Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 135

Offtopic 135

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 24 jan 2011 - 14:24:
^^.



NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 26 jan 2011 - 18:52:
*jaloers*
Ik moet 8/9 uur per dag opletten, aantekeningen maken, opletten, vraag stellen, opletten, nog meer aantekeningen maken, dingen door de klas gooien, opletten, tekenen, opletten, schrijven, internetten op mijn mobiel onder de tafel, doen alsof ik oplet. Muh.

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 26 jan 2011 - 18:56:
ja normaal moet ik dat ook, maar die dag was chill....

en, oeh!!
Nog een 4 saaie lesuren en dan begint het weekend voor Anke en Jorinde, hiiihaaa!!!!


OMG ja, morgen vallen veel uren weg 8D
geen praktijk *doet dansje*

KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 26 jan 2011 - 19:00:
geen LO!!!
een uur foilosofie minder!!!

-valt op knieën-
THANKS GOD!!!!!

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 26 jan 2011 - 19:01:
haha lol XD
volgende week valt mijn LO weg
want we gaan naar toneel c;
en misschien mogen we het 8e uur al weg 8D
ze weten nog niet als we dan nog Engels gaan hebben, ik hoop zo hard van niet c:

KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 26 jan 2011 - 19:02:
@Jorinde, dacht het niet... misschien dat ik dit jaar wel ga moeten dubbelen, maar niet trippelen
en nee, dit filmpje hebben we gisteren gezien
en, wij gaan dinsdag naar dat toneel

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 26 jan 2011 - 19:03:
OMG Anke I'm dying XD

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 26 jan 2011 - 19:07:
*jaloers*
Ik moet 8 uur per dag opletten, aantekeningen maken, opletten, vraag stellen, opletten, nog meer aantekeningen maken, dingen door de klas gooien, opletten, tekenen, opletten, schrijven, internetten op mijn mobiel onder de tafel, doen alsof ik oplet. Muh.


O____O
Ik moet per vak per week hooguit driekwartier opletten & aantekeningen maken, de rest van de tijd zelfstandig werken.

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 26 jan 2011 - 19:11:
@Bo: Serieus? Al mijn leraren ratelen de hele tijd, ik heb echt nooit tijd om aan mijn huiswerk te gaan of uit het boek te werken, waardoor ik eigenlijk ongeveer 4 uur huiswerk moet maken/ leren thuis. En meestal doe ik daar maar een uur over thuis omdat ik te lui ben en sta ik 7 en 8ten op mijn rapport en dat is best wel laag voor mij. Muh.

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 26 jan 2011 - 19:13:
bij ons is het zo:
*we komen binnen*
*iedereen praat héél luid en veel*
*leerkracht staat te zuchten omdat we zoveel praten*
*leerkracht doet poging om ons stil te krijgen*
*leerkracht dreigt met een toets*
*meteen iedereen stil*
*leerkracht beging met agenda in te vullen*
*iedereen begint weer te praten*
en zo heel de les door, er zijn veel mensen die nooit hun cursus bij hebben en we moeten nooit aantekeningen maken c:

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 26 jan 2011 - 19:15:
@Mak; mijn school werkt met een domeinsysteem. Dat betekent dat je eigenlijk in één groot klaslokaal zit, met zo'n honderdtwintig kinderen bij elkaar, en op elke groep van twintig/dertig leerlingen staat een leraar, om eventuele vragen te beantwoorden & orde te handhaven. Dan moet je dus zelfstandig werken. Buiten dat grote lokaal zijn er 'normale' lokalen, die voor elke klas voor elk vak per week 45 minuten beschikbaar zijn. Dus heeft de leraar elke week 45 minuten de tijd om uit te leggen, de rest moeten we zelfstandig doen.
H-E-E-R-L-I-J-K. Ik val in slaap bij klassikaal gedoe.

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 26 jan 2011 - 19:22:
@Bo: Dat hebben wij dus niet. Ik heb bijna elke les ongeveer twee keer per week, natuurlijk met uitzonderingen [ik heb 4 uur Duits per week, 3 uur wiskunde en 3 uur natuurkunde] en ongeveer acht uur les per dag met een 45-min rooster. En in de lessen leggen leraren van alles uit, kijken we dingen na, krijgen we aantekeningen, laten leraren wel eens filmpjes zien, practica. En ik heb ongeveer elke week ongeveer 6 toetsen. Oh en ik zit met 26 andere in een klas. Trouwens, bij wiskunde, Nederlands en economie krijgen we wel altijd om zelfstandig te werken. Bij de andere lessen zeggen ze meestal dat we aan onze huiswerk kunnen net vijf minuten voor de bel.

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 26 jan 2011 - 19:26:
VEEL SCHOOL!

en ik bleef niet voor niets thuis

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 26 jan 2011 - 19:26:
@Bo;
dat lijkt me moeilijk en totaal niets voor mijxd
ik ben dan ook dom^^

KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 26 jan 2011 - 19:28:
DIT IS HET 100000ste bericht!!!!^^

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 26 jan 2011 - 19:30:
@Jorin; ik vind het juist heerlijk. Als ik in de les zit heb ik vaak al zoiets van dit weet ik toch allemaal al. Dat klinkt misschien heel kapsones, maar het is wel zo. De enige lessen waar ik iets aan heb zijn maatschappijleer, KCV en natuurkunde (en soms wiskunde, maar op 't moment ook niet, want die instucties lopen honderd jaar achter). Dus, ja. Ik wil nooit meer terug naar een normaal schoolsysteem. *sentimenteel*

@Mak - hoe overleef je 't?



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18