Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Suggesties » Icoontje FanFic.nl

Icoontje FanFic.nl

1 2 3 4 5
Teysz
Teysz

Teysz is offline

[29]
Teysz zei op 1 feb 2011 - 2:09:
Waarom heeft FanFic.nl nog geen favicon?



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 13 feb 2011 - 21:53:
Ik zat al veel eerder op Q, en ik heb 't daar nooit echt naar m'n zin gehad.

V0nneke
V0nneke

V0nneke is offline

[146]
V0nneke zei op 13 feb 2011 - 21:59:
Het kan ook aan mij liggen dan, maar sommige reacties vatte ik persoonlijk nogal bot op. Maar goed, waarom zijn jullie in eerste instantie naar fanfic gekomen? Waarschijnlijk omdat jullie jullie verhalen kwijt wilden. Jullie zijn niet naar fanfic gegaan om vervolgens erachter te komen dat ze daar verhalen postten, maar andersom. Dus dat betekend dat jullie net zo goed op een andere site terecht hadden kunnen komen. Is het niet Quizlet, dan is het wel een andere site (waar ik de naam even van kwijt ben ). Het punt is..Zonder fanfic overleef je het wel, hoe moeilijk dat nu ook klinkt.
*Dramatische muziek*

We zijn alleen een beetje afgedwaald. Rutger doet dus niets meer aan de site. Tenminste, sinds dat ik hier ben, en dat is toch al even, heb ik nog geen enkele verandering mee gemaakt. Nou zitten de meesten van jullie hier langer, maar het is toch een teken dat er weinig gebeurd. Mijn lay-out voorstel is afgewezen (waardoor we ook meteen van dat rare Vtje af waren geweest, of iig daarvoor hadden kunnen kiezen), deze kleine aanpassing van die favicon, wat mij toch niet zo moeilijk lijkt, is al de grond in geboord...En de zoekmachine is nog steeds zoek. Ergens klopt er iets niet aan het suggestieforum, als mensen niet eens naar suggesties luisteren. Maar ja, dat is mijn mening.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 13 feb 2011 - 22:01:
Fout, fout, fout. Ik kwam op FanFic omdat Daan zei dat het amazing was en met amazing mensjes en zo. Jammer, jammer. Maar je moet niet doen alsof je weet hoe mijn leven eruit ziet, want je vergist je nu al.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 13 feb 2011 - 22:02:
We luisteren wel naar suggesties, maar we kennen Rutger langer dan vandaag. Het kost al genoeg moeite om hem aan de basisdingen te zetten. Zoals je zelf al hebt opgemerkt doet de zoekfunctie het nog steeds niet, en bijvoorbeeld de abo's ook niet. Dus wat we probeerden duidelijk te maken is meer van, de suggestie staat er, maar we hebben eigenlijk andere prioriteiten. (: [And I'm sorry als het bot overkwam, da's niet de bedoeling.]

Galadriwele
Galadriwele

Galadriwele is offline

[321]
Galadriwele zei op 13 feb 2011 - 22:02:
Ik vind eigenlijk wel dat Yvonne serieus gelijk heeft.
Teysz vroeg iets en werd direct aangevallen omdat hij een voorstel had dat iedereen onnozel bleek te vinden.
Een beetje respect voor andermans vragen/ideeën/suggesties, is dat zo moeilijk? en als je had dan al belachelijk zou vinden, zeg dan liever niets dan iets gemeen/kwetsend.
Zelf zeggen er veel op het forum dat ze op Q laag van niveau zijn, etc., maar als je zo reageert zoals in dit topic, vind ik dat zelf toch ook wel vrij laag bij de grond.
Dus voor de lieve vrede:
Suggesties zijn voorstellen en het is niet iets dat er 'verplicht' moet komen en de wereld van ten onder gaat als het er niet komt.
Snappie? ;D

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 13 feb 2011 - 22:02:
Ik kwam op FanFic omdat Bodine Me een link gaf naar Schemering van Dezhda. En toen bleef ik hier meteen. Niet om verhalen te posten.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 13 feb 2011 - 22:03:
Kom op zeg, waar maken we nu zo'n ontzettend probleem van.
Dat icoontje komt er niet, want er zijn belangrijke dingen die moeten gebeuren.
Ik heb ontzettend veel respect voor Rutger en het kan me niet schelen wat er nog allemaal mist aan deze site, want ik vind het gewoon geweldig. Punt.
We luisteren wel degelijk naar de suggestie, maar dat betekent niet dat we alle suggesties maar moeten gaan uitvoeren.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 13 feb 2011 - 22:04:
Oh, ja, nee. Ik respecteer de vraag echt wel, hoor. Daar niet van. Als Teysz mijn reacties bot opvatte, dan is dat idd niet de bedoeling geweest.
Maar als mensen gaan doen alsof ze weten hoe mijn leven eruit ziet, dan irriteert dat me, want dat weten ze niet.

Galadriwele
Galadriwele

Galadriwele is offline

[321]
Galadriwele zei op 13 feb 2011 - 22:05:
Oh en nog iets.
Het is toch niet aan de users om een suggestie af te breken (ik zeg niet dat je je mening niet mag geven, hé ) , laat Rutger zelf beslissen of hij iets invoert of niet?
Dan ontstaat er ook geen gebekvecht omdat de ene het goed vindt en de andere het belachelijk (:

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 13 feb 2011 - 22:07:
Dan moet Rutger er wel zijn en op het forum kijken...

V0nneke
V0nneke

V0nneke is offline

[146]
V0nneke zei op 13 feb 2011 - 22:10:
@ Bodine: Denk je echt dat ik verwachtte hoe je leven eruit zou kunnen zien? Je mist het punt. Ik legde uit dat het zonder Fanfic ook wel te overleven is. Als jou punt was om die geweldige mensjes te ontmoeten waar Daan het over had, en fanfic was er niet geweest, dan had ze je naar een andere site gestuurd. Maar ik denk dat het nu wel is afgerond: Rutger is héél druk en heeft geen tijd om aan fanfic te werken. De suggesties blijven staan, totdat we merken dat er iets gebeurd. Dus...Als we écht heel graag een favicon willen dan moeten we wachten tot de zoekmachine en de abo's er zijn, en dan heeft het misschien nut om die vraag te stellen. Eerder niet.

-Case closed.-

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 13 feb 2011 - 22:20:
@V0nneke, hallo, ik ben Daan en ondanks het feit dat ik op meisjes val toch echt een zij. maar ik begrijp de verwarring.

V0nneke
V0nneke

V0nneke is offline

[146]
V0nneke zei op 13 feb 2011 - 22:26:
@ x DevilBitch: Sorrysorrysorry, vergeef je het me?
Oké. Dat is te. Maar je begrijpt m'n punt. Ik heb het voor je aangepast

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 13 feb 2011 - 22:27:
Of course I do, vandaar het deel met een streep erdoor. ^^

Teysz
Teysz

Teysz is offline

[29]
Teysz zei op 14 feb 2011 - 12:48:
Ik zal maar nog een keer zeggen. Het is maar een suggestie, we zitten toch op het suggestie-forum? Toch? Het is GEEN zaak van leven en dood als er geen favicon, zo heet dat ding blijkbaar, komt. En respect voor Rutger dat hij FanFic heeft gemaakt. En we moeten maar even geduld hebben voordat de zoekmachine en de abo's werken. Waarschijnlijk zal wel makkelijk zijn om er een favicon in te zetten, maar dan zou hij de suggestie eerst wel moeten lezen.

@V0nneke & Galadriwele: Bedankt voor de steun.



1 2 3 4 5