weg zijn ik heb ze weliswaar op word, maar toch. al die reacties en zo, gewoon in een keer weg ? dat zou echt kuttig zijn...

Ja als al je reactie's weg zijn die zo kei lief waren suckt het echt hard

Jellaniee
Jellaniee

Jellaniee is offline

[36]
Jellaniee zei op 17 jan 2011 - 18:37:
(...)

Dadelijk is the war of quizlet weg

dat zou vreselijk zijn ! o:

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 17 jan 2011 - 18:38:
(...)
dat zou vreselijk zijn ! o:


Ja inderdaad. Mijn levenswerk -.-

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 jan 2011 - 18:45:
Misschien doelen ze wel niet op individuele informatie, zoals verhalen of quizzen of forumberichten etc, maar op internere dingen zoals set-ups en de programmering van Quizlet en zo?

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 17 jan 2011 - 18:50:
Misschien doelen ze wel niet op individuele informatie, zoals verhalen of quizzen of forumberichten etc, maar op internere dingen zoals set-ups en de programmering van Quizlet en zo?


Ik weet maar een ding, ik heb deja vu

Jellaniee
Jellaniee

Jellaniee is offline

[36]
Jellaniee zei op 17 jan 2011 - 19:19:
Misschien doelen ze wel niet op individuele informatie, zoals verhalen of quizzen of forumberichten etc, maar op internere dingen zoals set-ups en de programmering van Quizlet en zo?

ja maar daar zitten al die dingen automatisch in toch ? ;$ - geen verstand van.. -

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 jan 2011 - 19:23:
Ik heb er ook niet heel veel verstand van, maar om een site te maken moet je [voor zover ik weet] echt héél veel doen. Ik kijk wel eens mee met kinders die informatica hebben, en ik kan me voorstellen dat als er gedeeltes van een site verloren gaan, dat je best wel heel erg zuur bent. Ik weet het niet, heb er niet zoveel verstand van. Maar dat lijkt me logischer, eigenlijk. Anders zou Q toch gewoon de lucht in kunnen, alleen sommige gedeeltes uitgeschakelt tot ze teruggevonden zijn?

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 17 jan 2011 - 19:24:
Ik heb er ook niet heel veel verstand van, maar om een site te maken moet je [voor zover ik weet] echt héél veel doen. Ik kijk wel eens mee met kinders die informatica hebben, en ik kan me voorstellen dat als er gedeeltes van een site verloren gaan, dat je best wel heel erg zuur bent. Ik weet het niet, heb er niet zoveel verstand van. Maar dat lijkt me logischer, eigenlijk. Anders zou Q toch gewoon de lucht in kunnen, alleen sommige gedeeltes uitgeschakelt tot ze teruggevonden zijn?


Ik baal wel. Maar een ding wil ik wel zeggen: leven fanfic.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 jan 2011 - 19:25:
Sowieso leve FanFic. :]
Ik kom al jaren niet meer op Q. Ik kwam er vroeger al amper, maar nu al helemaal niet meer.

Jellaniee
Jellaniee

Jellaniee is offline

[36]
Jellaniee zei op 17 jan 2011 - 19:27:
Sowieso leve FanFic. :]
Ik kom al jaren niet meer op Q. Ik kwam er vroeger al amper, maar nu al helemaal niet meer.

stiekem vind ik Q tog wel leuker dan fanfic, maar dat komt omdat ik dit forum niet gewend ben.. en de mensen hier niet echt goed ken denk k. ;$

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 jan 2011 - 19:28:
Wacht. Ben jij nou Tokio Hotel fan met een Justin Bieber plaatje? o.o

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 17 jan 2011 - 19:29:
Ik kom nog wel eens op Q. Ik zit veel meer op FF, maar op Q zijn er ook stories die ik volg. Maar eerst deden de quizzen het nog, daar kan ik nu ook niet meer bij?

Edit: @ Bodine: Haha x] diepe shock?

Jellaniee
Jellaniee

Jellaniee is offline

[36]
Jellaniee zei op 17 jan 2011 - 19:30:
Wacht. Ben jij nou Tokio Hotel fan met een Justin Bieber plaatje? o.o

dat is géén justin bieber plaatje.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 jan 2011 - 19:31:
Nee, ik ken wel meer THfans die Bieber ook leuk vinden. Maar. Ja.



1 2 3 4 5 6