Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Schrijver ID's » FreeHugsPlzSchrijversID

FreeHugsPlzSchrijversID

FreeHugsPlz
FreeHugsPlz

FreeHugsPlz is offline

[16]
FreeHugsPlz zei op 8 feb 2011 - 21:12:
mee bezig:
Have I Been Sleeping With My Eyes Open?

Dit verhaal gaat over Alicia die per ongeluk met Destine mee gaat touren. Ze krijgt een steeds grotere crush op de gitarist, Hubrecht. Zou Hubrecht zijn liefde ook voor haar uiten?
Maar dan komt er een nog groter probleem. Destine wordt schuldig bevonden voor een ontvoering. Zou Alicia Hubrecht ooit nog zien? En haar vrienden en familie?

Ik hou me momenteel bezig met twee verhalen (zie de tweede onderaan) Anders wordt het een beetje teveel en verlies ik de aandacht bij een bepaald verhaal.


afgewerkt:

21st Century Breakdown


Een verhaal, in het engels , dat gaat over de cd 21st Century Breakdown, van Green Day. Heel simpel, niets bijzonders, maar wel leuk.

American Idiot

Hetzelfde voor 21st Century Breakdown, maar dan van American Idiot. Ik vind zelf dat hij wel goed gelukt is.

Stand Alone's:
Dit is Waarom je nooit op jezelf moet wonen als je 14 bent
Dit is geschreven toen ik een beetje high was... genoeg gezegd.

songfics:
Hier mijn Songfics XD Ook op verzoek!

Later
M.U.S.I.C

Dit verhaal speelt zich af in een wereld waar enige vorm van cultuur en vooral muziek verboden is. Bands hebben moeten stoppen. Muziekwinkels hun deuren moeten sluiten. Op straat muziek spelen of zingen is ten strengste verboden en de wereld is een stillerere en saaiere plaats geworden. Alleen de vogels zorgen voor enige blijheid.
Ondanks er een doodstraf op staat als je muziek maakt, doet een jongen het toch. Hij heet Cole en zit in een bandje, genaamd M.U.S.I.C.
Al snel komen ze in opstand en zijn een soort verzet. Veel mensen komen in het geheim bij de club en de naam veranderd naar I.T.N.O.M, een afkorting van In The Name Of Music.
Maar kunnen ze hun doel bereiken, wordt muziek weer legaal?
En blijven ze anoniem, of gaat er iemand dood?