Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 140

Offtopic 140

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Automatisch
Automatisch

Automatisch is offline

[578]
Automatisch zei op 13 feb 2011 - 20:12:
Een nieuwe



Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 13 feb 2011 - 21:13:
Ik ben alleen en ik durf geen vrienden te maken. Altijd alleen in pauzes enzo. Maar ik heb gwn et gevoel dat niemand me ook wil ofzo

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 13 feb 2011 - 21:14:
beter iets dan niets.... :x pesten will never stop je komt het overal tegen
op school op straat op het werk zelf kan het thuis.

LxKaulitz
LxKaulitz is offline

[3065]
LxKaulitz zei op 13 feb 2011 - 21:14:
Hmm ik zat en heb altijd in dorpen op school gezeten.
Waarschijnlijk scheelt dat ook.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 13 feb 2011 - 21:14:
@Laure; nou ja, ik ook. En dat hoeft niet uit te maken hoor. ^^

Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 13 feb 2011 - 21:15:
(...)

Weet dat je altijd moet blijven vechten hoe moeilijk het ook is

Ik probeer het al zo lang. En nu eindelijk met psycholoogmensjes erbij lijkt het alsof er toch misschien wat vooruitgang kan komen. En ik leef nog. Dus eh. yeah? ^^

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 13 feb 2011 - 21:15:
Ik woon ook in een Dorpieeh/Stad :Ó maar Udens College staat ook gewoon bekend
als de hoerige school waar al die leerlingentjes met elkaar doen en drugs gebruiken.

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 13 feb 2011 - 21:15:
Oh, ja, nee, gewoon. Random - ergens heen waar niemand me kent.

En, ach. Weet je, ik heb het gewoon laten rusten en zo. Ik vind het best & nu gaat alles een stuk beter. Ik word niet gepest of wat dan ook, maar ik 't is ook niet zo dat ik friends heb of zo. En hier ligt mijn verleden weetje. En als je mij vijf jaar geleden kende zou je me nu écht niet meer herkennen, maar omdat ik toen zo anders was, ben ik nog steeds "anders" hier, en niet hoe ik echt ben, zegmaar. Naja, ik kan 't niet uitleggen, maar ik zou 't leuk vinden om dat achter me te laten en gewoon opnieuw te beginnen.


Hier als in FF-only of als in ook in "real"? &I love you, and I support you and I know you can do it.<3
Andand. Je hebt toch dingie? Amber?
Like. Je hoeft toch niet 1232 vrienden te hebben?
Beter één goede vriendin dan heel veel oppervlakkige vriendschappen. ^^



Oke. Genoeg gelul. Ik moet hier ook echt ní­et over praten -het hele onderwerp- sinds ik wel echt de lí¡í¡tste ben die ook maar enig idee heeft hoe het is.

Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 13 feb 2011 - 21:16:
Ik woon in een dorp en ga -volgens mij is het een dorp- naar school daar

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 13 feb 2011 - 21:16:
(...)
Ik probeer het al zo lang. En nu eindelijk met psycholoogmensjes erbij lijkt het alsof er toch misschien wat vooruitgang kan komen. En ik leef nog. Dus eh. yeah? ^^


Ik heb ooit nagedacht over zelfmoord. Maar meid, niet proberen, niet aan denken en blijven vechten/

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 13 feb 2011 - 21:16:
Ik ben alleen en ik durf geen vrienden te maken. Altijd alleen in pauzes enzo. Maar ik heb gwn et gevoel dat niemand me ook wil ofzo

Zijn er mensen/is er iemand op jouw school die je niet zo goed kent, maar die je wel aardig lijken? Stap daar dan eens op af.
Ik wéét dat dat vreselijk eng is. Maar als jij ze niet goed kent, is dat waarschijnlijk hetzelfde voor hen/diegene. Dat betekent dat ze nog geen oordeel over je hebben, en je dus de kans hebt om je leuke kanten te laten zien. En wie weet hou je er wel (een) goede vriend(en) aan over.
En dat zeg ik nu wel heel makkelijk, maar ik weet ook wel dat dat niet zo is. Maar ik hoop wel dat het je lukt, want ik denk wel dat je dat verdient <3

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 13 feb 2011 - 21:17:
Op school heb ik nul vriendinnen, gewoon niet. Niet dat zij dat weten, maar ik zie hen niet als vriendinnen. Sommigen mij wel, maar ja. If they please. Ik word ook gewoon uitgenodigd voor verjaardagen, filmavondjes en dat soort shit.
En mijn verleden ligt niet op FF, thank god. Jullie weten niet wat ik geweest ben en dat willen jullie ook niet, dat was nog veeeeel erger dan wat ik nu ben.

Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 13 feb 2011 - 21:17:
Dat durf ik niet. En hoe moet ik daar aankomen. Ineens. HOI? ofzo? O_o

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 13 feb 2011 - 21:18:
Pesten is altijd zo moeilijk op te lossen.
De pester pest ook niet altijd zomaar. Of hij/zij heeft zelf problemen, of hij/zij wil stoer doen of het is gewoon een ziek persoontje dat het leuk vind om andere te vernederen en pijn te doen. Degene die gepest word heeft meestal een laag zelfbeeld of kan niet goed voor zichzelf opkomen.
Je zou dus zowel de pester als degene die gepest word moeten helpen.

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 13 feb 2011 - 21:19:
Dat durf ik niet. En hoe moet ik daar aankomen. Ineens. HOI? ofzo? O_o


Stap op iemand af die je aardig lijkt en zeg hoi.
Als diegene hoi terug zegt dan vraag je hoe het met diegene gaat. Als er een klik is gaat het gesprel van zelf

Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 13 feb 2011 - 21:19:
Dan zul je de meesten van mn school moeten helpen. ><
Stomme arrogante mensen ><



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20