Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 141

Offtopic 141

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 13 feb 2011 - 22:13:


Reb'l Fleur

Bad Feels So Good, Good Feels So Bad




ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 14 feb 2011 - 15:56:
(...)
Ze snapt het.

Btw: dudes, weet iemand nog een paar goeie films? Like, ze mogen best mindless zijn, als ik me maar geëntertaind voel.

Wooot*doelloosrondjesrennen*
HAIR... Nee, we hadden het over Vietnamoorlog tijdens geschiedenis, en ik moest meteen denken aan die film. Misschien dat je hem al hebt gezien, maar ik vind hem geweldig :'D

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 14 feb 2011 - 15:58:
(...)
Ze snapt het.

Btw: dudes, weet iemand nog een paar goeie films? Like, ze mogen best mindless zijn, als ik me maar geëntertaind voel.


valetine's day (wel gepast vandaag kom ik even achter )

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 14 feb 2011 - 15:59:
(...)

valetine's day (wel gepast vandaag kom ik even achter )

Is die leuk Ik hoorde van iemand dat hij echt slecht was, maar ik zou het niet weten. Zodra ik die reclame's zag dacht ik aan Love Actually en die vind ik wel geweldig...
Sorryvoorhetoveractiefzijnopdittopicikontwikkeleenverslaving

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 14 feb 2011 - 16:00:
Gegroet, FF'ers *zwaait*
Ik had verteld over dat stukje van een vriend van mij in het schoolkrantje, nietwaar? Waar zoveel kritiek op was en ge-blabla en dat hij de schoolleiding op zijn dak kreeg?
Nou, guess what: lerares van dat vak heeft mí­j als uitverkorene uitgekozen om emotioneel tegen te gaan doen. Joepie [/sarcasm]


Oh, wat een irritant en achterlijk mens. Laat haar haar mond houden.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 14 feb 2011 - 16:01:
(...)
Wooot*doelloosrondjesrennen*
HAIR... Nee, we hadden het over Vietnamoorlog tijdens geschiedenis, en ik moest meteen denken aan die film. Misschien dat je hem al hebt gezien, maar ik vind hem geweldig :'D

Je bedoelt "Can you see my eyes? If you can, then my hair's too short"?
Ja, die is nice! Thx <3
-gaat download zoeken-

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 14 feb 2011 - 16:02:
(...)
Is die leuk Ik hoorde van iemand dat hij echt slecht was, maar ik zou het niet weten. Zodra ik die reclame's zag dacht ik aan Love Actually en die vind ik wel geweldig...
Sorryvoorhetoveractiefzijnopdittopicikontwikkeleenverslaving


IK heb hem 3 keer gezien. Ik vind hem geweldig. Hij lijkt een beetje op alles is liefde maar er spelen knappe mensen in.

Taylor Lautner!

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 14 feb 2011 - 16:03:
(...)
Je bedoelt "Can you see my eyes? If you can, then my hair's too short"?
Ja, die is nice! Thx <3
-gaat download zoeken-

JAAA die, dat is zo'n beetje mijn levensmotto :'D
Ik ging hem laatst weer kijken, meteen weer verkocht

en @ Sarita, ja dat weet ik. Maar stiekem heb ik Alles is Liefde nog nooit gezien, hoewel ik weer heb gehoord dat dat de Nederlandse versie is van Love Actually :'D

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 14 feb 2011 - 16:04:
(...)
JAAA die, dat is zo'n beetje mijn levensmotto :'D
Ik ging hem laatst weer kijken, meteen weer verkocht

Mag ik jou dan Dazed & Confused aanraden?
Het thema is anders (drugs, seventies, zomervakantie, pubers, feesten...) maar ik krijg er hetzelfde ik-ben-een-paar-decennia-te-laat-geboren-gevoel van.

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 14 feb 2011 - 16:07:
(...)
Mag ik jou dan Dazed & Confused aanraden?
Het thema is anders (drugs, seventies, zomervakantie, pubers, feesten...) maar ik krijg er hetzelfde ik-ben-een-paar-decennia-te-laat-geboren-gevoel van.

Dat gevoel heb ik al sinds ik de nummers van Hair voor het eerst hoorde :'D Sixties,seventees,eighties... Daar houd ik zo van <3
Oké, dankje voor de tip, ik ga eens kijken

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 14 feb 2011 - 16:07:
(...)

Oh, wat een irritant en achterlijk mens. Laat haar haar mond houden.
Het was eng o.o Ze ging vragen naar dingen als wat er gebeurde toen ze het lokaal was uitgerend vorige week. En of iedereen haar nu een huilebalk vindt. En tja. het was gewoon héél ongemakkelijk ;o

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 14 feb 2011 - 16:08:
(...)Het was eng o.o Ze ging vragen naar dingen als wat er gebeurde toen ze het lokaal was uitgerend vorige week. En of iedereen haar nu een huilebalk vindt. En tja. het was gewoon héél ongemakkelijk ;o

OMG. Can you say 'awkward'?
-zingt AWKWAAAAAAAAAARD-

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 14 feb 2011 - 16:12:
(...)Het was eng o.o Ze ging vragen naar dingen als wat er gebeurde toen ze het lokaal was uitgerend vorige week. En of iedereen haar nu een huilebalk vindt. En tja. het was gewoon héél ongemakkelijk ;o


Oh jee, wat een eng mens jonge.
Dan bespreek je toch niet met een leerling o.o

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 14 feb 2011 - 16:12:
(...)Het was eng o.o Ze ging vragen naar dingen als wat er gebeurde toen ze het lokaal was uitgerend vorige week. En of iedereen haar nu een huilebalk vindt. En tja. het was gewoon héél ongemakkelijk ;o


Dat snap ik. Ik zou zwijgen

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 14 feb 2011 - 16:16:
Ik was zo bang dat ze ging huilen! Want het heeft echt een heel ongelukkige timing: haar man is net overleden. In de les was het duidelijk dat ze heel erg haar best moest doen om niet te gaan huilen [het was de eerste les na een mailtje dat iemand had rondgestuurd als antwoord op dat stukje; dat mailtje was trouwens wel vér onder de gordel] en ik was bang dat het er toen uit zou komen. But, thank God, ze heeft het droog gehouden.

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 14 feb 2011 - 16:17:
Ik volg het niet echt meer, maar ik snap wel waar het naartoeging/gaat.Seems weird to me...



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20